AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Unnskyld altså, nå må jeg spørre dumt, men hvordan vasker man rumpe og underliv i dusjen før man skal bade i offentlige svømmebasseng? Jeg spurte i tråden om dusjing, men ingen svarte, og det var vel en avsporing uansett, så jeg prøver en egen tråd. Dusjene er jo fastmontert høyt oppe på veggen der. Jeg er dessuten ganske ukomfortabel med å såpe inn disse kroppsdelene foran folk, så jeg drar på tidspunkt uten folk i dusjen. I tillegg kommer jeg alltid nydusjet, siden jeg gjerne har en del barbering som må til uansett. Men, det er jo ikke så greit å få skylt vekk såpen med disse dusjene, og såperester er jo heller ikke bra for bassenget. Hva gjør dere? Anonymkode: 8aba9...993 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Det har jeg aldri tenkt på som noe problem. Det renner jo vann nedover kroppen, fører vannet ned til aktuelt område med hånden.. Jeg tar ikke ned dusjhodet for å spyle meg nedentil hjemme heller. Anonymkode: 3122a...551 8 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Ta med deg en klut. Anonymkode: e41df...055
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Vasker akkurat på samme måte som hjemme Anonymkode: 829e5...6bd 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Unnskyld altså, nå må jeg spørre dumt, men hvordan vasker man rumpe og underliv i dusjen før man skal bade i offentlige svømmebasseng? Jeg spurte i tråden om dusjing, men ingen svarte, og det var vel en avsporing uansett, så jeg prøver en egen tråd. Dusjene er jo fastmontert høyt oppe på veggen der. Jeg er dessuten ganske ukomfortabel med å såpe inn disse kroppsdelene foran folk, så jeg drar på tidspunkt uten folk i dusjen. I tillegg kommer jeg alltid nydusjet, siden jeg gjerne har en del barbering som må til uansett. Men, det er jo ikke så greit å få skylt vekk såpen med disse dusjene, og såperester er jo heller ikke bra for bassenget. Hva gjør dere? Anonymkode: 8aba9...993 Jeg tenkte akkurat det samme sist jeg var i svømmehallen. Med sparedusj som sprer vannet masse er det nesten umulig å få vasket seg skikkelig i underlivet. Det hjelper ikke å prøve å styre vannet når nesten alt vannet treffer utenfor hånda. Anonymkode: 006c5...228 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 Såpen renner jo bort om du ikke tar såpe opp i musa? Jeg vasker meg helt vanlig, og det tar fem sekunder, tenker ikke over hva andre ser -jeg glaner heller ikke på dem, regner med de fleste ikke glaner på meg. Anonymkode: b10d5...b70
Paulinetta Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 Litt overasket over at folk ikke tar ned dusjhodet for å skylle bort såpe/såperester nedentil. Jeg sier ikke at det er feil, men jeg har tenkt som ts at det ikke er bra. I offentlig dusj gjør jeg bare mitt beste, såper meg inn og lar vannet renne ovenfra og ned. Prøver å bruke hånden til å få bort mest mulig såpe. 7 1
Hensatt Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 Såper inn underlivet med hendene og skyller bort såpa med hendene og vannet som renner forbi. Akkurat som hjemme. Bak er det kanskje lettest om man bøyer seg litt frem. Det ser de andre ikke uansett da du gjør det mot veggen. De andre har uansett nok med seg og sitt og vil ikke glo på deg. Glor du på andre som dusjer? 1
svartkatt Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 Det er bare å gjøre så godt man kan.. eventuelt kan du dusje skikkelig hjemme i tillegg eller istedenfor. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 Paulinetta skrev (4 minutter siden): Litt overasket over at folk ikke tar ned dusjhodet for å skylle bort såpe/såperester nedentil. Jeg sier ikke at det er feil, men jeg har tenkt som ts at det ikke er bra. I offentlig dusj gjør jeg bare mitt beste, såper meg inn og lar vannet renne ovenfra og ned. Prøver å bruke hånden til å få bort mest mulig såpe. Jeg tenker at dere alle må bruke flytende såpe så mye såpe som dere får nedentil? Jeg bruker fast såpe, og økologisk sådan -får ikke ekstremt mye såpe oppi der uten å virkelig massere såpestykket til smulder. Er det ikke nok å bare bli ren? Anonymkode: b10d5...b70
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 7 minutter siden, Paulinetta said: Litt overasket over at folk ikke tar ned dusjhodet for å skylle bort såpe/såperester nedentil. Jeg sier ikke at det er feil, men jeg har tenkt som ts at det ikke er bra. I offentlig dusj gjør jeg bare mitt beste, såper meg inn og lar vannet renne ovenfra og ned. Prøver å bruke hånden til å få bort mest mulig såpe. Hvor mye såpe bruker du om det er et problem? Anonymkode: e0594...d7e
svartkatt Skrevet 4. april 2023 #13 Skrevet 4. april 2023 Når man tenker seg om er det vel flauere å ikke vaske rompe og skritt. Eller? Aldri sett etter hvordan folk gjør det. Men det var en jeg var hjemme hos som tydeligvis var ukomfortabel med å vaske seg der når jeg så på.. Jeg skjønner det, men samtidig så tenker jeg som sagt i starten her.
klarinetta Skrevet 4. april 2023 #15 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Unnskyld altså, nå må jeg spørre dumt, men hvordan vasker man rumpe og underliv i dusjen før man skal bade i offentlige svømmebasseng? Jeg spurte i tråden om dusjing, men ingen svarte, og det var vel en avsporing uansett, så jeg prøver en egen tråd. Dusjene er jo fastmontert høyt oppe på veggen der. Jeg er dessuten ganske ukomfortabel med å såpe inn disse kroppsdelene foran folk, så jeg drar på tidspunkt uten folk i dusjen. I tillegg kommer jeg alltid nydusjet, siden jeg gjerne har en del barbering som må til uansett. Men, det er jo ikke så greit å få skylt vekk såpen med disse dusjene, og såperester er jo heller ikke bra for bassenget. Hva gjør dere? Anonymkode: 8aba9...993 Bruker hendene, litt diskret, både fordi jeg er opptatt av å vaske seg før (og etter) offentlig bad (og hjemme, for petimeterne her). Og kanskje de andre tenker at det er litt mindre pinlig å gjøre det samme. Synes det er rart om folk aldri bruker dusjhodet hjemme.. Man spyler seg aldri inn i vagina, men på rompehullet og rundt, og når man har mensen kan det være greit.... tenker jeg...... Regner med at denne tråden vil utarte seg, da det fins noen brukere her med ekstrem fiksering og diskusjonsbehov rundt det å vaske seg i rompa. 😄😄 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #16 Skrevet 4. april 2023 1 minutt siden, Topsi said: Klut Har du med klut på badeland..? Jeg vasker bare med hendene, som hjemme. Du skal jo også bade i vann etterpå, ikke krise om det skulle være igjen litt såpe Anonymkode: 79e84...436
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #17 Skrevet 4. april 2023 1 minutt siden, klarinetta said: Bruker hendene, litt diskret, både fordi jeg er opptatt av å vaske seg før (og etter) offentlig bad (og hjemme, for petimeterne her). Og kanskje de andre tenker at det er litt mindre pinlig å gjøre det samme. Synes det er rart om folk aldri bruker dusjhodet hjemme.. Man spyler seg aldri inn i vagina, men på rompehullet og rundt, og når man har mensen kan det være greit.... tenker jeg...... Regner med at denne tråden vil utarte seg, da det fins noen brukere her med ekstrem fiksering og diskusjonsbehov rundt det å vaske seg i rompa. 😄😄 Huffda, var ikke klar over den tendensen her inne. Men så langt i tråden ser det ut som en del rett og slett ikke gjør en så veldig god jobb hjemme og derfor ikke ser problemet med å slurve i svømmehallen heller... Anonymkode: 8aba9...993
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #18 Skrevet 4. april 2023 Tar dere ikke ned dusjhodet hjemme ? Hmm , det har jeg alltid gjort , liker å bli skikkelig ren både foran og bak 🙈 Anonymkode: 4f4f7...3c8 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #19 Skrevet 4. april 2023 Skyller meg med vann først og såper meg så godt inn. Skyller meg på nytt, bruker samme bevegelser på kroppen som når jeg såpet meg inn. Vannet følger da hendene, såpen blir gnidd og skyllet bort. Slår av vannet når vannet som renner fra kroppen har vært klart en stund. De såperestene som blir igjen da er mikroskopiske. Dette er ikke rakettforskning... Anonymkode: 2f2a0...754
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #20 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det har jeg aldri tenkt på som noe problem. Det renner jo vann nedover kroppen, fører vannet ned til aktuelt område med hånden.. Jeg tar ikke ned dusjhodet for å spyle meg nedentil hjemme heller. Anonymkode: 3122a...551 Hvis du ikke bruker klut heller, så blir du ikke skikkelig ren. Jeg tar ned dusjhodet og vasker underliv og rumpe godt når jeg er hjemme, inkl klut. Jeg skrev også i den andre tråden, hvor jeg påstod at man ikke blir skikkelig ren i disse fellesdusjene, men faktisk mer ren om man dusjer hjemme på forhånd. Anonymkode: 181f5...2de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå