AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Vi er litt nye i det eksperimentelle gamet. Testet for første gang ut dildo i rumpa på mannen. Vet det skal være godt og kan gi de villeste orgasmer for menn. Men har hørt så mange varianter at vi var både usikre, men likevel måtte prøve dette ut. Jeg kjøpte en analdildo med vibrator designet for å tilfredsstille prostata. Jeg var veldig forsiktig i starten, varmet opp en god stund med sex og teasing. Når vi følte oss klare, med masse glid lirket jeg den forsiktig inn i han, litt og litt til den var helt inne. Et gisp slapp ut av han og begynte å dirre svakt. Jeg beveget den inn og ut og satte på vibrator. Jeg merket hans reaksjon, skjelving og stønn og han buktet og vrei seg. Teaset han ganske lenge før jeg slapp han løs. Han ble helt vill og eksploderte i den mest psyko orgasmen noen gang. Den varte skikkelig lenge. Dette har kommet som et nytt krydder inn i vårt sexliv. Er det andre og som sitter med samme opplevelse? For oss er det magisk🌟 Anonymkode: 40d69...7f3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Hvis det er noe sykt på gang så kanskje ta en prat med lege eventuelt en psykiatriker? Anonymkode: 75c61...90b 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Et gisp slapp ut av han og begynte å dirre svakt. Spennende. Hvor befant gispet seg akkurat i det det begynte å dirre? Anonymkode: 981a4...478 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Spennende. Hvor befant gispet seg akkurat i det det begynte å dirre? Anonymkode: 981a4...478 Han gispet i det anal vibratoren glei inn i han og var helt inne. Anonymkode: 40d69...7f3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Haha, høres ut som han bør spille på det andre laget Anonymkode: 5107d...782 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi er litt nye i det eksperimentelle gamet. Testet for første gang ut dildo i rumpa på mannen. Vet det skal være godt og kan gi de villeste orgasmer for menn. Men har hørt så mange varianter at vi var både usikre, men likevel måtte prøve dette ut. Jeg kjøpte en analdildo med vibrator designet for å tilfredsstille prostata. Jeg var veldig forsiktig i starten, varmet opp en god stund med sex og teasing. Når vi følte oss klare, med masse glid lirket jeg den forsiktig inn i han, litt og litt til den var helt inne. Et gisp slapp ut av han og begynte å dirre svakt. Jeg beveget den inn og ut og satte på vibrator. Jeg merket hans reaksjon, skjelving og stønn og han buktet og vrei seg. Teaset han ganske lenge før jeg slapp han løs. Han ble helt vill og eksploderte i den mest psyko orgasmen noen gang. Den varte skikkelig lenge. Dette har kommet som et nytt krydder inn i vårt sexliv. Er det andre og som sitter med samme opplevelse? For oss er det magisk🌟 Anonymkode: 40d69...7f3 Ser det er flere med samme erfaringer her... Anonymkode: 8c315...c98
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, høres ut som han bør spille på det andre laget Anonymkode: 5107d...782 Det andre laget? Mener du med menn? Ikke tema. Anonymkode: 40d69...7f3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser det er flere med samme erfaringer her... Anonymkode: 8c315...c98 Oi det er flere med lignende erfaringer. Anonymkode: 40d69...7f3
Frkego Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser det er flere med samme erfaringer her... Anonymkode: 8c315...c98 Basert på både innhold og skrivemåte var jeg dønn sikker på at disse trådene var skrevet av samme person 😅 Ja, analstimuli kan være fantastisk for menn som liker det. Mannen her elsker det. Favoritten er vibrerende analdildo i samtidig som jeg rir 🎉 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 Frkego skrev (3 timer siden): Basert på både innhold og skrivemåte var jeg dønn sikker på at disse trådene var skrevet av samme person 😅 Ja, analstimuli kan være fantastisk for menn som liker det. Mannen her elsker det. Favoritten er vibrerende analdildo i samtidig som jeg rir 🎉 Nope aner ikke hvem det er. Det er fint å se andre med samme erfaring. Anonymkode: 40d69...7f3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #11 Skrevet 5. april 2023 Frkego skrev (8 timer siden): Basert på både innhold og skrivemåte var jeg dønn sikker på at disse trådene var skrevet av samme person 😅 Den er en gjenganger til det komiske her på KG, så du er ikke på villspor. Anonymkode: 981a4...478 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #12 Skrevet 5. april 2023 Vel jeg kommer jeg bare legen tar prostata-undersøklelse på meg. Jævlig flaut. Men sånn er det. Forstår at mannen din får psycho-orgasmer. Suger du ham mens du gjør det? Anonymkode: ea32c...fc9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #13 Skrevet 5. april 2023 Skriver du erotiske noveller, og tester de ut på kg før publisering? Anonymkode: eda70...d19 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå