Gjest ravna Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 hva er deres beste oppskrift? jeg har funnet tre liter molter fra år 2000 nederst i fryseren. dette må bare gjøres om i alkohyler, ettersom det ikke egner seg som syltetøy lenger. har noen oppskrifter, men stoler på at ekspertene i kvinneguiden har noen fine utprøvede alternativer *ravna- enda unbløgged* (og litt travel for tiden)
Gjest PostIt(ikke innlogget) Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 Jeg pleier å ta et stort glass (norgesglass e.l.)fyller det opp med bær, fyller så opp med sukker,og til slutt fyller jeg opp med 60% sprit.Setter glasset mørkt,snur det en gang om dagen til sukkeret er helt oppløst...Så får alt stå å godgjøre seg et par uker...Sil bærene av,hell på flasker og NYYYT!Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #3 Skrevet 31. oktober 2002 takker og bukker alle de andre oppskriftene gikk ut på at den skulle stå et år og "godgjøre" seg...men nå kan jeg se for meg en liten skvett hjemmelaget til jul i år.. *ravna*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå