Gå til innhold

Gått på en smell, er alt ødelagt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har levd sunt i 6 uker, og gått ned 3 kg. Nå de siste 4 dagene har jeg spist 3 kviklunsj, 4 store sjokoladekakestykker, 100 g smågodt 😥 har kastet resten av godteriet, og må prøve å komme tilbake til samme spor. Men nå craver jeg potetgull 😭

Anonymkode: 224ce...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har levd sunt i 6 uker, og gått ned 3 kg. Nå de siste 4 dagene har jeg spist 3 kviklunsj, 4 store sjokoladekakestykker, 100 g smågodt 😥 har kastet resten av godteriet, og må prøve å komme tilbake til samme spor. Men nå craver jeg potetgull 😭

Det er helt vanlig med en smell. Det er bare å fortsette å leve livet du hadde før smellen så går det nok bra. :)

Anonymkode: 991f9...ae0

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start på nytt og forsøk å tenke at det er helt normalt å gå på et smell 🤩 Viktigste er egentlig at du ikle lar det skli enda mer. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns  ikke det var så mye eller så ille,  jeg? 

Anonymkode: ab247...395

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg minner alltid meg selv på at vi skal fremover i tid, ikke bakover😊 Det hjelper i alle henseende når noe er tungt💪😍

Anonymkode: 76578...15f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner meg igjen! Gikk ned 4kg, men så skjedde det litt i livet samt at påsken starter. Har sklidd helt ut i over en uke og jeg har ikke turt å veie meg. Spist mer enn deg for å si det sånn😋 Begynte å logge i Lifesum igjen i dag, jeg må bare komme i gang igjen…

Anonymkode: 867cd...32e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for gode råd! Jeg starter med blanke ark i dag. Og så skal jeg ignorere tanken om at potetgull (i kombinasjon med sjokolade) er sinnsykt digg. Erfaringen jeg fikk i løpet av de siste 6 ukene er at sukkersuget gir seg. Og så gikk det ad dundas da jeg kjøpte superbillig kvikklunsj og smågodt. Om ikke annet så er jeg en erfaring rikere 😊 mitt nye mål nå er å holde meg sukkerfri fram til 17. Mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da valgte du det litt usunnere i dag. Det kommer alltids en dag igjen i morra, ikkesant?

Å skli ut er helt greit. Å kose seg med sjokkis, brus og pizza er helt greit, så lenge man ikke gjør det hver eneste dag! Så kos deg med den sjokkisen en gang i blant. Du blir ikke arrestert for å ha lyst på potetgull heller. 

Man må lære seg at livet ikke er en diett, men en livsstil. Klarer du å leve hele livet uten noe sjokkis, brus og pottis? Det gjør ikke jeg, derfor har jeg lært meg til tanken at godis har kommet for å bli, men i mindre mengder så klart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...