AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Jobber i barnehage og må bare få ut frustrasjonen min over unger med elendige klær og utstyr. Unger som er iskalde og gjennombløte i vinterdresser fra f.eks sportoutlet, regntøy fra f.eks salto. Votter som omtrent ikke har innerfor. Billige drittluer i akryl som er 2 nr for stor for at ungen skal "vokse" i det. Eller de som tror cherrox er vintersko… og i 90% av tilfellene er det foreldre som er velkledde i topnotch klær fra dyrer merker selv. Foreldre som går til og fra bilen mellom barnehagen og kontoret, skal jaggu ha dunjakke fra north face eller holzweiler, med tykke, gode ulluer fra fjällraven eller ganni. Mens ungene som Er ute i timesvis i all slags vær skal ha drittklær og drittsko… Hva og hvordan er det slike foreldre tenker?? Tror de kanskje oppriktig at det er gode nok klær? 🤔 det går i alle fall ikke inn når vi i bhg prøver å fortelle at klær og utstyr ikke holder mål. Anonymkode: 00731...2aa 23 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 DildoShwaggins skrev (Akkurat nå): Sportoutlet er ikke et merke... ? Er en egen butikk her ihvertfall. Men, mye bra der. Anonymkode: ac547...c70 9 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jobber i barnehage og må bare få ut frustrasjonen min over unger med elendige klær og utstyr. Unger som er iskalde og gjennombløte i vinterdresser fra f.eks sportoutlet, regntøy fra f.eks salto. Votter som omtrent ikke har innerfor. Billige drittluer i akryl som er 2 nr for stor for at ungen skal "vokse" i det. Eller de som tror cherrox er vintersko… og i 90% av tilfellene er det foreldre som er velkledde i topnotch klær fra dyrer merker selv. Foreldre som går til og fra bilen mellom barnehagen og kontoret, skal jaggu ha dunjakke fra north face eller holzweiler, med tykke, gode ulluer fra fjällraven eller ganni. Mens ungene som Er ute i timesvis i all slags vær skal ha drittklær og drittsko… Hva og hvordan er det slike foreldre tenker?? Tror de kanskje oppriktig at det er gode nok klær? 🤔 det går i alle fall ikke inn når vi i bhg prøver å fortelle at klær og utstyr ikke holder mål. Anonymkode: 00731...2aa Helt enig med deg. Anonymkode: 40c8e...5b6 4 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 Har fått beskjed om at kun cherrox kan brukes. Alt annet sendes hjem igjen med klager. Så dette er tydeligvis veldig individuelt. Anonymkode: 63dfe...e12 21 3
Populært innlegg DildoShwaggins Skrevet 4. april 2023 Populært innlegg #7 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er en egen butikk her ihvertfall. Men, mye bra der. Anonymkode: ac547...c70 Ja det er en butikk, som selger kjente sportsmerker til nedsatt pris fordi de er fjorårets modell osv. Så skjønner ikke hva TS mener med at klær for sportoutlet er dritt, for det kommer vel helt an på hva man evt kjøper. 55 10
DildoShwaggins Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 Selv kjøper jeg bare vinterklærne til barna mine på sparkjøp og europris 6
ajarRun Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 Cherrox er vintersko. Prima haute coture for snørrvalper. 12 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 Datteren vår har hatt 3 vinterdresser, 2 parkdresser, 2 par vintersko, 4 par støvler og 2 par joggesko fra sportoutlet. Vi er veldig fornøyd med klær og sko som vi har kjøpt der. Har ikke fått noen klager fra de ansatte i barnehagen. Det er flere barn der som har klær og sko fra samme butikk. Jeg selv bruker ikke klær fra dyre merker. Hva mener du er godkjente klær og sko?? Anonymkode: 67a83...0c1 10
