AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Jeg er kvinne 44 år. Sliter enormt med dårlig lyst. Vært "av og på" i perioder før også, men generelt vært labert lenge. Har en flott mann, på alle måter. Så vet ikke hvorfor lysten er borte. Kjenner jeg gir pliktsex...ikke fordi jeg har så lyst. En sjelden gang kommer jeg og tror da jeg er igang igjen men nei...andre som sliter med det samme? Hva kan man gjøre? Anonymkode: d9a5f...b4d 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Lysten vil forsvinne mer og mer dersom du utfører pliktsex. Ikke ha sex før du føler lyst igjen. Snakk med partneren om dette. Åpenhet lønner seg. Dersom han ikke kan respektere dette vet du at du må forlate forholdet. Anonymkode: 3a254...dea 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 K 38 her og sliter med det samme. Har vært i forhold med samme mann i 20 år. Lysten svinner mer og mer, og i perioder føler jeg meg aseksuell. Mannen er heller ikke så opptatt av sex lengre. Vi har det bra, men savner tiden i starten da vi hadde masse sex. Anonymkode: 3e45d...628 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Jeg har sjelden behov for drive med meg selv også.. TS Anonymkode: d9a5f...b4d
kjekkfyr Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Dette er helt sikkert et tÃ¥pelig spørsmÃ¥l, men dere som kjenner pÃ¥ skulle ønsket at lysten kom tilbake ikke sant, eller et det pliktsexen som et mest problematisk? Spør ikke for Ã¥ være en tosk, bare for Ã¥ forstÃ¥.Â
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 kjekkfyr skrev (10 timer siden): Dette er helt sikkert et tåpelig spørsmål, men dere som kjenner på skulle ønsket at lysten kom tilbake ikke sant, eller et det pliktsexen som et mest problematisk? Spør ikke for å være en tosk, bare for å forstå. Savner sexen, savner nytelsen, men vet at jeg ikke får det tilbake slik det en gang var. Jeg og mannen har ikke pliktsex med hverandre. Det er for meg et helt fjernt konsept. Hender at vi onanerer sammen. Men som sagt, problemet mitt er egentlig stagnerende lyst. Anonymkode: 3e45d...628 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå