AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Vi skal på kjæresteferie i sommer. Valget står mellom noen dager i Paris , dra videre til Saint Tropez og mulig dra videre med tog til London ELLER Maldivene evt Mauritius Det er to vidt forskjellige ferier og jeg skal bestemme. Har aldri vært på noen av stedene og klarer ikke bestemme meg. Så spørsmålet mitt er : Hva ville du valgt. Vi skal være borte i ca 2 uker. Anonymkode: 096e1...e23
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Dette høres ut som 3 ferier i veldig ulike prisklasser. Anonymkode: 3d296...fc3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Jeg hadde helt klart valgt Maldivene. Bylivet i Paris er ikke unikt eller mer romantisk enn man kan få det hjemme. Maldivene er en drøm og det er en grunn til at mange tar bryllupsturen dit ❤️ Anonymkode: a762f...ef5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Jeg hadde valgt Maldivene om vinteren og Paris om sommeren, men Maldivene om jeg kun kunne velge én. Kan dere ikke dra til Paris en annen gang? Anonymkode: a762f...ef5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Maldivene, uten tvil. Paris finnes ikke romantisk! Anonymkode: 26810...5c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 Hvilket budsjett har dere for turen? Anonymkode: 3d296...fc3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Dette høres ut som 3 ferier i veldig ulike prisklasser. Anonymkode: 3d296...fc3 2 alternativ. Paris/Saint Tropez/London i 2 uker er kanskje litt billigere enn Maldivene, men ikke veldig. Lurer litt på hva vi skal finne på 2 uker på Maldivene? Og er Maldivene bedre enn Mauritius? Anonymkode: 096e1...e23
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 Mauritius, selvfølgelig... Anonymkode: 63d8f...a24
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 2 alternativ. Paris/Saint Tropez/London i 2 uker er kanskje litt billigere enn Maldivene, men ikke veldig. Lurer litt på hva vi skal finne på 2 uker på Maldivene? Og er Maldivene bedre enn Mauritius? Anonymkode: 096e1...e23 Om dere liker by, liv, museumer, barer og shopping passer Paris best. Maldivene er relax, strand, massasje, gåtur, dykking, båttur, natur. Mye vakrere enn Mauritius Anonymkode: a762f...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi skal på kjæresteferie i sommer. Valget står mellom noen dager i Paris , dra videre til Saint Tropez og mulig dra videre med tog til London ELLER Maldivene evt Mauritius Det er to vidt forskjellige ferier og jeg skal bestemme. Har aldri vært på noen av stedene og klarer ikke bestemme meg. Så spørsmålet mitt er : Hva ville du valgt. Vi skal være borte i ca 2 uker. Anonymkode: 096e1...e23 Jeg har vært alle stedene du nevner. Maldivene og Mauritius er etter min smak ganske ødelagt av glatt resort-turisme; kan like gjerne reise til Mallorca. Saint Tropez er ok, men oppskrytt og turistifisert. Paris derimot er en fantastisk by; ikke minst for en kjæresteferie. Og kanal-toget til London høres ut som en kjempeide. En drøy uke i Paris, og noen dager i London:). Anonymkode: 624e8...18e
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 Vært i Paris, men ikke de andre stedene. Føler det er mer "bryllupsdestinasjon". Syns ikke Paris var spesielt romantisk. Da syns jeg faktisk Amsterdam er et bedre alternativ. Men romanse handler nok ikke så mye om destinasjone, men hva man gjør og med den man er med. Anonymkode: e8f8a...ce4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 Paris er fantastisk hvis man gjør litt research og hvis man liker storby, men blir veldig varm om sommeren. Maldivene synes jeg høres drittkjedelig ut, men hver sin smak. På kjæresteferie liker jeg å ha det både morsomt og koselig, og da er byer best (men ikke i sommerhete). Hva med kysten i Syd-Frankrike og eventuelt over til Monaco og Italia? Da får dere både byer og strand og det går fint å bruke tog. Fly f.eks til Nice. Anonymkode: 52c2a...9df
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #13 Skrevet 4. april 2023 Merkelig å dra ned til rivieraen for så å dra opp igjen? Ville heller gjort London - Paris - Saint Tropez. Alle disse tre er bra, men for meg er vel romantikk mer en småby (f.eks i Sør-Frankrike) enn disse stedene. Hver sin smak. Har aldri vært på Maldivene eller Mauritius, jeg hadde kjedet meg ihjel. Men det ser jo veldig vakkert ut. Anonymkode: 0988d...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå