Gå til innhold

Jeg har latt en taper ødelegge samlivet og familien min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I to år har jeg latt han herje på. Jeg har latt han leke med følelsene mine, varm, kald, latt han hekte meg fullstendig. Han har vært alt jeg har tenkt på i perioder, og han har gjort at jeg har mistet følelsene for faren til barna mine. Joda, jeg har oppsøkt han og latt meg forføre, det har vært magisk og berusende å kjenne på disse følelsene jeg trodde jeg aldri i mitt liv skulle få kjenne på igjen. Mest sannsynlig vil han ikke ha meg, og nå går forholdet til barnas far til helvete. Alt er ødelagt i kjølvannet av dette hektet. Familien, alt vi har bygget opp, følelsene for en helt brukbar mann. Alt går i dass. Jeg vet ikke helt hva jeg vil, men la dette være en advarsel til alle dere som leker med ilden. Det kan gå helt galt.

Anonymkode: 450cc...be4

• Liker 1
  • Hjerte 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utroskapen din ble oppdaget, forstår jeg, og nå vil samboeren din bryte. Det kom neppe som et sjokk, men sårt er det. 

Når man blir forført av en horebukk mens man er i et forhold, var kanskje ikke det forholdet så flott fra før heller? Ikke sats på en som forfører kvinner med samboer. Jegeren nyter jakten, ikke byttet. Han blir ikke lenge. Ikke skyld på ham, du gikk inn i det selv.

Nå må du planlegge et liv alene, og legge en kabal med ny bolig og samvær for ungene

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (Akkurat nå):

Utroskapen din ble oppdaget, forstår jeg, og nå vil samboeren din bryte. Det kom neppe som et sjokk, men sårt er det. 

Når man blir forført av en horebukk mens man er i et forhold, var kanskje ikke det forholdet så flott fra før heller? Ikke sats på en som forfører kvinner med samboer. Jegeren nyter jakten, ikke byttet. Han blir ikke lenge. Ikke skyld på ham, du gikk inn i det selv.

Nå må du planlegge et liv alene, og legge en kabal med ny bolig og samvær for ungene

Nei, ingenting ‘ble oppdaget.’ Vi har dessuten aldri gjort noe, det har bare rast med følelser mellom oss. Det var jeg som tok praten med samboer om at jeg ikke har trivdes i forholdet på en god del år. Det var nok et brudd ‘waiting to happen,’ og denne andre var bare katalysatoren. Uansett er jeg skremt skuffet over både han og meg. Jeg lekte med ilden, men han la veldig opp til det. Idioti.

TS

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

som folk fuker opp livene sine.. tragisk

Anonymkode: 4b0d3...a0d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste taperen her er du.

Anonymkode: ada96...d58

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Dette er din egen skyld. Herregud.

Anonymkode: 7c816...09e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Som man reder ligger man.

Anonymkode: 0e7dc...16f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

som folk fuker opp livene sine.. tragisk

Anonymkode: 4b0d3...a0d

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den eneste taperen her er du.

Anonymkode: ada96...d58

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er din egen skyld. Herregud.

Anonymkode: 7c816...09e

Ja, jeg vet

TS

• Liker 1
  • Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet

Takk, jeg trenger dessverre en advarsel som dette akkurat nå.

Anonymkode: a728f...a55

• Liker 6
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk ts. Akkurat dette jeg trengte å lese for jeg er i samme situasjon.

Har heldigvis ikke kommet så langt som å være utro, men har latt meg smigre.

Men det stopper nå. Ikke at det hjelper din situasjon, men det stopper andre fra å begå samme tabbe.

Anonymkode: 93cbc...380

• Liker 5
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har dessuten aldri gjort noe, det har bare rast med følelser mellom oss. Det var jeg som tok praten med samboer om at jeg ikke har trivdes i forholdet på en god del år. Det var nok et brudd ‘waiting to happen,’ og denne andre var bare katalysatoren.

OK. Da er det jo ingens skyld. Forholdet ditt var dårlig, og du ser det bedre fordi du blir minnet om hva tiltrekning kan være. Alle brudd er vonde, men det ville vel ha kommet uten denne besettelsen også?
Snakk med samboeren din. Det er en sorg for begge, og nå må dere tenke praktisk og rasjonelt, og sette ungene først. Finne de løsningene som passer best for ungene, og bare tilpasse dere dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg vet

TS

På KG vil du få lov til å få kommentarer som forteller deg det du allerede vet, slik at du kan få lov til å bli enda mer deprimert, ikke pin deg selv. ❤️🩹

Du trenger sikkert terapi, håper du har noen venner eller familie du kan snakke med. Brudd er sjelden lett. Lykke til 🤗

