AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Hei, som tittelen sier har jeg hatt voldelige drømmer om en ex. Jeg vil kanskje heller kalle de for mareritt enn drømmer egentlig. Det er snart 3 år siden jeg sist har sett eller hatt noen kontakt med denne mannen. I tillegg har jeg vært sammen med en kjempeflott mann de siste 2 årene. For noen måneder siden hadde jeg 2 mareritt hvor jeg så denne eksen. I den første drømmen drømte jeg at jeg brukte all min makt og sinne for å slå han ned i bakken og så satt jeg meg oppå han og klorte/rev av han hele ansiktet. Noen dager etter det hadde jeg en lignende drøm hvor jeg så denne eksen, og drømte jeg brukte en tapetkniv til å skjære over strupen hans og stikke han i magen/brystet med den om og om igjen. Samtidig som jeg hylte og skrek i sinne. Jeg må kanskje nevne at denne mannen ikke behandlet meg så godt og jeg hadde det veldig vanskelig i sikkert 1 år i ettertid. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg får slike drømmer, fordi mens jeg har vært sammen med den nye mannen min har jo ting vært bra? Og jeg hadde egentlig trodd at de vanskelige følelsene og sinnet som jeg hadde mot den mannen var borte. Håper noen kanskje har noen fornuftige tanker rundt hvorfor jeg drømmer slikt, men jeg skjønner jo selv at det høres helt forferdelig fælt og brutalt ut... Anonymkode: 42db8...b76
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Det høres jo ut som du mentalt har en del uoppklarte og ubearbeidede følelser rundt det forholdet? Han var ikke snill mot deg, og du fikk aldri "tatt igjen" mens det pågikk, og det gjør deg frustrert? Kanskje du er litt hevnlysten, innerst inne også, selv om du aldri ville gjort noe så drastisk som drømmene lar få fri flyt. Men drømmer er drømmer. Ikke noe annet. Anonymkode: b15ac...642 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Jeg pleide å ha sånne dagtidsdrømmer om å slå ellee drepe en jeg var involvert med. Han var og er nok en skadet mann, og jeg ble litt midlertidig ødelagt av å omgås ham. Drømmene forsvant da jeg la ham bak meg. Anonymkode: 02a52...a4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå