AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Over tid har seksuallivet til meg og samboer blitt ikke-eksisterende, og det er min feil. Jeg har mange utfordringer som gjør at sex er vanskelig, både fysiske og psykiske. Samboer er frustrert over situasjonen, og jeg innser at jeg må jobbe med meg selv for å bedre denne delen av forholdet vårt. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg bor på et lite sted, og det finnes ikke sexologer her. Problemet er heller ikke så stort at jeg vil få en henvisning til psykolog. Er det noen som har tips til hva slags tilbud jeg bør oppsøke for å få hjelp til dette? Finnes det for eksempel flinke sexologer som tilbyr tjenester over nett? Anonymkode: 5471b...c97
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 https://www.google.com/search?q=dan+savige+monogamish&rlz=1CDGOYI_enNO635NO635&hl=en-GB&biw=390&bih=657&tbm=vid&ei=CWwsZLagEpy-xc8P5rOi-Ac&oq=dan+savige+monogamish&gs_lcp=ChBtb2JpbGUtZ3dzLXZpZGVvEAMyBwgAEA0QgAQyBggAEB4QDTIFCAAQogQ6CAgAEAgQHhANOggIABCKBRCGAzoHCCEQoAEQClDTCVifUWCxVWgAcAB4AIABqQGIAYkMkgEEMS4xMZgBAKABAaoBEG1vYmlsZS1nd3MtdmlkZW_AAQE&sclient=mobile-gws-video#fpstate=ive&vld=cid:c235d0aa,vid:brZIb4MG8oA Anonymkode: bb023...ddf
Paneera Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Har du vært utsatt for seksuelle overgrep? Da kan du ta kontakt med NOK, som er et gratis lavterskeltilbud for overgrepsutsatte ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Samfunnsengasjert skrev (21 minutter siden): Har du vært utsatt for seksuelle overgrep? Da kan du ta kontakt med NOK, som er et gratis lavterskeltilbud for overgrepsutsatte ❤️ Ja, det har jeg. Det finnes dessverre ikke NOK eller SMISO-senter her jeg bor 😕 Anonymkode: 5471b...c97
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Flinke sexolologer er like sjeldne som ærlige advokater. Anonymkode: ebe16...8fa
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 Har du råd til å betale for psykolog selv? Om det ikke finnes noen der du bor er det flere som tilbyr nett-timer. Anonymkode: a2c37...ec8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du råd til å betale for psykolog selv? Om det ikke finnes noen der du bor er det flere som tilbyr nett-timer. Anonymkode: a2c37...ec8 Egentlig ikke. Det måtte i såfall vært en som har jobbet med slike saker før. Jeg har gått til mange psykologer tidligere, og tror ikke akkurat denne problemstillingen er noe det er mye kunnskap om i den yrkesgruppen.. Anonymkode: 5471b...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå