Gå til innhold

Innhold påskeegg, utenom godteri, 18-åring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Støtter forslaget om en bok. Ellers kan jeg foreslå en god håndkrem og en kortstokk. 

Anonymkode: a50f3...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir helt satt ut av disse "påske eggene ". Vokste opp pp 80 -og 90-tallet, har aldri fått noe annet i påskeegget enn godteri. Gaver var til jul og bursdag.  Praktiserer det samme med mine barn. Egget fylles på påske aften , ikke tidligere.  Barna har fortsatt eggene de fikk da de var 1 år(nå er de 10 og 12). Ser ikke helt poenget med gavekort,  sminke, klær eller annet i påske egget. "Barn" på 18 bør kunne kjøpe slikt selv for ukepenger/mnd penger eller noe. 

Anonymkode: c5ade...d57

Virkelig, altså? Selv etter at ts har forklart om hytta som måtte selges føler du behov for selvhevdelse i form av å fortelle om hvor flink du er som mor? Er det helt ukjent for deg at mennesker ikke er kliss like, eller er det bare sånn at det er du som sitter på fasit uansett? Kan jo hende noen synes det blir mer enn nok godis i løpet av året, for eksempel. Jeg har selv vokst opp med rimelige gaver til jul og bursdag, og heller fått litt ekstra utenom. Er det i orden for deg? 

Beklager avsporingen. Hadde gått for en cider eller liknende for å markere at avkommet er myndig og en sånn pakke med produkter i reisestørrelse fra apotek e.l. Elsket sånn selv i den alderen. 😊 Og flaxlodd - alltid en vinner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...