Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og han måttes for nesten seks år siden på byen. Alt klikket og han var på som bare det. Må si a det passet meg meget bra i og med at han var virkelig den drømme mannen jeg hadde i tankene da jeg faktisk tekte på slå meg til ro. Etter dater og sammenkomster bestemte vi å gifte oss året etter. Fikk barn sammen og alt var på stell, men han ble mer distant og fant senere ut at hadde forhold til ei på 24 gjennom jobb. Forrige uke sa han det direkte, at han vil skilles og at kan gjerne la være å møte barnet i det hele tatt. 

Helt sjokkert, men det ble jeg advart for. han er ti år yngre enn meg og det er kanskje en stor faktor for det valget han nå tar. vet at jeg kommer til å slite med å finne meg mann og har tatt kontakt med en jeg var sammen med i begynnelsen i tjuve årene, men hva er garantien for at han ikke har funnet noen andre eller kanskje foretrekker han yngre han og... huff vet jeg kommer til å ende opp alene med et barn resten av livet. dette her er det verste jeg noen gang har opplevd i mitt voksne liv.

k 38 og han 28

Anonymkode: d9784...c71

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja du burde ha sett det komme. Ti år yngre er en del for å føle seg trygg i et forhold man tenker skal vare livet ut. 

Anonymkode: ac730...f6f

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble det ikke noe videre forhold med han du hadde relasjon til i dine gylne dager?. Eller vettu hva jeg kan spare deg for det spørsmålet der. Du hadde nok en god grunn til det.

Men hvorfor er han brukbar nå, det vil jeg nesten vite?

Anonymkode: c82b0...159

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Eldre kvinner som nekter å vokse opp skjønner nå at de burde ha vokst opp😂

Anonymkode: ab67a...c0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ny mann bør ikke være fokuset nå. Du har et barn å ta deg av.

Anonymkode: 06ee3...984

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil han ikke ha kontakt med barnet sitt?

Anonymkode: b91ae...8fe

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er bare 38, altfor tidlig å se så mørkt på livet og tro at du aldri finner partner igjen. Og om ikke, hva er så galt med å være enslig med et barn? Du har mer enn andre enslige og kan jo fylle livet ditt med givende interesser og aktiviteter. Man MÅ ikke ha en partner for å ha et godt liv, tvert i mot så viser forskning at kvinner lever lengre og mer lykkelig som single :) Hodet opp! Skjønner det er vondt med brudd men livet er ikke over fordet :)

Anonymkode: 60030...94e

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du tatt kontakt med en annen? Du er jo ikke separert engang. Kanskje best å starte ditt neste kapittel i riktig ende?

Anonymkode: 920da...ca4

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså at han er utro og vil skilles er en ting, men at han ikke ønsker å ha kontakt med sitt eget barn sier mye om han. Og det handler ikke om alderen. 

Anonymkode: d9ee5...b73

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville du sagt det samme dersom mannen var den eldre? Så lenge begge to er voksne er det vel det samme hvor gamle de er. 

Anonymkode: 26654...a94

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg og han måttes for nesten seks år siden på byen. Alt klikket og han var på som bare det. Må si a det passet meg meget bra i og med at han var virkelig den drømme mannen jeg hadde i tankene da jeg faktisk tekte på slå meg til ro. Etter dater og sammenkomster bestemte vi å gifte oss året etter. Fikk barn sammen og alt var på stell, men han ble mer distant og fant senere ut at hadde forhold til ei på 24 gjennom jobb. Forrige uke sa han det direkte, at han vil skilles og at kan gjerne la være å møte barnet i det hele tatt. 

