Gå til innhold

Er det trendy å drikke energidrikker som Monster og Red Bull hvis man er voksen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes de om folk som feks drikker to Red Bull hver dag? Det gjør nemlig jeg. Nå har jeg fått høre at det er «harry og rånete» at man snart er 30 år når man holder på slik, etter at jeg flytta til Oslo. Er det slik?

Anonymkode: 96c4b...4a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

14is greie ja.

Anonymkode: 39140...354

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva folk drikker bryr jeg meg lite om.

Anonymkode: 90d68...fec

• Liker 7
Skrevet

Drikk det du vil TS. Finnes værre ting å drikke to av om dagen enn Monster 🙃 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er nok slik. Jeg er 43 og vet at det er både harry, rånete, jyplingaktig, usunt, umandig, unødvendig dyrt i lengden og direkte usexy, men jeg klarer visst ikke la være å drikke 1-2 energidrikk hver dag (0.33 - 1 liter). Jeg sa dette til legen. Han svarte at jeg kunne prøve å redusere det men at så lenge dette er min eneste avhengighet så var han ikke så bekymret. Det betyr kanskje noe at jeg veier 95kg og har "sunn BMI". For de mye lettere og de under 18 ville dette blitt for mye.

Anonymkode: 49cb9...1fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 år, bor i Oslo og drikker to sukkerfrie energidrikker om dagen. Noen ganger tar jeg en kaffe i stedet for, men foretrekker energidrikk. Typen min smiler litt av meg når jeg sitter der med en boks. 
Energidrikk er trendy

Anonymkode: 0ae57...0e6

Skrevet

Jeg drikker kaffe, det er min "energiboost". En venninne liker ikke kaffe, så hun tar en Redbull i stedet for. Bryr jeg meg? Nei, ikke i det hele tatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Veldig trendy nå.

Anonymkode: 2cd35...0d2

AnonymBruker
Skrevet

Det er superharry og for ungdom

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er 40 år, bor i Oslo og drikker to sukkerfrie energidrikker om dagen. Noen ganger tar jeg en kaffe i stedet for, men foretrekker energidrikk. Typen min smiler litt av meg når jeg sitter der med en boks. 
Energidrikk er trendy

Ikke trendy når du er 40 😆 Trendy for en 13-åring kanskje 

Anonymkode: 15bf7...3ef

• Liker 5
Skrevet

Hvordan skal man ellers få i seg koffein når man synes kaffe smaker pels

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er i 30-årene og fryktelig sjeldent jeg tyr til energidrikk. Syns det er veldig snålt når folk på min alder drikker det.

• Liker 1
Skrevet

Hvem bryr seg hva voksne gjør egentlig? Skjønner ikke hvorfor noen drikker flere stk i løpet av dagen da. Personlig kan jeg bruke neste hele dagen på en boks. 😆 

At yngre og unger drikker så mye av det ser jeg ikke poenget med. Har ikke disse nok energi fra før? Hvis ikke er det kanskje noen endringer de burde foreta seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! For min del kun et nødvendig onde for å overleve nattevakt.

Anonymkode: 8d365...d8e

• Nyttig 1
Skrevet

Sånn trend-messig så vil jeg påstå at det var in for voksne for rundt 10-15 år siden, og er ganske ut nå. 

Jeg får iallefall ganske mye pes fra kollegaer når jeg, en kvinne på 40, innimellom tar meg en red bull om morgenen. "Alle" på jobb drikker mengder svart kaffe (jeg er ikke kjempeglad i kaffe), mens jeg og en raring eller to til drikker energidrikker. For 10-15 år siden derimot sto det energidrikker på annethvert bord på kontoret vårt. 

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva synes de om folk som feks drikker to Red Bull hver dag? Det gjør nemlig jeg. Nå har jeg fått høre at det er «harry og rånete» at man snart er 30 år når man holder på slik, etter at jeg flytta til Oslo. Er det slik?

Anonymkode: 96c4b...4a9

Vet ikke. Liker ikke kaffe så drikker energidrikk istedenfor. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er superharry og for ungdom

Ikke trendy når du er 40 😆 Trendy for en 13-åring kanskje 

Anonymkode: 15bf7...3ef

Trendfaktoren er proporsjonal med alderen. 80-åringer med en Red Bull i neven, er kult

• Nyttig 2
Skrevet

Forstår ikke at folk drikker kaffe.. Smaker høgg/jord. Da er det mer smakfullt med en redbull 

• Liker 4
Skrevet

Ønsker ikke å sette noen i bås på grunnlag av hva de drikker, men at noen klarer smaken av Red Bull og tilsvarende, synes jeg er imponerende. 

• Liker 2
Skrevet
FrankDrebin skrev (6 timer siden):

Ønsker ikke å sette noen i bås på grunnlag av hva de drikker, men at noen klarer smaken av Red Bull og tilsvarende, synes jeg er imponerende. 

Ingenting er som å åpne dagens Monster Mango Locco ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Trendy vil jeg ikke si det er. I min vennegjeng på 10, hvor alle er rundt 30 år, er det kun 2 som drikker enerdigrikk.

På jobb, hvor vi er rundt 40 ansatte mellom 20-50 år, har jeg kun sett en håndfull drikke energidrikk. De fleste drikker vanlig brus.

Har et par bekjente som kun drikker energidrikk før trening. Og føler generelt det er mange på treningssenteret som drikker det. Ser det hvertfall i psnteboksen der at det konsumeres en del energidrikke hver gang jeg er der.

Anonymkode: 422df...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...