AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Del Skrevet 4. april 2023 Hei. Har kjøpt universal fjernkontroll hos biltema idag. Har Samsung tv og godt igjennom alle kodene via bruksanvisning som står under Samsung uten at fjernkontroll får signal på tv. Kan jeg finne reelle kode på tv en ? Anonymkode: f9df6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 4. april 2023 #2 Del Skrevet 4. april 2023 Jeg fant koden på baksiden av min tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Del Skrevet 4. april 2023 trøndermann38 skrev (1 time siden): Jeg fant koden på baksiden av min tv Det er fire sifre jeg trenger, men det er ikke noen som tilsvarer av de jeg har gått igjennom på listen, og jeg gikk igjennom alle. Da til TV. ikke aux, dvd etc. Anonymkode: f9df6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 4. april 2023 #4 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fire sifre jeg trenger, men det er ikke noen som tilsvarer av de jeg har gått igjennom på listen, og jeg gikk igjennom alle. Da til TV. ikke aux, dvd etc. Anonymkode: f9df6...1c7 Da har du en annen type enn min. Men om du vet modell kan du jo bare google Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Del Skrevet 4. april 2023 trøndermann38 skrev (20 minutter siden): Da har du en annen type enn min. Men om du vet modell kan du jo bare google hvilke benevnelse går det på? modell`? annet? Anonymkode: f9df6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 4. april 2023 #6 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): hvilke benevnelse går det på? modell`? annet? Anonymkode: f9df6...1c7 Står som regel under product information inne på tven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Del Skrevet 4. april 2023 trøndermann38 skrev (17 minutter siden): Står som regel under product information inne på tven inne i produktinformasjonen inne i tv kommer jeg vel ikke inn i om jeg ikke har fjernkontroll? men har iallfall gjort et forsøk å se bakom tven... men ikke det som bidrar at jeg får i gang universal fjernkontrollen kodet til akkurat den tv jeg har. Anonymkode: f9df6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #8 Del Skrevet 4. april 2023 Kanskje du blir nødt til å bite i det sure eplet og kjøpe Samsungs egne fjernkontroll for tv-en? En som virker fra første trykk? Anonymkode: b2df3...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 4. april 2023 #9 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): inne i produktinformasjonen inne i tv kommer jeg vel ikke inn i om jeg ikke har fjernkontroll? men har iallfall gjort et forsøk å se bakom tven... men ikke det som bidrar at jeg får i gang universal fjernkontrollen kodet til akkurat den tv jeg har. Anonymkode: f9df6...1c7 Gjør det på en av mine, men det står også i bruksanvisninga eller pappeska tven kom i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #10 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du blir nødt til å bite i det sure eplet og kjøpe Samsungs egne fjernkontroll for tv-en? En som virker fra første trykk? Anonymkode: b2df3...2b6 Hvilken butikk? Anonymkode: f9df6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #11 Del Skrevet 5. april 2023 har gått igjennom alle kodene som står i biltema.se og deres manual til nøyaktige fjernkontroll jeg har kjøpt, uten at jeg får kontakt med tv. Dermed er jeg usikker hvor jeg finner kode. Ville vært lettere om man kunne se bak tven. Anonymkode: f9df6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 5. april 2023 #12 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): har gått igjennom alle kodene som står i biltema.se og deres manual til nøyaktige fjernkontroll jeg har kjøpt, uten at jeg får kontakt med tv. Dermed er jeg usikker hvor jeg finner kode. Ville vært lettere om man kunne se bak tven. Anonymkode: f9df6...1c7 Koden til min stod bak på tven og i bruksanvisninga, så du kan jo sjekke bruksanvisninga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #13 Del Skrevet 6. april 2023 Nå har jeg funnet manual til selve tv som jeg har her jeg bor. Når jeg leser spørsmål som er stilt forut i manualet så lyder det som dette: Hvordan kobler jeg en universell fjernkontroll til TV-en? Verifisert For å koble til den universelle fjernkontrollen, trenger du modellnummer og merkenavn på både fjernkontrollen og fjernsynet. Det er en liste over koder for merker og modellnumre i håndboken til fjernkontrollen. Anonymkode: f9df6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #14 Del Skrevet 6. april 2023 Problemet er at det har ikke biltema prioritert ved å være nøyaktig med både for merke og modellnummer til fjernkontrollen. Da blir det jo håpløst. Jeg kan skrive selve modell jeg har: samsung le32b355f1w Anonymkode: f9df6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 6. april 2023 #15 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Problemet er at det har ikke biltema prioritert ved å være nøyaktig med både for merke og modellnummer til fjernkontrollen. Da blir det jo håpløst. Jeg kan skrive selve modell jeg har: samsung le32b355f1w Anonymkode: f9df6...1c7 Du får kjøpe en bedre en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #16 Del Skrevet 7. april 2023 trøndermann38 skrev (13 timer siden): Du får kjøpe en bedre en da Tapte 119 kr. Rart ingen vet om universal fjernkontroll i Norge. Anonymkode: f9df6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #17 Del Skrevet 7. april 2023 Så rart, jeg trengte ikke gjøre noe da jeg kjøpte universal fjernkontroll. Den startet å virke med èn gang jeg trykket på den. Anonymkode: ea8b4...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #18 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så rart, jeg trengte ikke gjøre noe da jeg kjøpte universal fjernkontroll. Den startet å virke med èn gang jeg trykket på den. Anonymkode: ea8b4...b61 ok?ja, det var meget rart. Skulle aldri kjøpt universal fjernkontrollet fra biltema. Bedre å levere i åpna pakke? Anonymkode: f9df6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #19 Del Skrevet 7. april 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: ok?ja, det var meget rart. Skulle aldri kjøpt universal fjernkontrollet fra biltema. Bedre å levere i åpna pakke? Anonymkode: f9df6...1c7 ja du får levert den i åpnet pakke Anonymkode: a0bb7...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #20 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (På 4.4.2023 den 22.26): Hvilken butikk? Anonymkode: f9df6...1c7 Flere som har Samsung fjernkontroller av nettbutikker. Teknikkdeler.no og Power. Og Komplett som selger bl.a. denne Samsung fjernkontrollen. Anonymkode: b2df3...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå