AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Hva synes dere jenter egentlig om gutter som gamer mye? Er det bare sjarmerende eller turnoff? Dere får jo mer tid til å se jenteserier på Netflix når typen gamer, har dere tenkt på det? Anonymkode: 308b5...0d8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Vil heller game alene enn å være sammen med en fordomsfull kvinne. Anonymkode: c53f1...5c5 2 4 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil heller game alene enn å være sammen med en fordomsfull kvinne. Anonymkode: c53f1...5c5 100% enig😊 Anonymkode: ca314...63b 1
Andro Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Det spørs hva du mener med en gamer. At folk liker å spille når de har tid til overs får være deres sak, på samme måte som jeg forventer å få gå i skogen når jeg er ferdig med oppgavene mine. Dersom gamingen eller andre aktiviteter går seg ut over evnen til å gjøre sin del av fellesoppgavene eller forhindrer oss fra å gjøre ting sammen, da er han ikke interessant. Avhengighet er ikke noe som er særlig snasent. 11
Ænema Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 jeg har ingenting imot en gamer. MEN det er om han spiser normal mat og ikke lever på take away. at han har god hygiene. at han rydder og vasker, at han klarer å la vær å game også. dvs at han ikke er avhengig. 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 Kommer an på hva man mener som mye. Det er ikke noe verre å bruke et par timer på kvelden med gaming enn det er med Netflix, hjernedød scrolling på sosiale medier eller annen underholdning. Men sitter man I 6t, så blir det alt for mye, uansett om det er gaming eller Netflix Anonymkode: 825a6...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 1 minutt siden, Ænema said: jeg har ingenting imot en gamer. MEN det er om han spiser normal mat og ikke lever på take away. at han har god hygiene. at han rydder og vasker, at han klarer å la vær å game også. dvs at han ikke er avhengig. Hvor mange som gamer trur du er sånn? Veldig, veldig få, trur jeg. Alle jeg har vokst opp med er gamere. Ingen er sånn du beskriver. Vi er smarte folk med utdanning, jobber, og samboere/hustruer. Anonymkode: c53f1...5c5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 Mannen min gamer. Jeg gamer. Barna være gamer. Dealbreaker å ikke game. Lever ikke som stereotypiske "svette gamere" tho. Det hadde vært annerledes. Er en fin familieaktivitet og alenetid som alle forstår. Anonymkode: a3508...0d8 3
ruffen29 Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 Alt med måte tenker jeg. Det er bare sunt med litt alenetid i et forhold med hver sine hobbyer. 2
Ænema Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange som gamer trur du er sånn? Veldig, veldig få, trur jeg. Alle jeg har vokst opp med er gamere. Ingen er sånn du beskriver. Vi er smarte folk med utdanning, jobber, og samboere/hustruer. Anonymkode: c53f1...5c5 jeg sier ikke at alle gamere er slik. jeg sier jeg liker gamere som IKKE er slik. jeg kjenner til flere slik som jeg beskriver opp igjennom tidene. jeg har ikke kontakt med dem nå så aner ikke om de har forandret seg 1
Hannah80 Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 Helt greit. Har en eks som gamet. Syns ikke det er en "dårligere" hobby/interesse enn alt annet.
Ellah Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 Dater en gamer, og gamer ikke selv. Går helt fint nå, men har hatt noen samtaler om det. Ikke om selve gaminga, men forventninger i forhold til dating og forhold. Så ja, jeg kunne og har lyst til å bli sammen med en gamer. Selvom det har vært litt frustrasjon i forhold til å få kontakt og hvor ofte man vil møtes. Vi fant heldigvis en mellomting som passer for begge der!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #13 Skrevet 4. april 2023 Gamer selv så det er null problem. Anonymkode: 845a4...818
Gjest AnonymVestlending Skrevet 4. april 2023 #14 Skrevet 4. april 2023 Jeg tenker ordet "gamer" er ganske negativt ladd. Mange forbinder det med noen som lar spill ta over livet deres, og som mann selv så kjenner jeg flere slike. De er blitt veldig tiltaksløse da de fyller enhver ledig stund med gaming. Mye handler om å få mest mulig tid foran skjermen, og feks kosthold og trening er sekundært til gaming, og jeg kan skjønne at de blir uattraktive med sitt ganske så ensidige fokus. Selv spiller jeg kanskje 0-10 timer i løpet av en uke, avhengig av timeplan og om venner er tilgjengelige for å game. Jeg trener, jobber og bidrar i forholdet. Da er det ikke noe annet enn en vanlig hobby spør du meg, men i mine single dager så vegret jeg meg for å si at jeg gamet fordi jeg kjenner til fordommene.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #15 Skrevet 4. april 2023 Turn off med gaming og/eller fotball på tv. Heldigvis driver ikke mannen med noen av delene. Anonymkode: 620e3...9fe 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #16 Skrevet 4. april 2023 Turn off deluxe. Anonymkode: 736e3...787 1
Tabris Skrevet 4. april 2023 #17 Skrevet 4. april 2023 Jeg er kvinne som gamer som er sammen med en mann som gamer. Kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn "jenteserier". 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #18 Skrevet 4. april 2023 Helt ok. Gamer selv. Men alt med måte. Han har faktisk en annen hobby som er mer altoppslukende enn spill og det er av og til litt trist at den hobbyen krever så mye tid. Ja vi kan snakke sammen samtidig men vanskelig når man ikke kan få øyekontakt en gang.. Alle hobbyer er ok men med måte. Anonymkode: c9605...963 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #19 Skrevet 4. april 2023 Har egentlig ikke så store problemer med noen hobbier så lenge han ikke foretrekker hobbyen fremfor tid med meg eller forlanger at jeg begynner med hans hobby. Anonymkode: 4b5c1...148 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #20 Skrevet 4. april 2023 Jeg har gamet selv, og det har alle exene mine og min nåværende mann også. Går helt fint. Men ene exen min derimot, som spilte så lenge han var våken, hadde ikke døgnrytme, spiste pizza og drakk energidrikk hver dag, hetset andre i spillet osv.. Det var ikke særlig sjarmerende. Hver gang jeg var hos han så endte det med at jeg lå i senga dagen lang, til slutt ble jeg heller med på spillingen og det var gøy det, men var ikke gøy når man så en helt annen side av han som ba andre ta selvmord osv.. Men tror svært få er slik. Og dette er noen år siden nå så vi var begge yngre. Han var også svært deprimert, nektet å utdanne seg osv. Nå vet jeg at han går på studie og gamer ikke like mye. Anonymkode: 1b64f...6e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå