Gjest Leya Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 ehh.. Dersom dette var tilfelle, tror du ikke vi hadde hørt om det?
Pasha Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 husker for noen år tilbake at det var skriverier om at det var teoritisk mulig for at en mann kunne bli gravid. Det vi si at man satt inn fosteret. Graviditet ble den samme som en gravidet utenfor livmoren og barnet måtte løses ut med keisersnitt.. men det var bare en kort periode det var snakk om dette.. så jeg tviler sterkt på at det har blitt satt ut i verden
ella.P Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 åå, men hadde ikke det vært flott damer Tenk så herlig å følge mannen gjennom svangerskapet - nei det hadde vært noe.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 åå, men hadde ikke det vært flott damer Tenk så herlig å følge mannen gjennom svangerskapet - nei det hadde vært noe. ← Da trengs jo ikke kvinner snart.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #7 Skrevet 2. januar 2006 Det er fake ← Medisinsk kan man gjøre mye som man ikke tror vmed en gang
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #8 Skrevet 2. januar 2006 husker for noen år tilbake at det var skriverier om at det var teoritisk mulig for at en mann kunne bli gravid. Det vi si at man satt inn fosteret. Graviditet ble den samme som en gravidet utenfor livmoren og barnet måtte løses ut med keisersnitt.. men det var bare en kort periode det var snakk om dette.. så jeg tviler sterkt på at det har blitt satt ut i verden ← Det vart gjort (vellukka) forsøk med dette på aper, og det var mange menn som gjerne ville bli gravide òg, så det hadde ikkje mangla forsøkspersonar. Men det var visst ingen legar som ville gjennomføra det på menn. I tillegg måtte mennene ha fått mykje kvinnelege kjønnshormon for at det skulle kunna gjennomførast, slik at dei hadde fått kvinnelege former.
Gjest 2324 Skrevet 2. januar 2006 #9 Skrevet 2. januar 2006 Dette er sikkert ikke sant, i hvertfall håper jeg virkelig at det ikke er det. Om det er mulig eller ikke, rent teoretisk, skal jeg ikke svare på, for jeg vet lite om slike ting. Men det får vært grenser for å tukle med naturen. Og det med et svangerskap utenfor livmoren, kvinner som blir gravide utenfor livmoren fullfører da ikke svangerskapet? Eller er det jeg som tar feil nå? :klø:
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #10 Skrevet 2. januar 2006 http://www.malepregnancy.com/ ← Trodde du på dette Veslo?
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #11 Skrevet 2. januar 2006 Det er sikkert sant. Man har jo bonsai kittens også. Hurra for fremskrittene!
Gjest 1111 Skrevet 2. januar 2006 #12 Skrevet 2. januar 2006 Hadde det vært sant hadde det vært større oppslag.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #13 Skrevet 2. januar 2006 Noen som husker de heftene som kom ut før, kanskje de kommer ut ennå, der det var bilder av babyer med fire hoder, voksne menn med seks armer, folk som hadde sår over hele kroppen eller peniser voksende ut av ørene..... Bilder lyver. Ofte.
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #14 Skrevet 2. januar 2006 Trodde du på dette Veslo? ← Hehe.. Eg gjorde vel ikkje akkurat det.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. januar 2006 #15 Skrevet 2. januar 2006 Jeg har aldri hørt om et svangerskap utenfor livmoren som faktisk endte med et barn, kun sterke smerter og abort, så det der er omtrent like sant som at Bush og Saddam sitter og spiller kort og drikker whiskey sammen på lørdagskveldene.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #16 Skrevet 3. januar 2006 Han mannen der har vært gravid i flere år nå. Hele opplegget er fake.
Gjest christineemily Skrevet 3. januar 2006 #17 Skrevet 3. januar 2006 ehh.. Dersom dette var tilfelle, tror du ikke vi hadde hørt om det? ← Hadde det vært sant hadde det vært større oppslag. ← Signerer på disse jeg! Hadde dette stemt hadde det vært en verdenssensasjon som hadde eksplodert i mediene lenge før magen hans hadde rukket å nå den størrelsen. Husker dere ikke alt oppstyret rundt kloning av sauer da? Og dette hadde i tilfellet vært hakket værre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå