Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #161 Skrevet 25. april 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mens hun takket, bukket og deiset🥹🥹 😲
Frøkenfryden Skrevet 25. april 2023 #162 Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😲 Jeg ble revet med
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #163 Skrevet 25. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ååå koz meg i mozen!!💙💙💙💙 🤎💜💙💚🖤🤍
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #164 Skrevet 25. april 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg ble revet med Akkurat det sa vel også brura
Frøkenfryden Skrevet 25. april 2023 #165 Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😲 Takket og bukket og heiset (på stakken)
Frøkenfryden Skrevet 25. april 2023 #166 Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Akkurat det sa vel også brura Brura♥️♥️💙💙
Frøkenfryden Skrevet 25. april 2023 #167 Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): 🤎💜💙💚🖤🤍 Sånn gåre når eg legg meg 18 min for seint
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #168 Skrevet 25. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sånn gåre når eg legg meg 18 min for seint Trodde et øyeblikk du var en sånn AI
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #169 Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Trodde et øyeblikk du var en sånn AI Haha 👏
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #170 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Episode 9 Prince mild @TheHairyToothfairy hadde nå erklært seg som prins etter det mislykkede kuppforsøket til @Hoppetaujenta Prinsen av whales var det nye tittelen hans, og ved sin side hadde han @hjärterdam sparkle. Jeg er @Sola de erklærte hun, og du er @Lurven min. Åhåi sa han, jeg får lyst til å pakke deg inn i @Polly Ester og kysse deg mellom @jukkapalmene. Ja det får bli senere, jeg må inn til @Adobyen og kjøpe @Rosakatt og @Peanutter, Tar du med litt @Cider til meg sa @TheHairyToothfairy. Bare hvis du er @snill gutt sa hun og blunket til han. I mellomtiden hadde @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen lagt skumle planer... Endret 3. mai 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai 2023 #171 Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 9 Prince mild @TheHairyToothfairy hadde nå erklært seg som prins etter det mislykkede kuppforsøket til @Hoppetaujenta Prinsen av whales var det nye tittelen hans, og ved sin side hadde han @hjärterdam sparkle. Jeg er @Sola de erklærte hun, og du er @Lurven min. Åhåi sa han, jeg får lyst til å pakke deg inn i @Polly Ester og kysse deg mellom @jukkapalmene. Ja det får bli senere, jeg må inn til @Adobyen og kjøpe @Rosakatt og @Peanutter, Tar du med litt @Cider til meg sa @TheHairyToothfairy. Bare hvis du er @snill gutt sa hun og blunket til han. I mellomtiden hadde @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen lagt skumle planer... 😍😍🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2023 #172 Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 9 Prince mild @TheHairyToothfairy hadde nå erklært seg som prins etter det mislykkede kuppforsøket til @Hoppetaujenta Prinsen av whales var det nye tittelen hans, og ved sin side hadde han @hjärterdam sparkle. Jeg er @Sola de erklærte hun, og du er @Lurven min. Åhåi sa han, jeg får lyst til å pakke deg inn i @Polly Ester og kysse deg mellom @jukkapalmene. Ja det får bli senere, jeg må inn til @Adobyen og kjøpe @Rosakatt og @Peanutter, Tar du med litt @Cider til meg sa @TheHairyToothfairy. Bare hvis du er @snill gutt sa hun og blunket til han. I mellomtiden hadde @Frøkenfryden og @Kvakkekyllingen lagt skumle planer...
Gjest Lurven Skrevet 13. mai 2023 #173 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby Endret 13. mai 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mai 2023 #174 Skrevet 13. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby 😍😍🤩🤩
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2023 #175 Skrevet 13. mai 2023 En matvareassistent har i dette tilfellet full oversikt over alt vi har av spiselig (og drikkelig) vare på forumlagrene. Ta det med ro; alt er i orden og vi har i mengder...det er nok til alle! 1
Gjest Lurven Skrevet 13. mai 2023 #176 Skrevet 13. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): En matvareassistent har i dette tilfellet full oversikt over alt vi har av spiselig (og drikkelig) vare på forumlagrene. Ta det med ro; alt er i orden og vi har i mengder...det er nok til alle! Har vi nok @Ertestuing, @leverpostei og @Solbærsaft?
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2023 #177 Skrevet 13. mai 2023 Det har vi. Ertestuing og leverpostei lages kontinuerlig på kjøkkenet, så alt i orden der. Solbærbuskene våre er i komminga i kg`s hage, men det vil ennå ta litt tid før de kan høstes. Det blir utenlandsk frem til da, men godt det også. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mai 2023 #178 Skrevet 13. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det har vi. Ertestuing og leverpostei lages kontinuerlig på kjøkkenet, så alt i orden der. Solbærbuskene våre er i komminga i kg`s hage, men det vil ennå ta litt tid før de kan høstes. Det blir utenlandsk frem til da, men godt det også.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mai 2023 #179 Skrevet 13. mai 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 10 Arbeit mach freia De ble bestemt fra øverste hold* at alle måtte begynne å jobbe i dåsa** Og de skulle få betalt i sjokolade fra Freia @SVK ble politi @Frøkenfryden fikk ansvar for voksenopplæring @Cid ble tv spill tester @Hoppetaujenta matvareassistent @Kvakkekyllingen slakter @Sola de markiseselger @Lurven Sexolog @Athena Freyja fjernepleier @Adobyen fikk ansvaret for lørdagsunderholdningen @MarianneE butikksjef @Titania kort terminal reparatør @Boetica stelle Romperosene @Polly Ester sjef på bomullsplantasjen @jukkapalme palmeoljekoker @Ford3000 assistende butikksjef på blinklysoljebutikken @Ane Rikke professor @Fighter83 brannkonstabel @Hannah80 kunderådgiver * @TheHairyToothfairy ** slang for dåseby 😆 Utmerket jobb for et stykke kjøtt som meg.
Gjest Boetica Skrevet 13. mai 2023 #180 Skrevet 13. mai 2023 Det er strenge regler for utlån av romperosene. Søknad i tre eksemplarer med gjennomslag. Inntil det, ligger de i klorin 🥸
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå