AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Hva betyr det at jeg har alvorlig angst? Psykologen sa det. Anonymkode: 13755...247
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Sa psykologen kun det uten forklaring? Det var veldig merkelig. Anonymkode: 859c9...7e4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 https://www.helsenorge.no/sykdom/psykiske-lidelser/angst/angst-og-angstlidelser/ Her kan du lese litt om angst. Anonymkode: 4d3a2...caf
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Angst er angst. Men de kaller det alvorlig når det begrenser deg veldig i hverdagen og innskrenker livet ditt totalt. det handler ikke om hvor sterk angsten er, men konsekvensene det gir deg Anonymkode: 77816...911 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Angst er angst. Men de kaller det alvorlig når det begrenser deg veldig i hverdagen og innskrenker livet ditt totalt. det handler ikke om hvor sterk angsten er, men konsekvensene det gir deg Anonymkode: 77816...911 Det er sånn det er ja. Angsten begrenser meg veldig i hverdagen og innskrenker livet mitt totalt.jeg har en lammende angst. Anonymkode: 13755...247 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 Når du har en angstlidelse, som er en psykisk lidelse, er det alvorlig. Du kan ha angst uten å ha en angstlidelse, akkurat som du kan være deprimert uten å ha en depresjon. Anonymkode: aac79...78c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er sånn det er ja. Angsten begrenser meg veldig i hverdagen og innskrenker livet mitt totalt.jeg har en lammende angst. Anonymkode: 13755...247 Får du noe hjelp? Hvis angsten er lammende anbefaler jeg at du tar en prat med legen om antidepressive. jeg fikk det etter en periode med mye angst, og angsten forsvant. Jeg gikk tilbake i full jobb og alt ble bedre. ikke vær redd for angsten, jo ler redd du er for angsten og jo mer du prøver unngå den jo mer kraft får den. vet det er veeeeldig lett å si, men jeg vet at angst er forferdelig vondt og slitsomt. sett deg små mål, og vær stolt av alle framskritt du har. Det blir bedre Anonymkode: 77816...911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå