Gå til innhold

Priser på Chanel-butikken i Oslo

desperate

Anbefalte innlegg

ENDELIG har Chanel åpnet butikk i Norge! 🙌 Men hvordan er prisene? Er det noen som har vært der og har informasjon? 🕵️‍♀️ Jeg bor ikke i Oslo, hvis ikke hadde jeg allerede snoket…

Jeg er spesielt interessert i prisen på lammeskinns Jumbo med silver hardware 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
desperate skrev (Akkurat nå):

ENDELIG har Chanel åpnet butikk i Norge! 🙌 Men hvordan er prisene? Er det noen som har vært der og har informasjon? 🕵️‍♀️ Jeg bor ikke i Oslo, hvis ikke hadde jeg allerede snoket…

Er du desperat? 😊

Har du link til den?

Anonymkode: d3e79...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

kan du ikke bare ringe og spørre?

Anonymkode: f5a80...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si ifra om du finner ut av det. Jeg klør i fingrene etter en Chanel, men jeg nå vite hvor mye jeg skal sette av framover. Trenger ikke blåse hele bufferen på ei veske liksom 😄

Anonymkode: d7ef1...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
desperate skrev (6 timer siden):

110 000 NOK står det 

Anonymkode: 81908...2f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
desperate skrev (14 timer siden):

Hvorfor i alle dager skriver du det her istedenfor å ta en kjapp telefon og spør?? Kanskje du vil gjøre deg litt interessant? Latterlig å spørre om når du faktisk ville brukt mindre tid ,samt fått riktig svar med å ta den telefonen!

Anonymkode: 1af32...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prisene er som vanlig for Chanel 

Anonymkode: 5092b...e29

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillerina, for noen priser. Jeg spør helt oppriktig hva som gjør de så dyre?  Er de handsydde og har detaljer i ekte gull? Hva er det som driver prisen så hinsides opp, bortsett fra navnet 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skriver du det her istedenfor å ta en kjapp telefon og spør?? Kanskje du vil gjøre deg litt interessant? Latterlig å spørre om når du faktisk ville brukt mindre tid ,samt fått riktig svar med å ta den telefonen!

Kanskje noen vet? Dette er jo tross alt et forum. Skjønner ikke hvorfor du er så frekk mot denne personen som spør…

Anonymkode: a6616...a04

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje like greit å legge ned KG da siden man ikke kan spørre om noe? Hvorfor må man være så frekke her?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frogger skrev (2 minutter siden):

Kanskje like greit å legge ned KG da siden man ikke kan spørre om noe? Hvorfor må man være så frekke her?

Nå kom jo prisen frem i et innlegg over her, men uansett, hvem skal kunne svare på noe slik konkret utenom butikken som har de? Eller mener du gud og hvermannsen går rundt med noe som er så dyrt?

Anonymkode: 60fa2...05a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor skulle en anonym på et forum prøve å gjøre seg interessant?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå kom jo prisen frem i et innlegg over her, men uansett, hvem skal kunne svare på noe slik konkret utenom butikken som har de? Eller mener du gud og hvermannsen går rundt med noe som er så dyrt?

Anonymkode: 60fa2...05a

Er jo mange som har Chanel.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg fantaserer om å vinne masse i Lotto ender jeg alltid opp med samme spørsmål:

Hadde jeg turt å for eksempel kjøpe en slik veske? Eller annet som folk, og iallefall kriminelle er klar over prisen på?

Jeg hadde følt meg som en vandrende plakat med «følg etter meg til hjemmet mitt og kidnapp meg», eller «ran meg nå». 

Hadde jo ikke turt bruke slike vesker av den grunn 😅😆🤷‍♀️

Jeg kunne glatt kjøpt en Chanel i semsket skinn kanskje, og la oss si oppgradert gifteringen til noe dyrt diamant. 

Men alle hadde jo sett det 🫠 

Anonymkode: 6d224...385

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når jeg fantaserer om å vinne masse i Lotto ender jeg alltid opp med samme spørsmål:

Hadde jeg turt å for eksempel kjøpe en slik veske? Eller annet som folk, og iallefall kriminelle er klar over prisen på?

Jeg hadde følt meg som en vandrende plakat med «følg etter meg til hjemmet mitt og kidnapp meg», eller «ran meg nå». 

Jeg kunne glatt kjøpt en Chanel i semsket skinn kanskje, og la oss si oppgradert gifteringen til noe dyrt diamant. 

Sånn tenker jeg også. Å vandre rundt en kveld på byen med venninnene som er en typisk situasjon der man tar med seg veske, og det er en svindyr Chanel til over 100 000... hadde følt meg som en vandrende blink, jeg også, som nærmest ber om å bli ranet. De som er kriminelle har øye for sånt og vet hva som koster og hvor mye det koster.

Anonymkode: 25190...4e8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sånn tenker jeg også. Å vandre rundt en kveld på byen med venninnene som er en typisk situasjon der man tar med seg veske, og det er en svindyr Chanel til over 100 000... hadde følt meg som en vandrende blink, jeg også, som nærmest ber om å bli ranet. De som er kriminelle har øye for sånt og vet hva som koster og hvor mye det koster.

Vel, de som har peiling ved både at Chanel har økt prisene sine betraktelig i senere år, samt at krona har halvert seg i verdi…

Anonymkode: 342a0...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker said:

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Er veldig mange som har Chanel veske da og ekstremt få som blir ranet

Anonymkode: e190e...489

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2023 den 16.06):

110 000 NOK står det 

Anonymkode: 81908...2f3

Jeg ser at det står det på vesken jeg linket til, men det er modellen som er hakket mindre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...