Gå til innhold

Redd for å skuffe tinderdate

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med en på tinder i et par dager nå, vi har avtalt å møtes til helga. Han er nok en helt «vanlig mann», men jeg synes selvfølgelig han er kjekk og ikke minst interessant.

Har ikke møtt noen enda etter jeg gikk ut av et 5 år langt forhold. Føler jeg ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten, og at han kanskje blir skuffa når vi treffes fordi bildene er fra så gode vinkler osv. 

Skulle gjerne kommet på restauranten med selvtillit osv, but how?

Anonymkode: a1600...212

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær ditt beste selv, og tenk mer på at det er han som skal kvalifisere seg for deg, enn at du skal tekkes ham. Han trenger slett ikke å være så kjekk som du tror. 

Trolig blir du boende lenge på Tinder, og du slutter fort å tenke som du gjør nå.

Anonymkode: e4c46...c8b

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har snakket med en på tinder i et par dager nå, vi har avtalt å møtes til helga. Han er nok en helt «vanlig mann», men jeg synes selvfølgelig han er kjekk og ikke minst interessant.

Har ikke møtt noen enda etter jeg gikk ut av et 5 år langt forhold. Føler jeg ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten, og at han kanskje blir skuffa når vi treffes fordi bildene er fra så gode vinkler osv. 

Skulle gjerne kommet på restauranten med selvtillit osv, but how?

Snu bordet . Tenk heller om han er bra nok for deg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg så mye i det. Det er første daten din på fem år så vær forberedt på at du har mye morsom sosialisering foran deg og kommer til å møtte masse menn, så det er ikke så farlig hvordan denne daten går :)

Anonymkode: af177...eda

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (8 timer siden):

Snu bordet . Tenk heller om han er bra nok for deg. 

Skal prøve 😅 Tror han er like nervøs som meg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Skal prøve 😅 Tror han er like nervøs som meg

Og så kan du jo ta en tur til frisør først og kjøpe deg et nytt plagg, bare for å føle deg ekstra fin og booste selvtilliten litt. Selvtillit er tiltrekkende. Lykke til, han blir sikkert ikke skuffet! Kvinner er så selvkritiske.

Anonymkode: 9a9e5...275

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og så kan du jo ta en tur til frisør først og kjøpe deg et nytt plagg

Tror neppe du finner det der, men du kan jo ordne håret når du først er innom 👍

Anonymkode: b2cd1...863

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen er mer fotogene enn andre, men sannsynligvis snakker du deg selv ned, og de fleste forstår at man kan se litt anderledes ut på bilde, og det trenger ikke være negativt. Slik var det med kjæresten min, hun var litt anderledes, og litt større enn jeg så for meg, men det var ikke noe negativt for meg. Viktigste er å utstråle litt selvtillit, og da hjelper det nok å tenkte litt på det du sier, at han sikkert også er litt nervøs, dere er to om det, så bare vær deg selv, og slapp av, du vil jo sikkert han skal like deg for den du er. Og liker du alkohol, kjøp dere ett glass vin eller noe til maten, da blir nervøsiteten mindre, selv om sikkert mange vil være uenig med meg der

Når jeg gikk fra en lang periode uten dating, så var det litt skummelt, men merket fort at det ikke var så skummelt som jeg trodde, begge er jo litt spent, og det trenger ikke være negativt 

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Folk må slutte å stage bildene så fryktelig. Vet ikke hva de få mennene jeg gadd å treffe, tenkte om meg. Men JEG kjenner meg hvertfall igjen i at når man møtes så er virkeligheten en annen enn det bildene viste. Man velger en vinkel som skjuler dobbelthaka, bilder hvor ikke øynene vises spesielt godt, kun close ups som skjuler hvordan resten av kroppen ser ut osv. 

Er ikke rart man blir skuffet da

Anonymkode: 09ca6...865

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror veldig mange tenker sånn.

Jeg gjør det selv. Har vært redd for at jeg ser «for bra» ut på tinderbildene mine. Jeg poserer tross alt og viser meg fra den fineste vinkelen. Sannheten er at alle synes jeg ser like ens eller bedre ut i virkeligheten. Har til og med de som har kjent meg igjen fra tinder når jeg har gått uten sminke med håret i en tull. 

Så lenge du ikke legger på filter på bildene dine eller har lagt ut veldig gamle bilder, så tror jeg ingen blir skuffa 😊

Anonymkode: c3a66...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...