Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #161 Del Skrevet 25. april 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mens hun takket, bukket og deiset🥹🥹 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. april 2023 #162 Del Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😲 Jeg ble revet med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #163 Del Skrevet 25. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ååå koz meg i mozen!!💙💙💙💙 🤎💜💙💚🖤🤍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #164 Del Skrevet 25. april 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg ble revet med Akkurat det sa vel også brura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. april 2023 #165 Del Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😲 Takket og bukket og heiset (på stakken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. april 2023 #166 Del Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Akkurat det sa vel også brura Brura♥️♥️💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. april 2023 #167 Del Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): 🤎💜💙💚🖤🤍 Sånn gåre når eg legg meg 18 min for seint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #168 Del Skrevet 25. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sånn gåre når eg legg meg 18 min for seint Trodde et øyeblikk du var en sånn AI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #169 Del Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Trodde et øyeblikk du var en sånn AI Haha 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #170 Del Skrevet 3. mai 2023 (endret) Episode 9 Prince mild @TheHairyToothfairy hadde nå erklært seg som prins etter det mislykkede kuppforsøket til @Hoppetaujenta Prinsen av whales var det nye tittelen hans, og ved sin side hadde han @hjärterdam sparkle. Jeg er @Sola de erklærte hun, og du er @Lurven min. Åhåi sa han, jeg får lyst til å pakke deg inn i @Polly Ester og kysse deg mellom @jukkapalmene. Ja det får bli senere, jeg må inn til @Adobyen og kjøpe @Rosakatt og @Peanutter, Tar du med litt @Cider til meg sa @TheHairyToothfairy. Bare hvis du er @snill gutt sa hun og blunket til han. I mellomtiden hadde @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen lagt skumle planer... Endret 3. mai 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai 2023 #171 Del Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 9 Prince mild @TheHairyToothfairy hadde nå erklært seg som prins etter det mislykkede kuppforsøket til @Hoppetaujenta Prinsen av whales var det nye tittelen hans, og ved sin side hadde han @hjärterdam sparkle. Jeg er @Sola de erklærte hun, og du er @Lurven min. Åhåi sa han, jeg får lyst til å pakke deg inn i @Polly Ester og kysse deg mellom @jukkapalmene. Ja det får bli senere, jeg må inn til @Adobyen og kjøpe @Rosakatt og @Peanutter, Tar du med litt @Cider til meg sa @TheHairyToothfairy. Bare hvis du er @snill gutt sa hun og blunket til han. I mellomtiden hadde @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen lagt skumle planer... 😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2023 #172 Del Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 9 Prince mild @TheHairyToothfairy hadde nå erklært seg som prins etter det mislykkede kuppforsøket til @Hoppetaujenta Prinsen av whales var det nye tittelen hans, og ved sin side hadde han @hjärterdam sparkle. Jeg er @Sola de erklærte hun, og du er @Lurven min. Åhåi sa han, jeg får lyst til å pakke deg inn i @Polly Ester og kysse deg mellom @jukkapalmene. Ja det får bli senere, jeg må inn til @Adobyen og kjøpe @Rosakatt og @Peanutter, Tar du med litt @Cider til meg sa @TheHairyToothfairy. Bare hvis du er @snill gutt sa hun og blunket til han. I mellomtiden hadde @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen lagt skumle planer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. mai 2023 #173 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby Endret 13. mai 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mai 2023 #174 Del Skrevet 13. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby 😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2023 #175 Del Skrevet 13. mai 2023 En matvareassistent har i dette tilfellet full oversikt over alt vi har av spiselig (og drikkelig) vare på forumlagrene. Ta det med ro; alt er i orden og vi har i mengder...det er nok til alle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. mai 2023 #176 Del Skrevet 13. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): En matvareassistent har i dette tilfellet full oversikt over alt vi har av spiselig (og drikkelig) vare på forumlagrene. Ta det med ro; alt er i orden og vi har i mengder...det er nok til alle! Har vi nok @Ertestuing, @leverpostei og @Solbærsaft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2023 #177 Del Skrevet 13. mai 2023 Det har vi. Ertestuing og leverpostei lages kontinuerlig på kjøkkenet, så alt i orden der. Solbærbuskene våre er i komminga i kg`s hage, men det vil ennå ta litt tid før de kan høstes. Det blir utenlandsk frem til da, men godt det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mai 2023 #178 Del Skrevet 13. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det har vi. Ertestuing og leverpostei lages kontinuerlig på kjøkkenet, så alt i orden der. Solbærbuskene våre er i komminga i kg`s hage, men det vil ennå ta litt tid før de kan høstes. Det blir utenlandsk frem til da, men godt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mai 2023 #179 Del Skrevet 13. mai 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby 😆 Utmerket jobb for et stykke kjøtt som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. mai 2023 #180 Del Skrevet 13. mai 2023 Det er strenge regler for utlån av romperosene. Søknad i tre eksemplarer med gjennomslag. Inntil det, ligger de i klorin 🥸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå