AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Hadde samleie med samboeren min i går kveld, men midt under akten, så kjente jeg at han ble slappere, og jeg prøvde å gi han oralsex, men kjente at den ikke ble hardere. Da tok han tak i meg, og begynte å stryke meg. Er dette vanlig? Han er i midten av 30-årene. Følte meg bare ekstremt lite attraktiv der jeg lå, og følte at han ikke tenner like mye på meg, eller har gått lei. Noen som har erfaring, eller opplevd det samme? Anonymkode: c1870...0c1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hadde samleie med samboeren min i går kveld, men midt under akten, så kjente jeg at han ble slappere, og jeg prøvde å gi han oralsex, men kjente at den ikke ble hardere. Da tok han tak i meg, og begynte å stryke meg. Er dette vanlig? Han er i midten av 30-årene. Følte meg bare ekstremt lite attraktiv der jeg lå, og følte at han ikke tenner like mye på meg, eller har gått lei. Noen som har erfaring, eller opplevd det samme? Anonymkode: c1870...0c1 Hvor lenge har dere vært sammen? Snakket dere sammen etterpå? Sykdom? Stress? Anonymkode: 18ae4...099
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Snart 1,5 år. Nei, vi sa ingenting. Han strøk meg til jeg sovnet. Ts Anonymkode: c1870...0c1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Sånt skjer. Det har ikke noe med deg å gjøre. Anonymkode: d8625...fc5 11 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 Han har hatt influensa i et par uker nå i tillegg til at han har noe underliggende sykdom, men har aldri vært i veien. Ts Anonymkode: c1870...0c1
sicario Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har erfaring, eller opplevd det samme? Anonymkode: c1870...0c1 Slettes ikke uvanlig. Ereksjon er hverken viljestyrt eller mekanisk på den måten at man skru av og på med en knapp. En ereksjon er intrikat og avhengig av mange variabler. Både mentale og fysiologiske. Tap av ereksjon kan skje alle fra tid til annen uten at det har noe som helst med manglende kåthet, attraksjon å gjøre. 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 Det er helt normalt innimellom. Har ingenting med deg å gjøre. Anonymkode: 26ebf...d52 8 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 Dette skjer med kjæresten min relativt ofte. Han "advarte" meg heldigvis da vi datet, fortalte at det er slik, og at det ikke har noe som helst med meg å gjøre. Det er godt å vite. Dette har nok ingen ting med deg å gjøre heller :). Snakk om det, ufarliggjør det - og ta det for det det er Anonymkode: afd05...1c0 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 Det skjer. Til og med skjedd mannen her noen ganger. Spesielt ved sykdom og utmattelse. Og han har den ølpikken som jeg kaller det uansett tilstand vanligvis.. Anonymkode: e012e...005 2 1
Goodtimes Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 Har skjedd flere ganger for meg også. Midt under akten kjenner jeg av og til at det ikke er så hardt som det burde være, men det har ikke noe med kjæresten å gjøre. Jeg kan være ekstremt gira, men utmattet. At man blir slapp under akten, betyr ikke at typen din ikke finner deg tiltrekkende. 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 Min kjæreste fikk den ikke opp i det hele tatt første gangen vi skulle ha sex, fortsatte over en uke hvor han ikke klarte det selvom han var kåt. En uke etter fikk han en ereksjon som fungerte i noen minutter før den ble slapp, og sånn var det over en periode. Først etter 2-3 måneder gikk det seg til ordentlig og vi har en god streak siden. Han sa at han fikk ´sceneskrekk´av meg da det var så mye følelser og forventinger til selve akten. Gikk til og med til legen der de sa det ikke var uvanlig om det var et nytt forhold med mye følelser i bildet. Men ja, tok tid og forståelse for å få han på et plan hvor han var komfortabel og forstod at jeg ikke kom til å tenke negativt om situasjonen. Nå er det bra men han kan selvsagt fortsatt få en ´fylla-slappis´ men den er det mange før han som har fått. Tenk at det ikke er en refleksjon av din attraktivitet, men