Helt sjokkert, men det ble jeg advart for. han er ti år yngre enn meg og det er kanskje en stor faktor for det valget han nå tar. vet at jeg kommer til å slite med å finne meg mann og har tatt kontakt med en jeg var sammen med i begynnelsen i tjuve årene, men hva er garantien for at han ikke har funnet noen andre eller kanskje foretrekker han yngre han og... huff vet jeg kommer til å ende opp alene med et barn resten av livet. dette her er det verste jeg noen gang har opplevd i mitt voksne liv.

k 38 og han 28

Å finne seg en ny burde ikke være første prioritet. Bygg deg selv mentalt også fysisk så kommer resten selv 

Anonymkode: 25b19...9f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så kjedelig situasjon du er i! Men husk at du bare er 38 år. Fokuser på å komme deg over bruddet, du behøver ikke date med en gang. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts har fått sitt livs sjokk her. Jeg syns det er veldig forståelig at hun ønsker å søke trøst i en annen mann. Ofte er det også det som skal til for å komme seg Iver bruddet. Selvsagt setter hun barnet først uansett. Mulig å kombinere…

Anonymkode: b91ae...8fe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

huff vet jeg kommer til å ende opp alene med et barn resten av livet. dette her er det verste jeg noen gang har opplevd i mitt voksne liv.

Hva er det verste? At du blir alene med barnet eller at han vil skilles?

Anonymkode: 6784f...f2a

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke helt relevansen av aldersforskjellen, må jeg si. Alle forhold kan ta slutt.
Er veldig forundra over din desperasjon over å være alene, allerede før du er skilt. Det er faktisk ikke farlig altså,
At han ikke ønsker kontakt med barnet sitt er veldig underlig. Da er han ikke mangt til kar.

Ta en ting om gangen, og tenk mest på barnet ditt, og hvordan du skal leve nå du blir alene.
Ikke gå inn i noe nytt forhold før du har gjenfunnet deg selv. Skap et fint liv for barnet og deg, og ta det derfra.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

k 38 og han 28

Du virker litt desperat . Tenk heller på barnet ditt nå. Hjelp barnet gjennom endringer en skilsmisse medfører . Vær et godt forbilde , dra ikke inn enda en forandring ( ny mann ) umiddelbart . Hold Your horses . 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Følelser her tok 100% over logikken.

Du var 33 og godt voksen tenkte på å slå deg ned fordi du hadde opplevd alt. Du ga ikke slipp på utforskeren i livet i tidligere alder og hadde neppe godt inn i forhold med en mann ti år eldre enn deg. Du var helt sikkert singel som 23 åring og bare drev med flinger, men du gikk inn i forhold med en fyr ti år yngre enn deg som har masse igjen å utforske alt fra livet inkludert forhold kun for å føle deg ettertraktet. Lagde barn i håp at han ikke skulle gi slipp på deg. Du feilkalkulert fremtiden din og sitter nå igjen som ei på nesten 40 med et lite barn som faren ikke ønsker å møte engang. Du har virkelig noe beregninger du burde se tilbake til om det er på deg det som skjer nå.

Anonymkode: fb474...562

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Følelser her tok 100% over logikken.

Du var 33 og godt voksen tenkte på å slå deg ned fordi du hadde opplevd alt. Du ga ikke slipp på utforskeren i livet i tidligere alder og hadde neppe godt inn i forhold med en mann ti år eldre enn deg. Du var helt sikkert singel som 23 åring og bare drev med flinger, men du gikk inn i forhold med en fyr ti år yngre enn deg som har masse igjen å utforske alt fra livet inkludert forhold kun for å føle deg ettertraktet. Lagde barn i håp at han ikke skulle gi slipp på deg. Du feilkalkulert fremtiden din og sitter nå igjen som ei på nesten 40 med et lite barn som faren ikke ønsker å møte engang. Du har virkelig noe beregninger du burde se tilbake til om det er på deg det som skjer nå.

Anonymkode: fb474...562

Dette synes jeg er en ufyselig holdning? Jeg var selv 22 da jeg møtte min ektemann (11 år eldre). Jeg var gifteklar og barneklar så og si med en gang. Mener du at min ektemann har feilkalkulert fordi han ble sammen med en yngre dame? Eller gjelder logikken din bare for eldre damer, ikke menn? 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hilsen Peder på 55 som ønsker 20 åringer.

Anonymkode: 0bafa...86e

• Liker 5
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...