Gå til innhold

Mine tanker om å svelge sæd - er det greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å prate om dette, men jeg ønsker å dele mine tanker og erfaringer med dere. Jeg har alltid hatt en følelse av at å svelge sæd er litt "feil", men etter at jeg prøvde det sammen med kjæresten min, så jeg hvor mye han satte pris på det. Jeg liker å gjøre ham lykkelig, men jeg kjenner fortsatt på en viss usikkerhet når det kommer til å svelge sæd. Har andre damer erfaringer med dette? Hva synes dere? Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan mener du at det er feil?

Du gjør som du vil. Om du ønsker å svelge (eller få det i munn) så gjør du det. Ønsker du det ikke, så lar du vær.

Jeg vil en sjelden gang at han spruter i munnen min og da svelger jeg som regel. Men jeg må være skikkelig kåt og det skjer bar en gang i blant.

Anonymkode: 4986c...4c3

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette velger du helt selv. Gjør det som føles riktig for deg. Dersom noe føles feil behøver du ikke å gjøre det for å tilfredsstille andre. 

Anonymkode: e3162...70e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør som du vil og faktisk har lyst til :) 

Oppegående menn og kvinner har ikke ønske om at partneren skal gjøre noe de ikke egentlig liker. 

Anonymkode: 690af...e73

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke villet at noen skulle svelge sæden min om det ikke tente henne eller at hun likte det. Det er opphissende og deilig for meg å se/vite - men ikke SÅ deilig at jeg ville ønsket at noen gjorde det kun for min nytelse 🙈

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Rebecca30 skrev (19 minutter siden):

Jeg synes det er vanskelig å prate om dette, men jeg ønsker å dele mine tanker og erfaringer med dere. Jeg har alltid hatt en følelse av at å svelge sæd er litt "feil", men etter at jeg prøvde det sammen med kjæresten min, så jeg hvor mye han satte pris på det. Jeg liker å gjøre ham lykkelig, men jeg kjenner fortsatt på en viss usikkerhet når det kommer til å svelge sæd. Har andre damer erfaringer med dette? Hva synes dere? Har dere noen tips?

Har erfaring som mann.

For meg har partners» svelging» aldri gitt noe som helst ekstra nytelse eller glede. Personlig har jeg store problemer med å se hvordan akkurat svelging kan gjøre en mann lykkelig. Jeg påstår ikke at det ikke finnes menn som liker det, men det er utenfor min fatteevne at dette kan være viktig for en mann.

Men det mest vesentlige. Når man har en partner som egentlig ikke vil gjennomføre en eller annen seksuell aktivitet, så er den aktiviteten tatt av bordet.

Det er særdeles uvanlig å nyte noe, om man vet at partner ikke liker det, men gjør det kun for å glede deg.
Det er de aller færreste som ønsker at partner utfører noe seksuelt med deg, om man vet at partner ikke liker det selv, men kun vil please deg.

Vet kjæresten din hva du tenker om å svelge sæd? Har du vært ærlig om det? 
Om du kan svare ja på det, vil han fortsatt at du skal svelge sæden hans? 
Om du kan svare ja på det, så syntes jeg du skal ta en ærlig selvransakelse på om han er rette partner for deg.

• Liker 4
Skrevet

Er mann. Kan innrømme at jeg har syntes det har vært sext med de som svelget det. Men nå som gift mann ville jeg aldri be min kone om det, det må forbli helt opp til henne

Bedre ting å spise  der ute👍

• Nyttig 1
Skrevet

Visst du kjenner på en usikkerhet på det og helst ikke vil så unngår du og gjøre det. 

AnonymBruker
Skrevet
Rebecca30 skrev (22 timer siden):

Det smaker jo helt for J.....:!!!!!!!! 🤮

Anonymkode: 9f1ee...0ab

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det smaker jo helt for J.....:!!!!!!!! 🤮

Anonymkode: 9f1ee...0ab

Det er ganske individuelt. Varierer fra mann til mann, ut fra hva man har spist, når sist utløsning var etc. 

Jeg elsker sæd, både i meg, på meg og å ta det i munnen og svelge. Så vi er nok alle forskjellige der gitt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Sæden trenger ikke svelges.. cumshot er mere sexy💫

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg unngår å svelge sæd 

Anonymkode: 61138...183

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Frkego skrev (11 timer siden):

Det er ganske individuelt. Varierer fra mann til mann, ut fra hva man har spist, når sist utløsning var etc. 

Jeg elsker sæd, både i meg, på meg og å ta det i munnen og svelge. Så vi er nok alle forskjellige der gitt. 

Exactly. Dama har dårlig erfaring med andre, smakt vondt og rar konsistens, men med meg sier hun det ikke smaker noe, bare litt salt, og må innrømme jeg har smakt selv av nysgjerrighet, det var nesten ikke noe som helst smak, så her er det nok store variasjoner. Med det sagt, så skjønner jeg ikke helt det sterke behovet for at dama svelger, viktigste er vel å kunne komme i munnen, for det er utrolig deilig, men er vel noe psykologisk med det å tenke på hun svelger 

Anonymkode: 5dcc0...264

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har smakt min etter "ruined orgasm" (for å beholde tenningen). Synes det smaker helt ok når jeg er kåt. Ikke fullt så lysten når jeg har hatt en normal orgasme. Skulle gjerne smakt på en annen gutt/mann sin ladning mens jeg var superkåt, men det blir nok bare med fantasien.

Anonymkode: e8cd8...bfd

• Liker 1
Skrevet

Jeg svelger og liker å svelge. Mannen min synes det er digg at jeg liker det. 

Men om det hadde smakt vondt eller hatt en ekkel konsistens hadde jeg aldri gjort det. Samme om jeg egentlig ikke ønsket å gjøre det. 

Jeg kan gjøre mye for å glede mannen min, men ikke ting som byr meg imot, eller ting der jeg føler jeg nedverdiger meg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan feil føles det? Jeg var gift i over 20 år… fikk meg aldri til å svelge med han. Usikker på om det var smaken, konsistensen… ville bare brekke meg. Første jeg var med etterpå- null problem. Elsket tanken, følelsen, smaken.

Anonymkode: 53eef...9c3

AnonymBruker
Skrevet

Sånn litt på siden av opprinnelig tema, men svelger veganere? Eller bryter det med filosofien? 

Anonymkode: 0e5eb...c84

Skrevet

Tipset mitt er at du svelger ikke sæd hvis du ikke vil eller føler deg sikker på å svelge sæd, helt uavhengig hva mannen mener og føler om det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sånn litt på siden av opprinnelig tema, men svelger veganere? Eller bryter det med filosofien? 

Det blir jo tilsvarende med vaginaer ... slikker veganere?

Anonymkode: c636e...74b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det blir jo tilsvarende med vaginaer ... slikker veganere?

Anonymkode: c636e...74b

Ja, sant! For i så fall må det jo være hykleri. Håper noen veganere kan opplyse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...