Gå til innhold

Seksessfaktorer for et vellykket fuckfriendforhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har noen gode opplevelser med fuckfriendforhold? I så fall, noen tips? do's and don'ts?

Anonymkode: fbd2a...f00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Do:

Ha sex

Dont:

Lag drama

Ikke akkurat rakettforskning.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn en du  ikke er keen på annet enn seksuelt. Avtal noen kjøreregler. test ut, funker det fortsetter dere, ellers går dere videre.

Bli enige om dere skal gjøre annet enn å knulle? Jeg anbefaler ikke annet enn sex og prat i sengen, ikke kino eller middag sammen. Avtal om dere kan knulle med andre og hva dere gjør om en av dere får følelser for den andre.

Funker det har du mye god sex i vente.

Anonymkode: 40616...275

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha ett vennskapelig forhold der dere holder jevnlig kontakt om vennskapelige ting, det blir fort drama. Hold dere kun til det seksuelle 

Anonymkode: 0d999...2f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skill lag raskest mulig etter sex. Skift ut Fuck Friend'en relativt hyppig.

Anonymkode: 2a359...450

Skrevet

Vi snakket skikkelig ut på forhånd. Satte opp noen kjøreregler. Kun sex, ikke noe annet. Fikk noen følelser, skulle vi avslutte. Vi passet perfekt sammen seksuelt, men det hadde dessverre vært en katastrofe i forhold. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en test. Hvis jeg tenkte på i flørtete og romantiske situasjoner med andre damer og ble sjalu var jeg for involvert følelsesmessig. Hvis jeg ikke ble sjalu kunne jeg fortsette. 

Ellers er det jo greit å ha god kommunikasjon og bli enige om noen grunnregler 

Anonymkode: 14834...a88

AnonymBruker
Skrevet

Å ikke snakke noe felles språk. Prating føkker opp føkkinga.

Anonymkode: b1c7a...b91

Skrevet

Takk for svar. 

Jeg har akkurat kommet ut av et 8 år langt forhold preget av lite sex og lite tenning etter ar barna kom til verden. De siste årene var preget litt pliktsex. 

Nå har jeg altså funnet en som jeg kun har klina med en gang. Vi begge enige om at vi kan se om det er god match mtp sex sammen. 

Jeg har endelig våknet til livet tenningsmessig, er kåt hver dag (noe det er lenge siden jeg har kjent). MEN, jeg får jo helt prestasjonsangst..... har hatt "kjedelig" pliktsex i flere år, og nå må jeg raskest mulig skifte hodet over til hakke mer lidenskap og "spennende" sex der jeg må slippe meg løs... 

Ææh, jeg trenger i alle fall et par glass vin.. 😵💫😳

AnonymBruker
Skrevet

For oss har det fungert å ha et hemmelig forhold i mange år. Vi er både venner og elskere, og møtes enten hjemme hos meg eller på hotell. Vi har også noe kontakt på telefon og meldinger mellom møtene.
For oss har det ikke vært noe mål å holde følelsene unna, men det betyr ikke at noen får forventninger om "noe mer". Det er en slags garanti for meg om at han ikke stiller på døra med kofferten at han bor sammen med en annen. Det fungerer for meg.
Jeg tror at dette elskerinneforholdet kan komme til å vare livet ut faktisk. Ingen har tent meg slik, og ingen har fått meg til å kjenne meg mer trygg og leken.

Anonymkode: aa640...aef

AnonymBruker
Skrevet

Her har det funka i 3 år. Har kun kontakt som gjelder treff eller når vi er kåte. Møtes enten på hotell, ute, i bil, på jobben. Henger aldri sammen utenom treff. Begge er klare på at dette er kun sex.

Anonymkode: 51995...634

Skrevet

Vi var venner, dro på turer, besøk, kino, ut å spiste.. Han møtte mine barn, men var aldri sammen med de over lengre tid. 
Vi hadde (og har fortsatt) en utrolig god vennekjemi. Så endte som ff’s i stedet for i et forhold. 

Tenk over hva du vil og ha en god dialog. Og slå deg løs! Vi hadde som motto at alt kunne testes, og det var lov å si nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2023 den 20.13):

Noen her som har noen gode opplevelser med fuckfriendforhold? I så fall, noen tips? do's and don'ts?

Anonymkode: fbd2a...f00

Flere gode erfaringer. Må være en match seksuelt. Det er egentlig det eneste jeg trenger i en FF.

Møtes kun for sex. Følelser er ikke noe problem. Sex er sex.

Anonymkode: 3c8b5...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...