Gå til innhold

Den tilsynelatende perfekte tinderdaten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en fyr lenge som jeg snakket daglig med på en periode over 8 måneder. Kjemi og alt annet virket topp, da vi endelig møttes viste det seg at han brukte rullestol. Er ikke dette grunnleggende info en bør informere om? 

Anonymkode: 03d61...bef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en tråd om dette.. relativt ny. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg datet en fyr lenge som jeg snakket daglig med på en periode over 8 måneder. Kjemi og alt annet virket topp, da vi endelig møttes viste det seg at han brukte rullestol. Er ikke dette grunnleggende info en bør informere om? 

Datet en fyr i 8 mnd, uten at dere hadde møttes? Skjønner ingen ting jeg.

Er dette dating i 2023?

Anonymkode: 1aa75...2b4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Datet en fyr i 8 mnd, uten at dere hadde møttes? Skjønner ingen ting jeg.

Er dette dating i 2023?

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Det er en tråd om dette.. relativt ny. 

Å ja kan du linke til? Flere i samme situasjon da. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere datet før dere møttes? Høres merkelig ut. Mulig jeg er uvanlig, men jeg har ikke for vane å dele pasientjournalen min med folk før jeg møter dem. Om han velger å fortelle om rullestol eller ikke er jo helt opp til ham. 

Anonymkode: 2a5b6...5f9

AnonymBruker
Skrevet

Dere har jo ikke datet i 8 mnd når dere ikke møttes. Dere var nettvenner, og nei man plikter ikke å oppgi private helsetilstander til en nettvenn. Du må lære deg at folk kan utgi seg for å være hvem de vil på nettet, pilot, prins, funksjonsfrisk, gangster, hva enn de vil. For å faktisk bli kjent med folk må du møte de, og møte de over lengre tid. 

Anonymkode: 8a15e...96f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. 

Dere har sendt meldinger frem og tilbake i 8 mnd. Er det å date?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere har jo ikke datet i 8 mnd når dere ikke møttes. Dere var nettvenner, og nei man plikter ikke å oppgi private helsetilstander til en nettvenn. Du må lære deg at folk kan utgi seg for å være hvem de vil på nettet, pilot, prins, funksjonsfrisk, gangster, hva enn de vil. For å faktisk bli kjent med folk må du møte de, og møte de over lengre tid. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dere datet før dere møttes? Høres merkelig ut. Mulig jeg er uvanlig, men jeg har ikke for vane å dele pasientjournalen min med folk før jeg møter dem. Om han velger å fortelle om rullestol eller ikke er jo helt opp til ham. 

Anonymkode: 2a5b6...5f9

Det er vanlig info å opplyse om med Det samme 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere har sendt meldinger frem og tilbake i 8 mnd. Er det å date?

Ja vi skulle gifte oss til sommeren 

AnonymBruker
Skrevet

Man dater ikke når man ikke har møttes.

Anonymkode: cebe7...65a

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Man dater ikke når man ikke har møttes.

Anonymkode: cebe7...65a

Da har du ikke sett 90 days fiance  🤣

Men ja, jeg er enig med deg, men noen mener man til og med kan være kjærester bare fordi man har tastet på nett :P 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er vanlig info å opplyse om med Det samme 

Nei 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og forloverne heter Asbjørnsen og Moe? 

Anonymkode: 065fa...752

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns det er viktig å informere om sånt hvis en seriøst ser etter noen som vil godta en som en er. Å holde ting skjult vil du ikke dra noe nytte av det er stor sjans for motparten sier takk for seg når en møtes. Viktig med ærlighet og åpenhet når er på leit etter noe seriøst. Det er første bud. Hadde hatt mye større sjans hvis en fortalte om slike viktige ting i begynnelsen slik at folk har et valg. Velger noen å fortsette da så har de godtatt det du eventuelt har av utfordringer. Jeg er for åpenhet og ærlighet og si i fra at man sitter i rullestol, handicappet eller mangler en pupp har ikke så mye med legejournalen å gjøre men er viktig i forhold til et fremtidig forhold.  Men har skjønt at de fleste skjuler ting og oppdager jeg sånt så sier det mye om personen. Hvor mye annet vil de skjule i fremtiden??

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lærdom: ikke få følelser for en du ikke har møtt. Ikke skap en fantasi om et annet menneske. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...