Gå til innhold

Ridetips fra en som vil være 'flink' i senga"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å ri mannen min, og han sa jeg var "flink". Det var virkelig en selvtillit-boost for meg! Jeg har aldri følt meg så sexy før. Jeg føler meg mer selvsikker i senga nå, og det er takket være hans komplimenter.

Men jeg har fortsatt mye å lære, og jeg vil gjerne vite om noen har tips for å bli enda bedre på å ri. Jeg vil virkelig imponere mannen min og få ham til å føle seg som en konge.

Anonymkode: 076eb...490

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hva han liker. Du kan prøve/trene seg å  presse/ klemme hans penis med ditt vagina. 

Det mye å utførske. Velkomen i sex verden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg prøvde å ri mannen min, og han sa jeg var "flink". Det var virkelig en selvtillit-boost for meg! Jeg har aldri følt meg så sexy før. Jeg føler meg mer selvsikker i senga nå, og det er takket være hans komplimenter.

Men jeg har fortsatt mye å lære, og jeg vil gjerne vite om noen har tips for å bli enda bedre på å ri. Jeg vil virkelig imponere mannen min og få ham til å føle seg som en konge.

Spørsmålet er om du liker det? Hva ga det deg selv i akten? Hvis du kan svare på det, da er det lettere å gi respons. 

Anonymkode: 595c5...f9f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg prøvde å ri mannen min,..........

Er du gift?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Whistler skrev (7 minutter siden):

Er du gift?

Har da vel null og nada å si? Er ikke samboere godt nok i så måte?

Anonymkode: 4eeb9...92b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har da vel null og nada å si? Er ikke samboere godt nok i så måte?

Anonymkode: 4eeb9...92b

Jeg bare tenkte at innlegget i såfall måtte mistenkes å være skrevet av en barnebrud.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flink du, som i det hele tatt gidder å ri. Kona mi er blitt så lat at det eneste hun gjør er å ligge på rygg og forvente å bli tilfredsstilt. Veldig lite tilfredsstillende for meg. 

Anonymkode: 4de21...54c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du sliter med selvbilde og trenger at andre forteller deg at du er bra for å tro på det. Hvorfor antar du at du ikke er flink før noen sier at du er det?

Anonymkode: a00be...049

Skrevet

Av erfaring er noe av det viktigste for å ri bra (dette gjelder forsåvidt alle seksuelle handlinger) at du nyter det og kan gjøre det med innlevelse. 

Så spiller mannens preferanser, størrelse på penis, følsomhet av penis, hvor godt du klarer å bruke bekkenbunnsmusklene dine, styrke i lår, hvor stor du er etc. inn. 
Du kan rotere hoftene, «grinde», squate eller bare bevege deg opp og ned. Du kan løfte et bein, ri baklengs, stimulere prostata, beføle deg selv, lene deg over ham. Du må finne ut hva dere begge liker og ta det derfra 😊

Mannen min elsker at jeg rir ham baklengs slik at han får sett og befølt rumpa mi samtidig. Ellers så er han glad i at jeg roterer hoftene og grinder/gnur samtidig som jeg aktivt jobber med bekkenbunnsmuskulaturen min. Han liker også at jeg beføler brystene mine samtidig. En finger eller dildo i rompa samtidig klager han heller ikke på. Mye man kan finne på der altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal "grinde" frem og tilbake kan jeg anbefale å gni glidekrem på venusberg og litt på mannen over penis. 

Anonymkode: bbbb9...485

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Whistler skrev (2 timer siden):

Jeg bare tenkte at innlegget i såfall måtte mistenkes å være skrevet av en barnebrud.

Altså, hva?

Anonymkode: 75975...296

Skrevet

Ikke tenk kun på å være "flink" og kun på hans nytelse. Vis at du elsker kuken hans, og nyt den som du liker, det mener jeg er ett godt steg på å ri bra, og det er veldig sexy. At dama kun prøver å gi på topp er ikke det beste etter min mening, jeg liker å se at dama elsker det, og bruker kuken så godt hun kan for å få orgasme, å føle hun sitter der å kun prøver å gi, når hun også bør tenke på seg selv er litt turn-off, liker å se hun elsker kuken og bruker den til hennes nytelse, da nyter jeg også best. Men hva mannen liker er uansett veldig individuelt, og da er det viktig å kommunisere om dette 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, hva?

Det er ikke meg du svarer, men jeg fikk litt samme tanke. Det er skrevet på en noe umoden måte og virker å komme fra noen med lite seksuell erfaring - altså mest sannsynlig ung. Det å da referere til partneren sin som mannen sin viser til at man er gift. Høyst uvanlig å være så ung/umoden og gift. Ikke kritikk dette altså, men kun e tanke som dukket opp. 

Anonymkode: 9826f...d17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å ri om jeg får gli frem og tilbake. Men det funker ikke når kuken er for liten. 

Anonymkode: 13cfd...447

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sette seg helt nedpå...så bruke hoftene å gni seg rolig og bestemt frem og tilbake....etterhvert vil du kjenne hvor deilig det er...så øke rolig...etterhvert blir jeg skikkelig ivrig, kommer bare på none minutter slik.

Anonymkode: 1a1fb...cad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker å ri om jeg får gli frem og tilbake. Men det funker ikke når kuken er for liten. 

Tykk kuk er best ja....trenger ikke være lang, 12-13cm er nok det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke meg du svarer, men jeg fikk litt samme tanke. Det er skrevet på en noe umoden måte og virker å komme fra noen med lite seksuell erfaring - altså mest sannsynlig ung. Det å da referere til partneren sin som mannen sin viser til at man er gift. Høyst uvanlig å være så ung/umoden og gift. Ikke kritikk dette altså, men kun e tanke som dukket opp. 

Det er da damer i 40 årene som spør om akkurat det samme, så det å dra konklusjoner om at dette var en barnebrud er rimelig drøyt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Neida, det går helt fint om den ikke er tykk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er da damer i 40 årene som spør om akkurat det samme, så det å dra konklusjoner om at dette var en barnebrud er rimelig drøyt. 

Jeg har ikke nevnt barnebrud en eneste gang. Ikke tenkt tanken heller. Men tenkte at ts hørtes enten ung eller uerfaren ut. Det hadde du sett hvis du leste det jeg skrev 🙃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Nei, da er det for stor fare for at den sklir ut og treffer helt feil på tilbakeveien. Den bør være 17-19 cm lang. Og tykk. Da er den perfekt å skli på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...