AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Noen med erfaring? Vurderer å handle der Anonymkode: 99365...e2f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Ingen har hørt om den og det er ikke lov til å drive reklame her inne. Tipper moderator sletter tråden din raskt. Anonymkode: 0d695...d8a 1
Frøkenfryd30 Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Aldri handlet der, men pleier ofte å sjekke Trustpilot Hvis de ikke er registrert der, så handler jeg om de tilbyr Klarna, ellers holder jeg meg unna, med mindre det er noe jeg virkelig har lyst på og de ikke selger andre plasser. Ikke svar på spørsmålet ditt, men 😅
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Handlet der fra et par ganger, alltid vært veldig fornøyd Rask levering, ingen problemer med det jeg har kjøpt, og den ene gangen jeg gjorde en tabbe og skrev inn feil adresse, fikk jeg rask hjelp av hyggelig kundeservice Anonymkode: 7b030...f30 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Frøkenfryd30 skrev (11 minutter siden): Aldri handlet der, men pleier ofte å sjekke Trustpilot Hvis de ikke er registrert der, så handler jeg om de tilbyr Klarna, ellers holder jeg meg unna, med mindre det er noe jeg virkelig har lyst på og de ikke selger andre plasser. Ikke svar på spørsmålet ditt, men 😅 Hvordan ser jeg om de er registert der?🙂 Anonymkode: 99365...e2f
Duff Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan ser jeg om de er registert der?🙂 Anonymkode: 99365...e2f Gå inn på Trustpilot og søk de opp.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 Duff skrev (4 timer siden): Gå inn på Trustpilot og søk de opp. Takk. Aldri brukt den tjenesten før. Anonymkode: 99365...e2f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Grusomme klær Anonymkode: bf496...983 Har du prøvd dem? Jeg så bare på siden og synes liksom at 500 kr for noe som ikke er ull er veldig dyrt. Eller er det designen? Ser de har mye jeg synes er fint og noe som er veldig sært. Anonymkode: 99365...e2f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 Har prøvd mye av sommerklærene der når jentungen var mindre, greit kvalitet og rask levering Anonymkode: 2bb29...f27
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 Har bestilt der, helt fint. Var som forventet. Anonymkode: bc096...4d2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 For dyrt mtp på prisen. Kjøpte én gang og fikk bakoversveis over den ræva sweatshop kvaliteten. Du får samme disney klærna billigere andre steder. Bare google feks Minnie mouse pink onsie. Anonymkode: 28330...b34 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #13 Skrevet 4. april 2023 Har kjøpt fra der. Helt greit. Men durere enn nldvendig med tanke på at man kan få den type klær billigere andre steder. Anonymkode: 8f817...c2e
Dianah Skrevet 5. april 2023 #14 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har kjøpt fra der. Helt greit. Men durere enn nldvendig med tanke på at man kan få den type klær billigere andre steder. Anonymkode: 8f817...c2e Har du tips til nettsider?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #15 Skrevet 5. april 2023 Dianah skrev (15 minutter siden): Har du tips til nettsider? Kommer jo an på hva du skal ha. Men av helt enkle klær med disney print feks syns jeg det er like greit å kjøpe på cubus, hm osv. de vokser ut av det med en gang, så jeg gidder ikke bruke masse penger på det. mens ulltøy pleier jeg å gå for joha og lillelam blant annet som mange nettsider for babytøy har. Anonymkode: 8f817...c2e
Dianah Skrevet 5. april 2023 #16 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kommer jo an på hva du skal ha. Men av helt enkle klær med disney print feks syns jeg det er like greit å kjøpe på cubus, hm osv. de vokser ut av det med en gang, så jeg gidder ikke bruke masse penger på det. mens ulltøy pleier jeg å gå for joha og lillelam blant annet som mange nettsider for babytøy har. Anonymkode: 8f817...c2e Nå er jeg ikke hun som spurte opprinnelig, men kunne tenke meg litt mer nøytralt Disney-mønster.🙂
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #17 Skrevet 5. april 2023 Dianah skrev (12 minutter siden): Nå er jeg ikke hun som spurte opprinnelig, men kunne tenke meg litt mer nøytralt Disney-mønster.🙂 Søk om disney på h&m, jeg syns mye av det de har er innafor. Noe av det er selvfølgelig knall rosa eller marvel som tydelig er rettet mot gutter, men mye av det er veldig fint. Anonymkode: 8f817...c2e
Dianah Skrevet 5. april 2023 #18 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Søk om disney på h&m, jeg syns mye av det de har er innafor. Noe av det er selvfølgelig knall rosa eller marvel som tydelig er rettet mot gutter, men mye av det er veldig fint. Anonymkode: 8f817...c2e Takk. Jeg føler at H&M-babytøy ofte blir hardt og uformelig etter noen runder i vaskemaskinen, men om du har god erfaring med Disney baby, skal jeg prøve det. Jeg fikk en body i gave fra Helt Unik, vet ikke om det er flere som bruker varemerket Disneybaby, men den har jeg klart å holde fin. Samtidig er prisene stive. Mulig jeg venter til størrelse 80 og oppover med å bestille og går for H&M i mellomtiden.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #19 Skrevet 5. april 2023 Jeg har ikke prøve den nettbutikken selv, men hvis det stod mellom en norsk nettbutikk eller HM/cubus så synes jeg det er mye bedre å støtte norske småbutikker som dette enn store kleskonsern. Selvfølgelig kjøper de inn klærne samme steder, men likevel. Anonymkode: 815c1...a02
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #20 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (På 4.4.2023 den 21.09): Har du prøvd dem? Jeg så bare på siden og synes liksom at 500 kr for noe som ikke er ull er veldig dyrt. Eller er det designen? Ser de har mye jeg synes er fint og noe som er veldig sært. Anonymkode: 99365...e2f Nei med grusomme klær mener heg både trykk, form osv i tillegg er de veldig dyre Anonymkode: bf496...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå