Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ekkelt å kjøpe brukt treningstøy? Jeg vet ikke hva jeg føler om det, for det skal jo vaskes før jeg bruker det uansett… men jeg må ha treningstøy i mindre str nå, og jeg kan ikke prioritere å bruke 600kr for en tights akkurat nå…

Anonymkode: ee615...f60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper alt av klær brukt jeg. Det som legges ut er jo ofte bare prøvd på eller brukt få ganger. 

Anonymkode: 1d3fb...5bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke hatt problemer med det, så lenge tøyet ikke hadde hatt merkbare bruksspor (inkludert lukt).

Anonymkode: 4ba78...b5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøpt brukt treningstøy før, men kjøper aldri så dyrt som 600 kroner heller. Kjøper stort sett på tights.no til maks 200. Har to skuffer stappfulle med bare tights, så gidder ikke bruke masse på hver enkelt. 

Men jeg kjøper aldri brukte klær i det hele tatt, da. Det er jo vaska, så burde ikke være noe problem, men jeg gidder ikke styre med privatpersoner og synes derfor det er like greit med billigmerker på billigbutikk!

Anonymkode: 7f6a2...3d5

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde heller bestilt meg en på tights, de er jo nede i femti kroner nå. 
Har akkurat bestilt meg to nye :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt det på tise og finn. Mye er nærmest ubrukt, og også ubrukt. 

Anonymkode: f36cb...c13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt noen brukte treningsdresser, både for å spare penger, og fordringer liker litt retro design. Handler ellers en del på tilbud. Kjøpte til og med noen kule tubesokker brukt. Ikke kjøpt tights, men bruker nesten ikke tights. Det vaskes jo. Det jeg har kjøpt brukt har også alltid vært vasket. Og som en over skrev, noe man kjøper brukt er bare eldre, det kan ikke ha vært brukt stort, ikke nevneverdig med slitasje, om noe. 

Anonymkode: 59292...6a9

AnonymBruker
Skrevet

På mitt treningssenter er det veldig vanlig at folk selger og kjøper brukt treningstøy. Hadde uten problemer gjort det samme, men jeg har en ukurant størrelse så for meg har det ikke vært aktuelt ennå. 

Anonymkode: 3eba7...a79

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde verken kjøpt eller solgt brukt treningstøy, selv om jeg ellers er for bruktkjøp. Det finnes billig og bra treningstøy på HM feks, du må ikke ha tights til kr 600. Jeg har merket fra mitt eget treningstøy at selv om det er rent og nyvasket kommer det frem litt lukt når jeg begynner å bli varm. Hadde aldri hatt hjerte til å solgt dette. Helt ubrukt er selvsagt noe annet.

Anonymkode: a4fc7...fae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...