AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Tenker på typisk menn som kan virke litt feminine, litt spinkle og veike eller litt overvektige, men som gjerne er alltid hjelpsomme og vennlige? Gjerne opptatt av ting som gaming og miljøvern. Er feks mange av dem på universitetet der jeg studerer. Hva synes dere om denne typen? Anonymkode: dad5f...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 De kan godt være spinkle, helst vennlige, men ikke opptatt av miljøvern Anonymkode: 3057f...501 5 1
Arild37 Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 (endret) Det du ramser om der har ingenting ting å gjøre med å være "myk mann". Man kan også være "myk mann" og samtidig være maskulin Endret 4. april 2023 av Arild37 11 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Selvfølgelig gjør de ikke det. Kvinner tenner på maskulinitet. Jenter som syns synd på sånne menn lurer selvfølgelig sånne menn til å tro at de kan tenne kvinner med å fortsette å være sånn. Resultatet blir at i stedet for å ligge med kvinner, så fortsetter de i det evinnelige å skrive sånne tråder om noen kan tenne på dem. Nei, de kan ikke det. Anonymkode: c2f67...b22 1
Andro Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 En underlig beskrivelse av 70-tallsbegrepet "myke menn". Altså menn som evner å vise om sorg, og ta hensyn til dem rundt seg. Det jeg tenner på er spennende tanker, gode holdninger, evne til å samarbeide og ta sin skjerv av ansvar der man er. I tillegg til god gammel personkjemi, og det er ikke avhengig av det ytre. Er du veldig overfladisk, ts? 7 2