AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Hvis man er sammen med en ikke forde man var veldig forelsket i vedkommende, men fordi personen er et bra menneske, ser bra ut og er grei og redelig og lett å være sammen med, og man er glad i vedkommende. Vil man da likevel føle sjalusi hvis denne kjæresten snakker ekstra mye med en annen for eksempel i et selskap, eller hvis han eller hun snakker veldig mye og pent og begeistret om en annen? Eller bryr man seg ikke så veldig da? Anonymkode: 72a71...a0d
Andro Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Både kjærlighet og sjalusi er følelser som er så store at det ikke er plass til begge følelsene i samme individet samtidig. Sjalusi handler først og fremst om frykt i den som eier følelsen. Det sier ingenting om hva den andre betyr for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Man kan være sjalu uten kjærlighet. Anonymkode: 4ccf4...f9c 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Ja man kan til og med være sjalu der kjærligheten er helt borte. Anonymkode: 46a04...898 1
ajarRun Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 Jeg er litt sjalu på vedkomne som gjorde min tidligere partner gravid. Og jeg ville heller hoppet fra fjerde etasje enn å ha en edru samtale med henne. Merkelige greier. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå