Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De starter et forhold til tross for at de egentlig ikke ønsker det, de vil holde deg hemmelig og bruke deg for kos og sex, kanskje litt sellskap og av og til tjenester. Men når du gir dem friheten og muligheten til å bare være fuck firends - så nekter de på at de ikke vil ha et forhold, og kommer med masse unnskyldninger. Jeg fatter ikke at det går an! 
Jeg hadde skjønt om de følte seg presset til å gå inn i forhold, men dette har vært menn som har hadd frie tøyler - alt har vært opp til dem, ting har gått i demmers tempo. Null press fra meg. Likevel ender jeg opp med idioter som skal utnytte meg for tjenester som barnevakt, hushjelp, økonomi, sex og kos - men holde meg hemmelig det skal de også :( Jeg er så lei. Dette er tredje forholdet jeg avslutter på grunn av dette. Er jeg ikke verd mere? Er jeg for snill? Er de flau? Jeg får jo heller ikke andre svar enn at jeg overtenker når jeg spør. 
Jeg er 33 år foresten, tydeligvis evig singel :( 

Anonymkode: 73cb2...41a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at mann nr.1 hadde barn, som jeg ble introdusert til som venninne etter et halvt år. Deretter ble jeg brukt som barnevakt, maset etter et halvt år til om å ta neste steget og bli offentlig, han sa han ønsket å vente. Til slutt ble samværet mellom oss mindre og mindre, jeg slo da opp da jeg forsto at han aldri ønsket å ha meg som kjæreste. 
Mann nr. 2 pleide jeg å være sammen med hver helg, han begynte å låne penget etter ca. 3 måneder, holdte meg hemmelig for absolutt alle - jeg avsluttet etter 7 måneder. 
Mann nr. 3 nå, ett år, ingen tegn til å vise seg sammen i offentlighet, alltid unnskyldninger, først hans mor og far som var kristne og trangsynte, så hans barn. 
Felles for alle disse er at jeg mange ganger spurte om de er sikker på dette, om de heller bare ikke ønsker en ff/fwb og et vennskap - alle ønsket liksom et forhold.

Jeg gir opp :( 

Anonymkode: 73cb2...41a

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de er maktsyke og vil ikke at DU skal ligge med andre, selvom de vil ligge med andre selv. Da later de heller som at de liker deg og vil ha et forhold enn å godta en fuck friend greie. 

Nei det er ikke deg det er noe galt med men du burde nok være mer kritisk og selektiv før du innleder en relasjon til noen. Nå kjenner du igjen denne type menn og bør avslutte datingen når du opplever samme trekk og ikke fortsette å møte de for da havner man i samme dritten igjen. 

Aldri lån penger til en mann, aldri vær hushjelp, still krav, ikke vær naiv, og vit at om en mann gjør deg usikker på om han liker deg godt nok så gjør han ikke det. En mann som virkelig liker deg er stolt av deg, viser deg frem, forteller folk om deg, og tar deg ikke for gitt! 

Anonymkode: 38590...611

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Var borti en mann som sa AKKURAT de samme som dine... jeg synes ikke det funket og sa at vi burde bare være FF, han sa at "nei, jeg vil ha et seriøst forhold". Gud, som han fucket med hodet mitt i et helt år. Jeg trodde jo på han ettersom HAN SELV fikk valget. Det er jo helt forferdelig oppførsel å lure noen sånn.  Vi må bare lære å unngå slike menn i fremtiden, har ikke noe annet råd. Du er ikke alene ihvertfall!

Anonymkode: b88c9...671

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må bli flinkere til å velge.

Anonymkode: a94c4...01f

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Sett grenser helt fra starten av. Ikke rydd hos han, ikke spandere eller låne han penger. "Nei, beklager, du må nok spørre noen andre". Samme om han spør deg om barnevakt. "Sorry, du må nok spørre noen andre"

De tester ut ofrene helt i starten, ser du. Sjekker hvem som ikke setter grenser, og hvem som ikke greier å si nei. Da vet de at de kan utnytte deg.

Så nå skal du være et "nei-menneske" helt fra starten av. Drittsekker liker ikke de som sier nei!

Anonymkode: 18e96...f49

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd noe av dette, så du bør nok være mer kritisk.

Anonymkode: 3477d...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...