Anonymkode: 62baa...657

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

I to år har jeg latt han herje på. Jeg har latt han leke med følelsene mine, varm, kald, latt han hekte meg fullstendig. Han har vært alt jeg har tenkt på i perioder, og han har gjort at jeg har mistet følelsene for faren til barna mine. Joda, jeg har oppsøkt han og latt meg forføre, det har vært magisk og berusende å kjenne på disse følelsene jeg trodde jeg aldri i mitt liv skulle få kjenne på igjen. Mest sannsynlig vil han ikke ha meg, og nå går forholdet til barnas far til helvete. Alt er ødelagt i kjølvannet av dette hektet. Familien, alt vi har bygget opp, følelsene for en helt brukbar mann. Alt går i dass. Jeg vet ikke helt hva jeg vil, men la dette være en advarsel til alle dere som leker med ilden. Det kan gå helt galt.

Altså, det er vanskelig å få særlig med sympati med en sånn fullstendig ansvarsfraskrivelse som du demonstrerer her. At du ble med på leken hans er ditt eget ansvar og ingen andres. At utenforstående kan klare å rasere ditt eget familieliv sier i grunn en hel del om hvor labil du tydeligvis må være. Her er det bare å legge seg flat.

Anonymkode: eda5d...f22

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å fremstille deg selv som ett offer!

Anonymkode: 3bb92...126

• Liker 4
Skrevet (endret)

Siden du tilsynelatende hadde et greit forhold med potensiale , før den nye mannen kom inn i bildet, så synes jeg dessverre ikke så synd på deg.

Jeg har også en følelse av at du ikke prøvde hardt nok for å fikse det, men jeg kan jo ta feil..

Man vet alle hva man kan drives til om man blir lenge nok i ordentlige dysfunksjonelle forhold, men det er vel ikke akkurat tilfelle her.

Endret av MacadamiaNut
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler med deg, har opplevt akkurat det samme.❤️ Men min «taper» stoppet i tide. Prøver på nytt med min mann og håper det virker. Følelsene av forelskelse er som en drog som ikke går å motstå når de vel oppstått, alle som sier motsatsen har ikke opplevd akkurat de følelsene. Håper at jeg kommer meg ut ur galskapen slik at jeg kan se klart på mitt forhold.

Anonymkode: b9c9e...74d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit å ha noen andre å skylde på. Du LOT en annen person gjøre dette faktisk. 😅😅

Tenk å måtte forklare dette for barna da. "Pappa er litt lei seg nå fordi mamma lot en annen person enn pappa få ta på henne og flørte med henne" 🤮

Du er voksen nok til å ta egne valg vettu.

Og når gikk denne personen fra å være digg til en taper om jeg tør spørre? For han var vel ikke en taper i starten 😅😅

Anonymkode: 0c066...d2e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hør TS. Det er faktisk normalt å få en liten crush midt i et forhold. Det kan handle om så mange ting, som at hverdagslivet ditt spiser deg opp, barna dine krever mye, ..osv osv. Stort sett finner vi ut at dette bare er tull, og innser at vi vil ha familien vår, og er glad i mannen. Jeg hadde et selv. Jeg var aldri utro i fysisk forstand, men tankene mine, og flørt ..alt kvernet rundt denne mannen, som viste seg å være en tosk. Den største tosken var selvsagt meg som lot meg fange opp i forelskelsen av forelskelsen. 

Nå synes jeg du skal si det til mannen din. Si at du har vært verdens dummeste, at du ikke har skjønt noenting. Si at du vil ha han, og vil være med han. 

Det kan jo være at mannen din innerst inne vil høre dette. Jeg har vært gift i mange år nå, og dette er glemt av oss begge. Det skjedde aldri noe...det var bare jeg som hadde tvil. Om noe ble forholdet vårt mye bedre etter dette. Det har aldri vært noen tvil de neste 10 år og jeg har en stor ro og en glede av hva jeg har. 

Det er jo ikke sikkert at det er for sent??

Anonymkode: 299d5...1fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ingenting ‘ble oppdaget.’ Vi har dessuten aldri gjort noe, det har bare rast med følelser mellom oss. Det var jeg som tok praten med samboer om at jeg ikke har trivdes i forholdet på en god del år. Det var nok et brudd ‘waiting to happen,’ og denne andre var bare katalysatoren. Uansett er jeg skremt skuffet over både han og meg. Jeg lekte med ilden, men han la veldig opp til det. Idioti.

TS

Han la opp til det? Så du mener han skal ta skykda for at DU lekte med ilden? Han hadde neppe noe å tape på å flørte med deg, men du lot han gjøre det.

Det er ikke synd på deg, dette er helt slene din skyld. Du kunne sagt ifra allerede første gang han flørtet med deg, men du elsket den oppmerksomheten. Jeg håper du har lært.

Anonymkode: ba359...883

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke denne flammen som har ødelagt familien din. Det er du! Og kun du!

Anonymkode: 56d84...19d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...