AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Har du tips til en håndkrem som varer lenge og ikke må påføres til stadighet? Hvilken håndkrem sverger DU til? Anonymkode: f5cd9...d36
Callista Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 CeraVe Reparative Hand Cream. Jeg har tørre hender, og denne håndkremen fungerer utmerket for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Er veldig glad i hempkremen til bodyshop. Anonymkode: 2190e...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 La roche posay cicaplast mains er GULL! Anonymkode: eded3...f29 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Locobase repair. Den eneste som fungerer. Bør brukes to ganger daglig først og så fortsette en gang daglig som forebyggende behandling når du er bedre Anonymkode: f3cb5...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #8 Skrevet 6. april 2023 Jeg bruker den grønne AgrOsan-kremen fra helsekostbutikk. Har atopisk eksem, og den er det eneste jeg har vært helt fornøyd med. Den trekker ordentlig inn, slik at man ikke blir sleip og klissete på hendene. Man kan også bruke den ved behov, og ikke bare en-to ganger om dagen. Eneste minus er stor tube, men har ei lita krukke med i veska🙂 Anonymkode: ec277...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå