Gå til innhold

Får man permanent bredere hofter og større føtter etter fødsel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hoftene er like, men ribbeina er helt på tur og jeg må definitivt kjøpe nye skisko 😩

Anonymkode: 60c61...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.4.2023 den 15.56):

Jeg leste at man får permanent større hofter etter bekkenløsning, men også at føttene blir et skonummer større - flatere og bredere. Noen som kan bekrefte dette, og hva mer er det som forandrer seg som man ikke hører om? Blir glad for å høre andres erfaringer spesielt med tanke på permanente forandringer i underlivet, som f eks lekkasje osv.

Hilsen j26 som begynner å revurdere å bli gravid 😅

Anonymkode: 39cc7...1cc

Jepp, det stemmer 😉 Man gror jo et menneske inni seg selv, så klart kroppen endrer seg. Men etter fødsel er det jo barnet som er førsteprioritet - ikke størrelsen på mors hofter. 

Anonymkode: e6cec...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.4.2023 den 15.59):

Større føtter? Kanskje under graviditeten hvis man hovner opp, men ikke permanent nei. Større hofter er vel litt feil begrep. Mener du bredere bekken eller bredere hofter? Har ikke målt, men er ikke blitt noe bredere sånn jeg føler det mtp klær. 

Anonymkode: 4011b...a2b

Jeg fikk større føtter etter første graviditet. Fra 38, 5 til 40.

Anonymkode: 79ec3...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter tre graviditeter bruker jeg fortsatt 38 i sko. Jeg måtte imidlertid opp i størrelse under den siste graviditeten på grunn av hovne føtter, men det gikk over etter fødsel. Har heller ikke fått bredere hofter. For meg har det tatt ca 8 måneder å gå fra mammakropp til normaltilstand. Magen, lårene og brystene har imidlertid blitt mye mykere etter siste graviditet og barselperiode

Anonymkode: 8d256...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk ikke større hofter (bortsett fra vektoppgang da). Men gikk opp et skonummer.

Anonymkode: b19ff...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Like hofter og føttene gikk kjapt tilbake.

Måtte sy en del sting nedentil, men alt ble som normalt etter noen uker.

Ingen strekkmerker og puppene mine ser like ut, men er mykere enn før.

Veier nøyaktig det samme som før graviditeten. Ungen min er 1,5 år, men alt var tilbake til normalen etter ca 3 mnd.

Anonymkode: da7f6...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg fikk en halv størrelse større føtter. Kroppsfasongen endret seg også, og må stå på mye mer for å holde vekta 😄

Anonymkode: 5b269...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.4.2023 den 15.56):

Jeg leste at man får permanent større hofter etter bekkenløsning, men også at føttene blir et skonummer større - flatere og bredere. Noen som kan bekrefte dette, og hva mer er det som forandrer seg som man ikke hører om? Blir glad for å høre andres erfaringer spesielt med tanke på permanente forandringer i underlivet, som f eks lekkasje osv.

Hilsen j26 som begynner å revurdere å bli gravid 😅

Anonymkode: 39cc7...1cc

Jeg har gått opp to skostørrelser etter 3 svangerskap.

Første og andre svangerskap påvirket ikke hoftene mine, men svangerskap nr 3 gjorde det. Jeg får ikke dratt på meg de gamle buksene i xs lenger. 

Anonymkode: 0fc40...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stor baby, og gikk opp 20 kg. Fikk ikke bredere hofter, og heller ikke større føtter. Brukte mine vanlige sko hele graviditeten, og etter…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...