Gå til innhold

En mann aksepterer din bagasje = vil bare knulle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på dette: Om en mann er villig til å akseptere dine dårlige perioder i livet (av ulike private årsaker) betyr det at han egentlig ikke ønsker å ha deg som langvarig kjæreste og bare seg på deg som knulledukke? Vil ikke menn ha perfekte damer uten bagasje?

Anonymkode: e7e2e...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Om en mann er villig til å akseptere dine dårlige perioder i livet (av ulike private årsaker) betyr det at han egentlig ikke ønsker å ha deg som langvarig kjæreste og bare seg på deg som knulledukke?

Nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 7eb47...ae3

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ingen personer som ikke har gode og dårlige perioder. Vi blir glad i hverandre som personer. Hva som har skjedd før, det har gått over, og er irrelevant.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på dette: Om en mann er villig til å akseptere dine dårlige perioder i livet (av ulike private årsaker) betyr det at han egentlig ikke ønsker å ha deg som langvarig kjæreste og bare seg på deg som knulledukke? Vil ikke menn ha perfekte damer uten bagasje?

Finnes det noen uten bagasje? Vi alle har vårt

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dårlige perioder og menn kommer i mange ulike varianter.

Personlig som mann, så er jeg ikke interessert i å ha noen som "knulledukke", virker til og med mer kjedelig enn tilfeldig sex. Så hvis jeg hadde akseptert dårlige perioder i bagasjen så betyr at jeg hadde gjort akkurat det.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann likte meg som jeg var med min ‘bagasje’. Kvinner vokst opp i et perfekt sorgfritt liv uten utfordringer var ikke noe for ham. At jeg fremstod litt ustabil i psyken var bare litt spennende for ham tror jeg.

I dag 10 år senere har jeg derimot blitt nokså lykkelig og kjedelig jeg også😅 Men tror han sitter med følelsen av at han måtte jobbe litt med meg. Og klarte det❤️

Anonymkode: 7c368...614

Skrevet (endret)
7 hours ago, AnonymBruker said:

Dette tror jeg egentlig du vet svaret på. Hvis ikke så er du rimelig "grunn". Alle mennesker har en eller annen form for bagasje i forskjellige former, det er det som gjør oss "spennende" og "atraktiv" alt etter smak og behag.

Endret av Hjelpsom
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For et vemmelig språk du har.

Anonymkode: 894d1...c4c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...