Gå til innhold

Når man har møttes uforpliktende og hatt sex..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og mannen ønsket kun å ha sex en gang, mens jeg (dama) ønsket å møtes for sex flere ganger. Kan eneste grunnen være at han ikke var fornøyd med utseendet mitt? Jeg har trent kropp og får høre at jeg er søt og feminin.

Han skrev på melding at han likte sexen, men kunne dessverre ikke møtes mer. Han er 100% singel. Så jeg bare lurer på hva som kan være grunnen til at han bare ville ha sex en gang? 

Anonymkode: 0ebbe...dce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bla noen sider tilbake så finner du tidligere tråder om emnet 

Anonymkode: 609d6...4d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du aldri opplevd å ikke ønske å ligge med noen igjen?

Anonymkode: 6dd20...c66

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tenker menn om dette? Er det mange menn som vil ha sex bare en gang?

Betyr det at jeg som dame ikke er god nok? Hvis han likte meg, ville han vel ha sex med meg flere ganger? Får høre at jeg er pen og har fin kropp. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du aldri opplevd å ikke ønske å ligge med noen igjen?

Nei, det har jeg ikke. Alltid vært veldig kåt og tent på de få jeg har ligget med. Hatt to lange forhold.

Ts  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan tenker menn om dette? Er det mange menn som vil ha sex bare en gang?

Betyr det at jeg som dame ikke er god nok? Hvis han likte meg, ville han vel ha sex med meg flere ganger? Får høre at jeg er pen og har fin kropp. 

Det lyser ganske lang vei at du er usikker på deg selv, så vil anbefale deg å slutte å ha uforpliktende sex. For uforpliktende er nettopp uforpliktende, han skylder deg ingenting. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det lyser ganske lang vei at du er usikker på deg selv, så vil anbefale deg å slutte å ha uforpliktende sex. For uforpliktende er nettopp uforpliktende, han skylder deg ingenting. 

Bare lurer på når menn vil møte dama flere ganger for uforpliktende sex? Hva gjør at jeg ikke ble valgt videre til uforpliktende sex liksom? Bare det jeg undrer på.. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Antaglig at han ikke følte at kjemien var der helt. Selv om du sikkert er en flott jente, så er du ikke rett for alle. Ikke tenk mer på det. Gå videre.

Anonymkode: d1cc3...87b

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare lurer på når menn vil møte dama flere ganger for uforpliktende sex? Hva gjør at jeg ikke ble valgt videre til uforpliktende sex liksom? Bare det jeg undrer på.. 

Ts 

For et merkelig spørsmål.

Det kan være mange grunner til at han ikke vil treffe deg flere ganger. 
Kanskje han er redd for å få følelser for deg. Kanskje han ikke syns sexen var så bra (selv om han skrev det). Kanskje han ikke likte noe du gjorde/ikke gjorde. Hvordan du lukter, snakker eller ler. 
Eller han har fått kontakt med ei anna, som han finner mer interessant.

Gå videre.

Anonymkode: ea602...669

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts 

Fordi det er flere ting som skal stemme enn bare kropp og utseende.

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er uforpliktende sex nettopp uforpliktende og ikke noe som gjentar seg. 

Begynner man gjenta det, så blir det fort en form for forpliktelser og forhåpninger rundt det. Ikke nødvendigvis forpliktelser som i forhold, men som i at man er "fast hookup". Litt slik som du nå etter en natt har fått håp om at han skulle ville gjenta dette, og du begynner analysere situasjon og kommunikasjon, framfor å bare tenke "det var kun sex", du legger allerede mer i det enn kun sex. 

Anonymkode: a5752...2e7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For meg er uforpliktende sex nettopp uforpliktende og ikke noe som gjentar seg. 

Begynner man gjenta det, så blir det fort en form for forpliktelser og forhåpninger rundt det. Ikke nødvendigvis forpliktelser som i forhold, men som i at man er "fast hookup". Litt slik som du nå etter en natt har fått håp om at han skulle ville gjenta dette, og du begynner analysere situasjon og kommunikasjon, framfor å bare tenke "det var kun sex", du legger allerede mer i det enn kun sex. 

Anonymkode: a5752...2e7

Takker for svarene. Da forstår jeg bedre. Hadde vært lurt å vite dette på forhånd 😅

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og mannen ønsket kun å ha sex en gang, mens jeg (dama) ønsket å møtes for sex flere ganger. Kan eneste grunnen være at han ikke var fornøyd med utseendet mitt? Jeg har trent kropp og får høre at jeg er søt og feminin.

Han skrev på melding at han likte sexen, men kunne dessverre ikke møtes mer. Han er 100% singel. Så jeg bare lurer på hva som kan være grunnen til at han bare ville ha sex en gang? 

Han er redd for at du skal utvikle følelser. Damer gjør samme greia for å unngå at mannen får følelser

• Liker 1
Skrevet

Gjentagelse skaper forventninger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er jakten som er spennende, når byttet er nedlagt er utfordringen over. Videre til neste prosjekt.

Hilsen ex-fittejæger.

Anonymkode: 17a19...278

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takker for svarene. Da forstår jeg bedre. Hadde vært lurt å vite dette på forhånd 😅

Ts 

Men hva la du i uforpliktende sex? Det virker jo kanskje litt til at du ikke helt forstår konseptet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Men hva la du i uforpliktende sex? Det virker jo kanskje litt til at du ikke helt forstår konseptet?

Er det så rart egentlig? Med alle dagens forkortelser, og halveis forpliktende, faste pulevenner, så må det jo være en måte å komme dit? 

Ts; du har fått flere gode forklaringer, og sannheten er sikkert midt i der et sted. Han var rett og slett ikke ute etter det samme. 

Anonymkode: 82b74...621

Skrevet

Tillegg har du møtt på en særing. De fleste jeg har hatt sex med har ønsket å møtes flere ganger men har sagt nei… 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden):

Tillegg har du møtt på en særing. De fleste jeg har hatt sex med har ønsket å møtes flere ganger men har sagt nei… 

Og du har skrevet en setning uten mening. 

Anonymkode: 82b74...621

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ofte spenningen med sex er å nedlegge ei ny jente. Om jeg ikke har lyst å date med håp om noe seriøst så gidder jeg sjelden mer enn 1-2 ligg. Mer spennende å finne ei ny.

Anonymkode: e42f1...f43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...