AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Jeg lurer på dette: Om en mann er villig til å akseptere dine dårlige perioder i livet (av ulike private årsaker) betyr det at han egentlig ikke ønsker å ha deg som langvarig kjæreste og bare seg på deg som knulledukke? Vil ikke menn ha perfekte damer uten bagasje? Anonymkode: e7e2e...fa4
Aliquis Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om en mann er villig til å akseptere dine dårlige perioder i livet (av ulike private årsaker) betyr det at han egentlig ikke ønsker å ha deg som langvarig kjæreste og bare seg på deg som knulledukke? Nei. 2
Andro Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Det finnes ingen personer som ikke har gode og dårlige perioder. Vi blir glad i hverandre som personer. Hva som har skjedd før, det har gått over, og er irrelevant. 1 2
kåre42 Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lurer på dette: Om en mann er villig til å akseptere dine dårlige perioder i livet (av ulike private årsaker) betyr det at han egentlig ikke ønsker å ha deg som langvarig kjæreste og bare seg på deg som knulledukke? Vil ikke menn ha perfekte damer uten bagasje? Anonymkode: e7e2e...fa4 Finnes det noen uten bagasje? Vi alle har vårt 2
Fremmed fugl Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer på dette: Om en mann er villig til å akseptere dine dårlige perioder i livet (av ulike private årsaker) betyr det at han egentlig ikke ønsker å ha deg som langvarig kjæreste og bare seg på deg som knulledukke? Vil ikke menn ha perfekte damer uten bagasje? Anonymkode: e7e2e...fa4 Dårlige perioder og menn kommer i mange ulike varianter. Personlig som mann, så er jeg ikke interessert i å ha noen som "knulledukke", virker til og med mer kjedelig enn tilfeldig sex. Så hvis jeg hadde akseptert dårlige perioder i bagasjen så betyr at jeg hadde gjort akkurat det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 Min mann likte meg som jeg var med min ‘bagasje’. Kvinner vokst opp i et perfekt sorgfritt liv uten utfordringer var ikke noe for ham. At jeg fremstod litt ustabil i psyken var bare litt spennende for ham tror jeg. I dag 10 år senere har jeg derimot blitt nokså lykkelig og kjedelig jeg også😅 Men tror han sitter med følelsen av at han måtte jobbe litt med meg. Og klarte det❤️ Anonymkode: 7c368...614
Hjelpsom Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 (endret) 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg lurer på dette: Om en mann er villig til å akseptere dine dårlige perioder i livet (av ulike private årsaker) betyr det at han egentlig ikke ønsker å ha deg som langvarig kjæreste og bare seg på deg som knulledukke? Vil ikke menn ha perfekte damer uten bagasje? Anonymkode: e7e2e...fa4 Dette tror jeg egentlig du vet svaret på. Hvis ikke så er du rimelig "grunn". Alle mennesker har en eller annen form for bagasje i forskjellige former, det er det som gjør oss "spennende" og "atraktiv" alt etter smak og behag. Endret 5. april 2023 av Hjelpsom 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 For et vemmelig språk du har. Anonymkode: 894d1...c4c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå