Gå til innhold

Nachspiel på sørlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som bor på sørlandet, nærmere bestemt Kristiansand. Han er singel og bedriver helgene med å gå på "kvinnejakt". Vi snakkes nu og da på telefonen, og i går kom vi tilfeldigvis inn på NACHSPIEL.

care; Nå ble det nachspiel på dere da (....de hadde kommet i kontakt med noen jenter)

Kompisen: Nei, min venn spurte dem (jentene) og de bare så rart på han. Vet du, jeg tror ikke de har nachspiel her på sørlandet.

care: jo, det må de da vel?

Kompisk: Nei, helt seriøst så tror jeg ikke det.

care: hmmm, dette må jeg spørre sørlendingen på Kvinneguiden om?

Kompis: ja gjør det, spør de!

Vet det er mange her fra sørlandet og kristiansand, kan noen løse "gåten"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o :hoho::hoho::hoho::hoho:

Vi er da ikke isolert fra resten av verden...

Selvfølgelig!...

Saken var vel at de absolutt ikke hadde lyst til å ha n.spiel med dem... :wink:

Skrevet
:wink: skal videreformidle at de kanskje bør ta en titt i speilet før de spør neste gang. :wink:
Skrevet

Selvfølgelig har vi nachspiel - vi er bare litt diskret...

For det er jo viktig å holde fasaden :briller:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg har vært på nachspile i Kristiansand.Lite karsk men dog en deilig opplevelse d........

'

Skrevet

Hei Care! :D

Selvsagt finnes det masse nachspiel her! Det høres nok mest sannsynlig ut at Lasse har rett... Men det har jo ikke nødvendigvis noe å gjøre med åssen kameraten din ser ut i speilet... Kan rett og slett hende at han spurte "feil" jenter. Det er jo ikke alle som blir med på nachspiel. Jeg hadde nok ikke blitt med gutter jeg ikke kjente... Men det er jo meg, da... :roll:

Så du får vel bare råde kameraten di til å prøve igjen, men noen andre jenter! :wink:

Klemmer fra

Skrevet

Nachspiel ja! Har vært på mange sånne på sørlandet, både i kristiansand og lillesand! Så han har nok bare truffet på feil folk!

-xeyes

Skrevet
:ler2: Ja jeg får be kameraten min om ikke å miste håpet. Selv er han vel ikke så hypp på nachspiel, men han hadde en liten teori, han ville skjekke ut. :blunke: :blunke:
Gjest Brunhilde
Skrevet

Nachspiel? Hva er det? Nei,spøk til side. Jeg har da vært med på mange gøye nachspiel jeg.....Veldig gøye! Det gjelder bare å være på rett sted til rett tid... :lol:

Skrevet

Det er helt klart kultur for nachspiel her nede også. Dere vet da vel at det var på sørlandske nachspiel den "utagerende festingen" begynte?!

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

den var litt skjønn..selfølgelig har vi nachspiel i kristiansand!!!

problemet var nok at jentene ikke ville være med! :hoho::hoho::ler::ler::ler::sjarmor::kul: :D :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...