Adrenalina1 Skrevet 10. juli 2023 #41 Del Skrevet 10. juli 2023 Kratt_ skrev (3 minutter siden): Den beste. Folk ramser opp flere.. 🙄 Mitt valg er The following. De skjønner ikke at den beste betyr bare en😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #42 Del Skrevet 10. juli 2023 Fame skrev (Akkurat nå): KRISESITUASJON Men litt av poenget er jo at man skal velge EN, ikke liste opp mange serier man liker. Jeg kunne også hatt mange flere serier på lista over mine favoritter. Men hvilken liker man aller, aller best? Hvis man må velge? Anonymkode: da0eb...851 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 10. juli 2023 #43 Del Skrevet 10. juli 2023 Outlander🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 10. juli 2023 #44 Del Skrevet 10. juli 2023 Fame skrev (1 minutt siden): KRISESITUASJON Sa den som følte seg truffet Ikke ta deg så nær av det, bare en morsom liten observasjon. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 10. juli 2023 #45 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men litt av poenget er jo at man skal velge EN, ikke liste opp mange serier man liker. Jeg kunne også hatt mange flere serier på lista over mine favoritter. Men hvilken liker man aller, aller best? Hvis man må velge? Anonymkode: da0eb...851 Den som er på toppen av lista ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 10. juli 2023 #46 Del Skrevet 10. juli 2023 Kratt_ skrev (2 minutter siden): Sa den som følte seg truffet Ikke ta deg så nær av det, bare en morsom liten observasjon. Det skal mer til ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #47 Del Skrevet 10. juli 2023 Hvis jeg må velge en: desperate housewifes - jeg blir heller aldri lei som nevnt tidligere i tråden. Bree er fantastisk og minner mye om meg selv. Hvis jeg kan nevne flere serier blir det Sopranos, Seinfeld og Friends. Anonymkode: e7c7e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #48 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis jeg må velge en: desperate housewifes - jeg blir heller aldri lei som nevnt tidligere i tråden. Bree er fantastisk og minner mye om meg selv. Hvis jeg kan nevne flere serier blir det Sopranos, Seinfeld og Friends. Anonymkode: e7c7e...de4 Du har VELDIG GOD smak 🥰 Anonymkode: 1e596...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #49 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har VELDIG GOD smak 🥰 Anonymkode: 1e596...fb7 Takk🥰 Anonymkode: e7c7e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #50 Del Skrevet 12. juli 2023 Homeland og Outlander 🙂 Anonymkode: a3d6d...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #51 Del Skrevet 12. juli 2023 Outlander 💖 Ingen andre serier er i nærheten engang 🥰 Anonymkode: 9b4a3...c43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 12. juli 2023 #52 Del Skrevet 12. juli 2023 Breaking Bad/Game of Thrones. GoT var noe helt spesielt da det var nytt, men så tapte det seg jo mot slutten. Breaking Bad så jeg ikke da det var nytt, men først i fjor høst. Helt unik serie. Vil vel omtrent sidestille disse to, men en del av meg klarer ikke tilgi hvordan GoT endte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 12. juli 2023 #53 Del Skrevet 12. juli 2023 Band of Brothers. Finnes ikke bedre. Ellers veldig begeistra for Succession, samt at Sopranos er en klassiker som kan ses igjen og igjen. Jeg må være rar, har prøvd meg på Outlander plenty ganger, kommer bare ikke videre. Minner meg om en kioskroman. Ikke at det er noe feil med det, men altså ikke min smak. Detter av med det der tidsreisegreiene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 12. juli 2023 #54 Del Skrevet 12. juli 2023 Six feet under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #55 Del Skrevet 12. juli 2023 4 hours ago, rebella81 said: Band of Brothers. Finnes ikke bedre. Ellers veldig begeistra for Succession, samt at Sopranos er en klassiker som kan ses igjen og igjen. Jeg må være rar, har prøvd meg på Outlander plenty ganger, kommer bare ikke videre. Minner meg om en kioskroman. Ikke at det er noe feil med det, men altså ikke min smak. Detter av med det der tidsreisegreiene. I september kommer det en oppfølger som handler bombefly: https://en.wikipedia.org/wiki/Masters_of_the_Air Anonymkode: ebcd1...b75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Automagisk Skrevet 12. juli 2023 #56 Del Skrevet 12. juli 2023 Westworld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #57 Del Skrevet 12. juli 2023 Automagisk skrev (Akkurat nå): Westworld Kun første sesong som var bra. Anonymkode: ed40c...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Automagisk Skrevet 12. juli 2023 #58 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kun første sesong som var bra. Anonymkode: ed40c...8ab Alle var bedre enn Seinfeld, friends, hotel Cæsar og sånt meningsløst kjedelig pjatt. Eneste serien jeg har sett mer en en episode av siden tsarens kurer for hundre år siden...😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 12. juli 2023 #59 Del Skrevet 12. juli 2023 Sopranos Better Call Saul Breaking Bad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #60 Del Skrevet 12. juli 2023 Sopranos Deadwood (første to sesongene) True detective After life sesong 1 Big little lies (sesong 1) White Lotus (sesong 1) American horror story (sesong 1 og 2) GoT (alle sesongene utenom den siste😅) Mest oppskrytte serier som til tider gjorde vondt å se på; Stranger things Outlander ( såvidt jeg turte å skrive denne 😅🙈) Sex education Orange is th new Black Anonymkode: ed40c...8ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå