Gå til innhold

Mellomblødninger utenom mensen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte på slutten av året i fjor å få mellomblødninger, men tenkte ikke så mye over det først siden jeg tenkte at det sikkert kom til å gå over.

Men jeg har fortsatt å ha det og det er litt irriterende. Det er stort sett ikke så mye at jeg må gå med truseinnlegg/bind, men noen ganger kan det komme litt.

Jeg opplever ofte at det kommer etter en orgasme eller sex, men også ellers. Så jeg lurer på hva årsaken kan være og om man kan gjøre noe med det? Jeg har bestilt time hos lege, men det var mye ventetid på å få time.

Anonymkode: 68e71...374

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det. Dro sporenstreks til legen og det viste seg atjeg hadde en polypp i livmoren. 

Anonymkode: 311e9...5e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk det. Dro sporenstreks til legen og det viste seg atjeg hadde en polypp i livmoren. 

Åja, men er det farlig? Og kan det behandles?

Skrevet

Har alltid fått mellomblødninger når jeg har hatt klamydia. Hadde tatt en sjekk hos lege.

AnonymBruker
Skrevet

Mellomblødninger skal alltid sjekkes. Det kan være ulike grunner til det og trenger ikke skyldes noe alvorlig. Men du bør sjekke det når det har vedvart. Ta det med legen.

Anonymkode: d9645...e24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja, men er det farlig? Og kan det behandles?

Det kunne har vært kreft ja. Her viste det seg jo bare at det var en ufarlig polypp. Men den måtte fjernes.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Ja, jeg skal ta det med legen, men ville bare høre om andre har opplevd det. Jeg tviler på at det er klamydia siden jeg fikk det i en periode jeg ikke hadde sex med en annen person, men det må definitivt sjekkes siden jeg aldri tidligere har opplevd å ha det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble iallfall sendt rett til sykehuset for UL da jeg var hos legen med det. Mest sannsynlig er det ikke noe farlig, men bra du tenker deg til legen. 

AnonymBruker
Skrevet

Symptom på livmorhalskreft. Men kan selvsagt være andre ufarlige ting. Sjekk det asap. 

Anonymkode: 79af5...9c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg begynte på slutten av året i fjor å få mellomblødninger, men tenkte ikke så mye over det først siden jeg tenkte at det sikkert kom til å gå over.

Men jeg har fortsatt å ha det og det er litt irriterende. Det er stort sett ikke så mye at jeg må gå med truseinnlegg/bind, men noen ganger kan det komme litt.

Jeg opplever ofte at det kommer etter en orgasme eller sex, men også ellers. Så jeg lurer på hva årsaken kan være og om man kan gjøre noe med det? Jeg har bestilt time hos lege, men det var mye ventetid på å få time.

Får du det som regel rundt eggløsning?

Anonymkode: d075f...026

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2023 den 22.08):

Får du det som regel rundt eggløsning?

Anonymkode: d075f...026

Nei, eller det kan komme da, men også ved andre anledninger. Jeg synes det ofte kommer ved orgasme eller etter sex.

Skrevet

Jeg har hyppige og uregelmessige blødninger og ble henvist til gynekolog. I går fikk jeg vite at det er celleforandringer så må på ny kontroll om seks måneder. Det blir noen lange måneder i fall det er tidlig utvikling av kreft jeg har. Fikk bare en sms. Så jeg skal kontakte legen for å høre om gynekolog har skrevet mer info til han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...