at det er vanlig for menn og oppleve dette på et eller annet punkt i livet. Tror det også er vel så viktig å ikke skape en krisesituasjon men heller prate om det på en avslappet måte. Det hjalp oss. Han syntes helt sikkert at du er kjempefin! Jeg er slutten av 20-årene og han begynnelsen av 30. Anonymkode: 3aea0...3b3 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #13 Skrevet 4. april 2023 Har aldri opplevd med min mann og vi har vært sammen i 19 år. Anonymkode: ddfba...a22 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #14 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde samleie med samboeren min i går kveld, men midt under akten, så kjente jeg at han ble slappere, og jeg prøvde å gi han oralsex, men kjente at den ikke ble hardere. Da tok han tak i meg, og begynte å stryke meg. Er dette vanlig? Han er i midten av 30-årene. Følte meg bare ekstremt lite attraktiv der jeg lå, og følte at han ikke tenner like mye på meg, eller har gått lei. Noen som har erfaring, eller opplevd det samme? Anonymkode: c1870...0c1 Ikke rart mange menn sliter med prestasjonsangst med så lite forståelsesfulle partnere. Anonymkode: cde5a...974 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #15 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har aldri opplevd med min mann og vi har vært sammen i 19 år. Anonymkode: ddfba...a22 Hurra for dere. Hjelper vel ts lite når hun spør om erfaringer. Alle menn vil oppleve en form for ereksjonssvikt en gang i livet. Det har ytterst sjeldent noe som helst med partneren å gjøre. Både helse, medisinske årsaker og psyke kan ligge bak. Anonymkode: 2b944...67b 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #16 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke rart mange menn sliter med prestasjonsangst med så lite forståelsesfulle partnere. Anonymkode: cde5a...974 Det er ikke noe nytt at kvinner stiller skyhøye krav til menn. Anonymkode: acc64...e75
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #17 Skrevet 4. april 2023 Kjæresten har aldri blitt helt slapp, men vi har hatt sex mange ganger uten at han får orgasme. Det var rart for meg i starten, for jeg har tidligere hatt partnere i motsatt ende av skalaen (altså med tidlig utløsning). For oss hjalp det å få et helt avslappet forhold til det. Han forklarte meg tidlig at dette var vanlig for han, og det roet meg litt. Fokuset med sex ble ikke da på orgasme, men på nytelse, lidenskap og gode følelser for hverandre. Nå, etter tre år sammen, kommer han nesten hver gang. Anonymkode: b890a...6bc 1
kjekkfyr Skrevet 4. april 2023 #18 Skrevet 4. april 2023 Det skjer selv den beste 😊 Glem det, og prøv å ikke fokuser på det neste gang - bare nyt ☺️ 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #19 Skrevet 4. april 2023 Helt vanlig. Skjer det 10 ganger til kan du vurdere å ta det opp. Var det bare denne ene gangen lar du det gå. Anonymkode: 9756e...28f 1
SPOCA Skrevet 5. april 2023 #20 Skrevet 5. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er ikke noe nytt at kvinner stiller skyhøye krav til menn. Anonymkode: acc64...e75 Eventuelt kan det være at man faktisk bare er usikker og ikke helt forstår hva det betyr. Jeg visste f.eks ikke at man kunne være kjempekåt og samtidig helt slapp der nede. Jeg hadde ingen anelse om det. Så i starten, da samboer og jeg hadde sex, fikk jeg inntrykk av at han egentlig ikke hadde lyst siden han var helt slapp. Så hadde vi en fin prat hvor han forklarte at det ikke handlet om at han ikke fant meg attraktiv, men at han fikk litt prestasjonsangst. For en med dårlig selvtillit var det en fin samtale å ha. Hvordan skal vi damer nødvendigvis vite dette hvis det ikke snakkes så høyt om? Jeg har alltid fått høre at jeg er stygg og fæl, hvorfor tror du at det handler om skyhøye krav til menn, og ikke dårlig selvtillit og eventuelt uvitenhet? Jeg skal være så ærlig at på dette punktet var jeg faktisk veldig usikker og uvitende, ingen hadde jo forklart meg det. Endret 5. april 2023 av SPOCA 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå