Gå til innhold

Innhold påskeegg, utenom godteri, 18-åring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenåringen fyller 18 i år, men vi følger tradisjonen med påskeegg! Trenger ikke diskusjon om det!

Tradisjonen er at det har vært mer enn godteri i det egget (evt utenom egget hvis det har vært for stort). En yatzyblokk, en påskekylling, en dusjsåpe, jeg husker nesten ikke hva som har vært "vanlig"....

Men nå er jeg tom for idéer, og jeg må fikse i morgen.... Noen som har tips til småting deres tenåring (jente i dette tilfellet) setter pris på? Tror hun har det hun trenger av sminke osv....

Anonymkode: d29b1...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kjenner vel datteren din?

Anonymkode: 28e60...091

Det gjør jeg! Men jeg fikk plutselig tidspress og rullgardina gikk ned i hodet... Lov til å be om forslag da, eller?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

iTunes-gavekort (matbutikk), flakslodd, ansiktsmaske og/ eller fotmaske, en bikini eller noe rimelig undertøy fra h&m, en pysj/kosedress, et blad/pocketbok.

Anonymkode: 446a2...f71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Store, lodne og gule kosesokker ❤️

Anonymkode: 2a505...a79

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kun gotteri. Skal påsken også handle om små gaver nå?

Anonymkode: c7285...3ab

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten kryssordbok? Er selv atten år, og hadde blitt veldig glad for noe slikt nå i påsken😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leppepomade med solfaktor i, griseflaxlodd, protein sjokolade, liten pose med nøtter, solkrem til ansiktet, solbriller, litt påskemarsipan og tyggegummi.

Anonymkode: 36af4...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Påskeflaxlodd. Gir det til mine, som er voksne og kjempekresne

Anonymkode: 182c1...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ei på 16. Har kjøpt blush og bronzer, alltid kjekt å ha.. pluss lipgloss, beautyblender og godteri. Forbruksvarer rett og slett. Pleier ikke å ha så mye godteri, men gjerne en energidrikk/brusboks eller potetgull.

Anonymkode: 8e3ce...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om hun fyller 18 i påsken, så hadde jeg gått for en en boks med cider eller lignende. Kanskje en pakke røyk for å markere 18-årsdagen 😉

Anonymkode: 51dc1...b3f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenåringen fyller 18 i år, men vi følger tradisjonen med påskeegg! Trenger ikke diskusjon om det!

Tradisjonen er at det har vært mer enn godteri i det egget (evt utenom egget hvis det har vært for stort). En yatzyblokk, en påskekylling, en dusjsåpe, jeg husker nesten ikke hva som har vært "vanlig"....

Men nå er jeg tom for idéer, og jeg må fikse i morgen.... Noen som har tips til småting deres tenåring (jente i dette tilfellet) setter pris på? Tror hun har det hun trenger av sminke osv....

5000 kroner når det er påske ! 

Anonymkode: dfe7b...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om hun fyller 18 i påsken, så hadde jeg gått for en en boks med cider eller lignende. Kanskje en pakke røyk for å markere 18-årsdagen 😉

Anonymkode: 51dc1...b3f

Røyk!? Ut med røyk i 2023! 

Anonymkode: dfe7b...b06

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kun gotteri. Skal påsken også handle om små gaver nå?

Anonymkode: c7285...3ab

Hva påsken handler om er opp til hver familie. 

Anonymkode: 8e8e7...76a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter jeg fylte 18 år begynte jeg å få gavekort, hudpleie og vin i påskeegget :) Fornøyd med det!

Anonymkode: 8e8e7...76a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Håndkrem

ansiktskrem

hårolje

hårstrikker, spenner..

Gavekort til polet , klesbutikk eller lignende 

Anonymkode: 2be40...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gaver til jul, gaver til påske, gaver til bursdag, gaver på 8. mars, gaver sikkert på 17.mai — kommer til å bli jævlig kjipt den dagen det ikke kommer fra mamma og pappa lenger. 

Anonymkode: f9a95...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...