DildoShwaggins Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har fått beskjed om at kun cherrox kan brukes. Alt annet sendes hjem igjen med klager. Så dette er tydeligvis veldig individuelt. Anonymkode: 63dfe...e12 Cherrox funker helt ned mot 10 minus. I barnehagen til datteren min så er de ikke ute i timevis når det over 10 minus, så vi har aldri fått noe tilsnakk om at Cherrox/støvler med for er et problem. 11 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 Hva er det med KG og repertoar på absolutt alle diskusjoner? Har sett denne diskusjonen her før. Ja, jeg trenger et liv ! Anonymkode: ab2e3...c32 7 1
Btw Skrevet 4. april 2023 #13 Skrevet 4. april 2023 Det tenker nok at barn vokser så fort at det er ingen vits i å kjøpe dyre klær? Tror ikke de tenker noe mer enn det. Kanskje det lønner seg å si ifra slik at de kan få gjort noe med det? 4 1
ajarRun Skrevet 4. april 2023 #14 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Datteren vår har hatt 3 vinterdresser, 2 parkdresser, 2 par vintersko, 4 par støvler og 2 par joggesko fra sportoutlet. Vi er veldig fornøyd med klær og sko som vi har kjøpt der. Har ikke fått noen klager fra de ansatte i barnehagen. Det er flere barn der som har klær og sko fra samme butikk. Jeg selv bruker ikke klær fra dyre merker. Hva mener du er godkjente klær og sko?? Anonymkode: 67a83...0c1 De klager til hverandre, på kg, på facebookgruppene for barnehagelærere og til barnevernet. Og gud du skulle sett noe av det de skriver i lukkede fb grupper. 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #15 Skrevet 4. april 2023 Cherrox er fandens verk sport outlet har bra klær Anonymkode: 03446...ef9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #16 Skrevet 4. april 2023 Cherrox er vel greit? Står de tåler 20 minus og er vanntette. Anonymkode: 9f711...af0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #17 Skrevet 4. april 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jobber i barnehage og må bare få ut frustrasjonen min over unger med elendige klær og utstyr. Unger som er iskalde og gjennombløte i vinterdresser fra f.eks sportoutlet, regntøy fra f.eks salto. Votter som omtrent ikke har innerfor. Billige drittluer i akryl som er 2 nr for stor for at ungen skal "vokse" i det. Eller de som tror cherrox er vintersko… og i 90% av tilfellene er det foreldre som er velkledde i topnotch klær fra dyrer merker selv. Foreldre som går til og fra bilen mellom barnehagen og kontoret, skal jaggu ha dunjakke fra north face eller holzweiler, med tykke, gode ulluer fra fjällraven eller ganni. Mens ungene som Er ute i timesvis i all slags vær skal ha drittklær og drittsko… Hva og hvordan er det slike foreldre tenker?? Tror de kanskje oppriktig at det er gode nok klær? 🤔 det går i alle fall ikke inn når vi i bhg prøver å fortelle at klær og utstyr ikke holder mål. Anonymkode: 00731...2aa Skulle likt å vite hvor du bor. Her jeg holder til er det top notch på alt. Vi har også kvalitetsklær, stort sett brukt. Viking, Ponny og Superfit sko. Har inntrykk av at det er vanlig. Anonymkode: ab2e3...c32 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #18 Skrevet 4. april 2023 ajarRun skrev (4 minutter siden): Cherrox er vintersko. Prima haute coture for snørrvalper. Det er vinterSTØVLER, ikke sko. I 10 minus blir det som en fryseboks. Anonymkode: 00731...2aa 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #19 Skrevet 4. april 2023 DildoShwaggins skrev (5 minutter siden): Selv kjøper jeg bare vinterklærne til barna mine på sparkjøp og europris Hvorfor? Kvaliteten er virkelig helt elendig. Når det kommer til yttertøy stemmer det i 9/10 tilfeller at man får det man betaler for. Anonymkode: 00731...2aa 6
DildoShwaggins Skrevet 4. april 2023 #20 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Kvaliteten er virkelig helt elendig. Når det kommer til yttertøy stemmer det i 9/10 tilfeller at man får det man betaler for. Anonymkode: 00731...2aa Sånn at jeg har råd til bedre klær til meg selv vel, gud som jeg hater å fryse. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå