AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Jeg er 36 år og er alene. Har jobb og bolig. Men har en del uro i kroppen etter visse hendelser.Kan utdype mer om ønskelig. Liker ikke begrepet midtlivskrise, men føler at ting står stille. Er det noen som har klart å snu om på en tilværelse etter 35. Syns at det kan være vanskelig. Anonymkode: ef46a...5ef
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 36 år og er alene. Har jobb og bolig. Men har en del uro i kroppen etter visse hendelser.Kan utdype mer om ønskelig. Liker ikke begrepet midtlivskrise, men føler at ting står stille. Er det noen som har klart å snu om på en tilværelse etter 35. Syns at det kan være vanskelig. Anonymkode: ef46a...5ef Er ikke midtlivskrise etter 40? Anonymkode: 66a0d...632
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke midtlivskrise etter 40? Anonymkode: 66a0d...632 Hørt det blitt referert til som det rett rundt 40 og 😜Men vet ikke, syns det er et litt nedlatende uttrykk Anonymkode: ef46a...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hørt det blitt referert til som det rett rundt 40 og 😜Men vet ikke, syns det er et litt nedlatende uttrykk Anonymkode: ef46a...5ef Nei jeg tror du har noen år igjen før du er midt - i - livet 😁 tenk å fylle 40… nyt 36 år du😁 Anonymkode: 66a0d...632 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 Ok livet ditt står stille, hva gjør du for å endre det utenom å skrive en tråd her? Ok du har opplevd diverse hendelser som har gitt deg uro. Går du i behandling hos terapeut og gjør noe for å håndtere dette bedre? Er mange som snur livet i 30 årene, du har akuratt blitt voksen og skal leve i 50 år til så få ut fingeren og gjør den endringen du lengter etter! 💪 Anonymkode: 536a7...beb 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 Det er vanskelig å forstå hva du ønsker hjelp til i innlegget ditt. Ønsker du kone og barn? Bli tryggere i egen kropp? Bedre mental helse? Det blir lettere å komme med gode svar om du forteller hva du leter etter ❤️ Anonymkode: 07a47...272 1
Kirchoffs Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 Endring krever handling, men det behøver ikke alltid være så mye. Det er vanskelig å vite på forhånd hva som vil gi glede og inspirasjon og lett å idealisere visse mål eller tilværelser mer enn de fortjener. Men hva med å prøve et par nye ting for å få litt input? Kurs, reiser, dating, jobb, flytting, hobby, trening… det er mange aspekter av hverdagen som kan endres. Hvis du derimot har veldig tydelige spesifikke mål så ville jeg laget en handlingsplan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå