Jaane doe Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Jeg vil tro det er ganske normalt. Når jeg var ung og hadde splittede foreldre husker jeg at de dagene og helgene jeg måtte være til forelderen som ikke hadde omsorgen for meg så savnet jeg veldig å være hjemme der jeg var vant til å være og hadde tingene mine. Husker ihvertfall at jeg følte meg ikke like komfortabel der som når jeg var "hjemme". Jeg var jo egentlig hjemme når jeg var der også, men det føltes mer ut som om jeg bare var innom på besøk. Husker jeg var så glad når jeg endelig ble litt eldre og kunne bestemme selv at jeg ikke hadde lyst til å dit.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Jeg var bostedforelder først og opplevde at barnet kun maste etter far. Etter en stund ordnet vi slik at far ble bostedsforelder, selv om det var sårt for meg. Nå er det meg barnet maser om å være mer sammen med. Anonymkode: 55481...bda
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Vi opplevde at barna savnet den de ikke var hos, uansett hvem av oss det var. Vi løste det ved å anerkjenne at det er normalt å savne noen du er glad i, samt alltid ha åpning for å ringe den andre forelderen hvis barna ønsket det. Anonymkode: cf67c...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå