Nettrollet Skrevet 8. april 2023 #21 Skrevet 8. april 2023 3-4 enheter over mange timer er da ikke så bekymringsfullt. Spesielt med en annen voksen tilstedet.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #22 Skrevet 8. april 2023 Jeg ser ikke problemet med dette. 3-4 enheter over mange timer, gjør jo at en ikke er beruset. Vi har forskjellige måter å kose oss på. Anonymkode: ffa2d...f61
Brunello Skrevet 8. april 2023 #23 Skrevet 8. april 2023 Jeg lurer virkelig på hvordan dere som er helt imot lav promille tenker. Kan dere være sammen med barna deres når dere er trøtte? For dere vet vel at reaksjonsmønster og vurderingsevne er langt mer nedsatt ved mangel på søvn enn ved lav promille. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #24 Skrevet 8. april 2023 Barn har ikke vondt av å vokse opp med et normalt forhold til alkohol Anonymkode: d20cd...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #25 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (På 4.4.2023 den 22.44): Jeg har vært sammen med min venninne og hennes baby på 1. år i 2 dager nå. Min sønn på 10 år er her også. Jeg drikker ikke alkohol og det er mulig det er derfor jeg reagerer. Hun har begge dager begynt ganske tidlig på ettermiddagen med et par øl i solen. Til middag går hun over til vin. Dvs ca 3-4 enheter begge dager. Er dette litt rart i og med at jeg ikke drikker og det er 2 barn til stede? Og hennes er kun 1. år..! Ja- det er påske og det er lov å kose seg, men likevel..? Jeg vet ikke hvor mye hun drikker hjemme i hverdagen, men kjenner at jeg reagerer på dette. hva tenker dere? overreagerer jeg? Anonymkode: f4e3a...a42 Ja det er mye.. og tidlig... Anonymkode: fc968...3da
Totten Skrevet 8. april 2023 #26 Skrevet 8. april 2023 (endret) Hvis hun drikker 1-2 øl på ettermiddagen og 1-2 glass vin til middag/kvelden så synes jeg ikke det er alarmerende. Det kommer selvsagt ann på, men for mange vil dette ikke være noe problem selv med barn tilstede. På ferie kan jeg fort ta en øl til lunsj, et glass med noe mellom lunsj og middag og deretter 1-2 glass til middag og etterpå uten at jeg blir beruset av det. Det er jo spredt over mange timer, og ikke et voldsomt inntak uansett. Når det er sagt drikker jeg nok sjelden mer enn 3 enheter, uavhengig av om barna er tilstede eller ei. Endret 8. april 2023 av Totten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå