AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Tenker på typisk menn som kan virke litt feminine, litt spinkle og veike eller litt overvektige, men som gjerne er alltid hjelpsomme og vennlige? Gjerne opptatt av ting som gaming og miljøvern. Er feks mange av dem på universitetet der jeg studerer. Hva synes dere om denne typen? Anonymkode: dad5f...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 De kan godt være spinkle, helst vennlige, men ikke opptatt av miljøvern Anonymkode: 3057f...501 5 1
Arild37 Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 (endret) Det du ramser om der har ingenting ting å gjøre med å være "myk mann". Man kan også være "myk mann" og samtidig være maskulin Endret 4. april 2023 av Arild37 11 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Selvfølgelig gjør de ikke det. Kvinner tenner på maskulinitet. Jenter som syns synd på sånne menn lurer selvfølgelig sånne menn til å tro at de kan tenne kvinner med å fortsette å være sånn. Resultatet blir at i stedet for å ligge med kvinner, så fortsetter de i det evinnelige å skrive sånne tråder om noen kan tenne på dem. Nei, de kan ikke det. Anonymkode: c2f67...b22 1
Andro Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 En underlig beskrivelse av 70-tallsbegrepet "myke menn". Altså menn som evner å vise om sorg, og ta hensyn til dem rundt seg. Det jeg tenner på er spennende tanker, gode holdninger, evne til å samarbeide og ta sin skjerv av ansvar der man er. I tillegg til god gammel personkjemi, og det er ikke avhengig av det ytre. Er du veldig overfladisk, ts? 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig gjør de ikke det. Kvinner tenner på maskulinitet. Jenter som syns synd på sånne menn lurer selvfølgelig sånne menn til å tro at de kan tenne kvinner med å fortsette å være sånn. Resultatet blir at i stedet for å ligge med kvinner, så fortsetter de i det evinnelige å skrive sånne tråder om noen kan tenne på dem. Nei, de kan ikke det. Anonymkode: c2f67...b22 Så er et forhold mye mer enn å "ligge med kvinner". Anonymkode: 35986...ce4 4
Andro Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig gjør de ikke det. Kvinner tenner på maskulinitet. Jenter som syns synd på sånne menn lurer selvfølgelig sånne menn til å tro at de kan tenne kvinner med å fortsette å være sånn. Resultatet blir at i stedet for å ligge med kvinner, så fortsetter de i det evinnelige å skrive sånne tråder om noen kan tenne på dem. Nei, de kan ikke det. Anonymkode: c2f67...b22 Interessant at det alltid dukker opp menn som juger om hva kvinner vil ha i slike kommentarfelt. 8 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tenker på typisk menn som kan virke litt feminine, litt spinkle og veike eller litt overvektige, men som gjerne er alltid hjelpsomme og vennlige? Gjerne opptatt av ting som gaming og miljøvern. Er feks mange av dem på universitetet der jeg studerer. Hva synes dere om denne typen? Anonymkode: dad5f...4e0 Litt overvektig ja. Spinkel som i tynn? Så ja. Alltid hjelpsom og vennlig er et must. Opptatt av miljøvern. Gjør meg ingen ting. Opptatt av gaming er deal braker. Anonymkode: 26156...f4b 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 Arild37 skrev (1 time siden): Det du ramser om der har ingenting ting å gjøre med å være "myk mann". Man kan også være "myk mann" og samtidig være maskulin Gjerne forklar ditt synspunkt nærmere. Anonymkode: dad5f...4e0
knooters Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 Tipper majoriteten av dem som opponerer mot "myk mann er bra"-tankegangen vil gjøre det fra anonyme profiler. It's how it works 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt overvektig ja. Spinkel som i tynn? Så ja. Alltid hjelpsom og vennlig er et must. Opptatt av miljøvern. Gjør meg ingen ting. Opptatt av gaming er deal braker. Anonymkode: 26156...f4b Enig at folk som gamer etter at de er voksne nok er det minst tiltrekkende som finnes her på jord. Anonymkode: dad5f...4e0 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 Jeg kan si en ting. Og det er at mannen jeg elsker høyere enn høyest, som betyr mer for meg enn jeg noensinne trodde var mulig og som alltid vil være i hjertet mitt. Det er en mann som har noen feminine trekk, er bifil, men samtidig maskulin på noen områder. Han er ekstremt emosjonelt intelligent. Mer enn noen andre jeg har møtt. Han gir hele hjertet sitt, elsker med alt han har. Og vi kan snakke om absolutt alt i timesvis. Han er veldig reflektert og romantisk. Tror på kjærligheten og bryr seg om alle. Samtidig karismatisk og sjarmerende. Det handler ikke så mye om om han er maskulin eller feminin. Men det faktum at han er veldig omsorgsfull og vedkommende har egenskaper av ekstremt høy verdi, da de ikke vokser på trær. I tillegg har jeg evne til å ta innover meg det, og ikke ta det for gitt under noen omstendigheter. Og jeg kan gi samme kjærlighet i retur håper jeg ❤️ Anonymkode: dca9d...413 3 1 3
GrønnNellik68 Skrevet 4. april 2023 #13 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker på typisk menn som kan virke litt feminine, litt spinkle og veike eller litt overvektige, men som gjerne er alltid hjelpsomme og vennlige? Gjerne opptatt av ting som gaming og miljøvern. Er feks mange av dem på universitetet der jeg studerer. Hva synes dere om denne typen? Anonymkode: dad5f...4e0 Nei😁
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #14 Skrevet 4. april 2023 Ja. Men spinkle og veike? Hva er feminint med det? Jeg er aktiv og vil ha en som er aktiv. Jeg har for øvrig nesten bare vært sammen med litt engstelige menn - selvbesvisste og snille menn. Jeg orker rett og slett ikke menn som tøffer seg. Synes det er det mest usexy med «maskuliniteten». Jeg vil ha en mann som er trygg på seg selv og som skjønner sine egne følelser; ikke en som kompenserer ved å demonstrere og forsøke og imponere med ting. En som tar i et tak (veikhet er verken maskulint eller feminint), en som tar initiativ etc., for jeg vil ikke bære alt selv om jeg er god til å bære. Og en som kan kommunisere og som faktisk har verdier han står for og det må ja, gjerne være miljøvern. Anonymkode: 6371d...e09 3 2
knooters Skrevet 4. april 2023 #15 Skrevet 4. april 2023 En myk mann vil vel generelt være en som faktisk har litt kontakt med eget følelsesliv, har empati og evner å gi kona si en klem for mye heller enn en for lite. For eksempel. 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #16 Skrevet 4. april 2023 Det er ikke sånn jeg vil definere "myk mann" akuratt. Med "myk mann" tenker jeg en som er snill, har kontakt med følelsene sine, omsorgsfull og hjelpsom og fornuftig. Utelukkende positivt alt sammen. Faktisk er det et must for meg at en partner klarer å være i kontakt med sin "myke" side, for disse egenskapene er menneskelige og gode og jeg gidder ikke en mann som har satt opp en idiotisk machomur og nekter å slippe noen inn på seg, aldri gråter fordi han er følelsesmessig avstumpet og ikke er i kontakt med eller klarer å snakke om og vise følelser. Å kjenne dypt på følelser, håndtere følelser på en sunn måte og å klare å formidle dem er kjempeviktig og dette er hva jeg er opptatt av å lære mine fremtidige barn også så det er viktig at partneren jeg velger er et godt og sunt forbilde for barn på den måten. Å vokse opp med følelseslokk som mange menn har er toxic og skader både de selv og de rundt dem. Så over til mannen du beskriver. Ja det er topp om han er opptatt av miljøvern, hjelpsom, vennlig, spiller ingen rolle om han er litt spinkel eller litt overvektig så lenge han har gode holdninger, sjarm og vi har god kjemi. Du sier feminin? Hva legger du i det? Eksempelvis? Jeg spør fordi dette med maskulin og feminin er sosiale begreper på helt menneskelige egenskaper som egentlig begge kjønn har. Men noen deler det opp i f eks at omsorgsfull er en feminin egenskap og aggresjon er en maskulin egenskap. Dette er såklart bare tull, å være omsorgsfull som mann gjør deg ikke feminin og å være en aggressiv egodust gjør deg ikke maskulin. Nå er ikke jeg misogynist så jeg syns ikke såkalte feminine egenskaper er negativt og man kan fint være like mye "Mann" med stor M med såkalt feminine egenskaper, men jeg hadde nok foretrukket at han gikk i bukse og ikke kjole om det er det du mener. Anonymkode: 6a4a1...453 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #17 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker på typisk menn som kan virke litt feminine, litt spinkle og veike eller litt overvektige, men som gjerne er alltid hjelpsomme og vennlige? Gjerne opptatt av ting som gaming og miljøvern. Er feks mange av dem på universitetet der jeg studerer. Hva synes dere om denne typen? Anonymkode: dad5f...4e0 Spinkel eller overvektig betyr ikke veik. Men ja sånn ellers, liker menn som ikke er redd for å være følsomme. Ønsker ikke en huleboermann. Anonymkode: 2ce4f...85f 6
Gjest paprikaskrue Skrevet 4. april 2023 #18 Skrevet 4. april 2023 Det kommer an på og det spørs hva du mener med myk mann. Foretrekker maskuline menn, men som har myke verdier.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #19 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker på typisk menn som kan virke litt feminine, litt spinkle og veike eller litt overvektige, men som gjerne er alltid hjelpsomme og vennlige? Gjerne opptatt av ting som gaming og miljøvern. Er feks mange av dem på universitetet der jeg studerer. Hva synes dere om denne typen? Anonymkode: dad5f...4e0 At en mann er spinkel, veik, overvektig, hjelpsom, vennlig sier ingenting om hvor maskulin eller feminin han er? Anonymkode: b9df3...d6f 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #20 Skrevet 4. april 2023 Er gamere og miljøvernere "myke menn"!?? Det hadde jeg aldri trodd. Myke menn er vel de som gråter lett, er følsomme og har lett for å ty til følelsesutbrudd? Anonymkode: 1009f...e88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå