Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2024 #821 Skrevet 3. juni 2024 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 32 Endelig var det klart for dueller Først ute var @Frøkenfryden vs @Titania @Titania på elektrisk sparkesykkel og @Frøkenfryden i elektrisk rullestol, de skulle bare kjøre i full fart mot hverandre, men plutselig fikk @Frøkenfryden øye på noen måker som hadde 3kant i skauen så hun kjørte inn på en grusvei. Dette førte til at @Titania kjørte rett ut i veien og ble overkjørt av 69 bussen. Og @Frøkenfryden gikk videre til neste runde. Neste duell var en ren tanteduell mellom @Boetica og @Hoppetaujenta. Det skulle konkurreres i strikking, De satte i gang med både rett og vrang, men plutselig hoppet @Hoppetaujenta opp og stakk @Boetica i musen med strikkepinnen og dermed gikk hun videre til neste runde. Dagens siste duell var @Fighter83 mot @mia83. Det ble en kort fight og @mia83 forsvant bare, hun ble sånn missing in action. Dermed er @Fighter83 klar for neste runde. Fortsettelse følger kanskje i morgen Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩
Baktus2024 Skrevet 10. juni 2024 #822 Skrevet 10. juni 2024 Tro hvor hu e som ringte meg klokka 5 en morgen og ba meg om å ikke glemme det..har ikke gjort det heller ca 33 år siden. 1
Gjest Lurven Skrevet 12. juni 2024 #823 Skrevet 12. juni 2024 Såpe spin offen er lagt ned pga lave seertall og dårlig økonomi
Lur Venn Skrevet 9. november 2024 #824 Skrevet 9. november 2024 Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting 5
Irak Skrevet 9. november 2024 #825 Skrevet 9. november 2024 Lur Venn skrev (19 minutter siden): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting 1
Cid Skrevet 9. november 2024 #826 Skrevet 9. november 2024 Lur Venn skrev (1 time siden): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting Arne Rimmer rimer på Anne Rimmen.
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2024 #828 Skrevet 9. november 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩
Nadya Skrevet 10. november 2024 #829 Skrevet 10. november 2024 Lur Venn skrev (13 timer siden): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting Du glemte @Lur Venn Fette-Klodrik – svært klumsete, selverklært "Casanova" som alltid kløner det til før "snøret er i bånn".
Ford3000 Skrevet 10. november 2024 #830 Skrevet 10. november 2024 Lur Venn skrev (15 timer siden): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting Jeg ler kuken ut av meg! Herlighet, du er gull!
Lur Venn Skrevet 10. november 2024 #831 Skrevet 10. november 2024 Nadya skrev (10 timer siden): Du glemte @Lur Venn Fette-Klodrik – svært klumsete, selverklært "Casanova" som alltid kløner det til før "snøret er i bånn". 😆 det stemmer ganske bra
Lur Venn Skrevet 10. november 2024 #832 Skrevet 10. november 2024 Ford3000 skrev (8 timer siden): Jeg ler kuken ut av meg! Herlighet, du er gull! Se å få den tilbake der den hører hjemme
Ford3000 Skrevet 10. november 2024 #833 Skrevet 10. november 2024 Lur Venn skrev (59 minutter siden): Se å få den tilbake der den hører hjemme Han har fått den tilbake. Litt vanskelig når den liksom henger fast i mannen, å ta den med seg mener jeg. Jeg er der han er. 1
Frøkenfryden Skrevet 10. november 2024 #834 Skrevet 10. november 2024 Lur Venn skrev (På 9.11.2024 den 16.28): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting Ååå😧 Håper du prisa deg dyrere enn marsipangriser i juletid. God tidsbruk! Dette kan jeg stå for🤓
Lur Venn Skrevet 11. november 2024 #835 Skrevet 11. november 2024 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Ååå😧 Håper du prisa deg dyrere enn marsipangriser i juletid. God tidsbruk! Dette kan jeg stå for🤓 Ja gjorde det, men denne uken er jeg på tilbud😁 1
Frøkenfryden Skrevet 11. november 2024 #836 Skrevet 11. november 2024 Lur Venn skrev (7 timer siden): Ja gjorde det, men denne uken er jeg på tilbud😁 Ikke sånn tre for to vel? Det blir litt mye🥹
Cid Skrevet 11. november 2024 #837 Skrevet 11. november 2024 Frøkenfryden skrev (49 minutter siden): Ikke sånn tre for to vel? Det blir litt mye🥹 2 for 3.
Lur Venn Skrevet 11. november 2024 #838 Skrevet 11. november 2024 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Ikke sånn tre for to vel? Det blir litt mye🥹 7 for sex
Frøkenfryden Skrevet 13. november 2024 #839 Skrevet 13. november 2024 Lur Venn skrev (På 11.11.2024 den 22.38): 7 for sex Så klart, gir mer mening. Selv om jeg nå tenker litt på 7 dverger🥹
Lur Venn Skrevet 13. november 2024 #840 Skrevet 13. november 2024 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Så klart, gir mer mening. Selv om jeg nå tenker litt på 7 dverger🥹 Da vet vel hva som skjedde med de da de så snehvit naken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå