AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Dette høres kanskje rart ut, men jeg lurer altså på dette. Jeg pleier å blø MYE når jeg har mensen, spesielt på dag 2 og 3. Lurer på om mensen går over fortere om jeg f.eks. gjør løpetrening på dag 1 og 2, så kanskje ekstra mye blør ut, slik at dag 3 blør jeg mindre, og kanskje ferdig på dag 4? Istedet for 5 eller 6 som normalt. Eller spiller aktivitet liten rolle i forhold til hvor fort man blør ferdig en mens? Anonymkode: 9267b...8e0
C-girl Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette høres kanskje rart ut, men jeg lurer altså på dette. Jeg pleier å blø MYE når jeg har mensen, spesielt på dag 2 og 3. Lurer på om mensen går over fortere om jeg f.eks. gjør løpetrening på dag 1 og 2, så kanskje ekstra mye blør ut, slik at dag 3 blør jeg mindre, og kanskje ferdig på dag 4? Istedet for 5 eller 6 som normalt. Eller spiller aktivitet liten rolle i forhold til hvor fort man blør ferdig en mens? Anonymkode: 9267b...8e0 Det spiller dessverre ingen rolle hvor aktiv du er, du blør ikke fortere av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Det går fortere over for meg om jeg trener hardt eller har sex Anonymkode: 115ff...d77
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Den går kanskje ikke over fortere men blødningen kan bli litt mindre og mer kontrollert av trening. Du kommer ikke til å blø mer av å løpe. Faktisk kan du oppleve at blødningen roer seg når du trener og øker på igjen etter trening. Men pass på at du er godt beskyttet. Akkurat når man begynner løpe kan det humpe ut litt. Ikke hør på de som sier at trening ikke påvirker mens: det er bare tull. Trening demper også menssmerter svært effektivt. Anonymkode: 50e03...748
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Vel.. jeg følte faktisk jeg ble raskere ferdig den gangen jeg hadde sex ca dag 1/2 av mensen. I mitt parforhold betyr sex at jeg får vaginalorgasme 10+ ganger, så da kom nok det meste ut gitt. Så ja, det virker faktisk, til en viss grad. Anonymkode: a7c99...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå