AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Del Skrevet 4. april 2023 Tenåringen fyller 18 i år, men vi følger tradisjonen med påskeegg! Trenger ikke diskusjon om det! Tradisjonen er at det har vært mer enn godteri i det egget (evt utenom egget hvis det har vært for stort). En yatzyblokk, en påskekylling, en dusjsåpe, jeg husker nesten ikke hva som har vært "vanlig".... Men nå er jeg tom for idéer, og jeg må fikse i morgen.... Noen som har tips til småting deres tenåring (jente i dette tilfellet) setter pris på? Tror hun har det hun trenger av sminke osv.... Anonymkode: d29b1...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Del Skrevet 4. april 2023 Du kjenner vel datteren din? Anonymkode: 28e60...091 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kjenner vel datteren din? Anonymkode: 28e60...091 Det gjør jeg! Men jeg fikk plutselig tidspress og rullgardina gikk ned i hodet... Lov til å be om forslag da, eller? Anonymkode: d29b1...701 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 4. april 2023 #4 Del Skrevet 4. april 2023 Solkrem til ansiktet, lebepomade med faktor, flaxlodd, gavekort... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Del Skrevet 4. april 2023 iTunes-gavekort (matbutikk), flakslodd, ansiktsmaske og/ eller fotmaske, en bikini eller noe rimelig undertøy fra h&m, en pysj/kosedress, et blad/pocketbok. Anonymkode: 446a2...f71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Del Skrevet 4. april 2023 Store, lodne og gule kosesokker ❤️ Anonymkode: 2a505...a79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Del Skrevet 4. april 2023 Kun gotteri. Skal påsken også handle om små gaver nå? Anonymkode: c7285...3ab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melh Skrevet 4. april 2023 #8 Del Skrevet 4. april 2023 En liten kryssordbok? Er selv atten år, og hadde blitt veldig glad for noe slikt nå i påsken😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #9 Del Skrevet 4. april 2023 Leppepomade med solfaktor i, griseflaxlodd, protein sjokolade, liten pose med nøtter, solkrem til ansiktet, solbriller, litt påskemarsipan og tyggegummi. Anonymkode: 36af4...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #10 Del Skrevet 4. april 2023 Påskeflaxlodd. Gir det til mine, som er voksne og kjempekresne Anonymkode: 182c1...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #11 Del Skrevet 4. april 2023 Jeg har ei på 16. Har kjøpt blush og bronzer, alltid kjekt å ha.. pluss lipgloss, beautyblender og godteri. Forbruksvarer rett og slett. Pleier ikke å ha så mye godteri, men gjerne en energidrikk/brusboks eller potetgull. Anonymkode: 8e3ce...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #12 Del Skrevet 4. april 2023 En bok! ❤️ Anonymkode: e8a35...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #13 Del Skrevet 4. april 2023 En øl/rusbrus Anonymkode: bb6c8...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #14 Del Skrevet 4. april 2023 Om hun fyller 18 i påsken, så hadde jeg gått for en en boks med cider eller lignende. Kanskje en pakke røyk for å markere 18-årsdagen 😉 Anonymkode: 51dc1...b3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #15 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenåringen fyller 18 i år, men vi følger tradisjonen med påskeegg! Trenger ikke diskusjon om det! Tradisjonen er at det har vært mer enn godteri i det egget (evt utenom egget hvis det har vært for stort). En yatzyblokk, en påskekylling, en dusjsåpe, jeg husker nesten ikke hva som har vært "vanlig".... Men nå er jeg tom for idéer, og jeg må fikse i morgen.... Noen som har tips til småting deres tenåring (jente i dette tilfellet) setter pris på? Tror hun har det hun trenger av sminke osv.... Anonymkode: d29b1...701 5000 kroner når det er påske ! Anonymkode: dfe7b...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #16 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om hun fyller 18 i påsken, så hadde jeg gått for en en boks med cider eller lignende. Kanskje en pakke røyk for å markere 18-årsdagen 😉 Anonymkode: 51dc1...b3f Røyk!? Ut med røyk i 2023! Anonymkode: dfe7b...b06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #17 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kun gotteri. Skal påsken også handle om små gaver nå? Anonymkode: c7285...3ab Hva påsken handler om er opp til hver familie. Anonymkode: 8e8e7...76a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #18 Del Skrevet 4. april 2023 Etter jeg fylte 18 år begynte jeg å få gavekort, hudpleie og vin i påskeegget Fornøyd med det! Anonymkode: 8e8e7...76a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #19 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenåringen fyller 18 i år, men vi følger tradisjonen med påskeegg! Trenger ikke diskusjon om det! Tradisjonen er at det har vært mer enn godteri i det egget (evt utenom egget hvis det har vært for stort). En yatzyblokk, en påskekylling, en dusjsåpe, jeg husker nesten ikke hva som har vært "vanlig".... Men nå er jeg tom for idéer, og jeg må fikse i morgen.... Noen som har tips til småting deres tenåring (jente i dette tilfellet) setter pris på? Tror hun har det hun trenger av sminke osv.... Anonymkode: d29b1...701 Håndkrem ansiktskrem hårolje hårstrikker, spenner.. Gavekort til polet , klesbutikk eller lignende Anonymkode: 2be40...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #20 Del Skrevet 4. april 2023 Gaver til jul, gaver til påske, gaver til bursdag, gaver på 8. mars, gaver sikkert på 17.mai — kommer til å bli jævlig kjipt den dagen det ikke kommer fra mamma og pappa lenger. Anonymkode: f9a95...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå