Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2024 #821 Del Skrevet 3. juni 2024 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 32 Endelig var det klart for dueller Først ute var @Frøkenfryden vs @Titania @Titania på elektrisk sparkesykkel og @Frøkenfryden i elektrisk rullestol, de skulle bare kjøre i full fart mot hverandre, men plutselig fikk @Frøkenfryden øye på noen måker som hadde 3kant i skauen så hun kjørte inn på en grusvei. Dette førte til at @Titania kjørte rett ut i veien og ble overkjørt av 69 bussen. Og @Frøkenfryden gikk videre til neste runde. Neste duell var en ren tanteduell mellom @Boetica og @Hoppetaujenta. Det skulle konkurreres i strikking, De satte i gang med både rett og vrang, men plutselig hoppet @Hoppetaujenta opp og stakk @Boetica i musen med strikkepinnen og dermed gikk hun videre til neste runde. Dagens siste duell var @Fighter83 mot @mia83. Det ble en kort fight og @mia83 forsvant bare, hun ble sånn missing in action. Dermed er @Fighter83 klar for neste runde. Fortsettelse følger kanskje i morgen Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 10. juni 2024 #822 Del Skrevet 10. juni 2024 Tro hvor hu e som ringte meg klokka 5 en morgen og ba meg om å ikke glemme det..har ikke gjort det heller ca 33 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. juni 2024 #823 Del Skrevet 12. juni 2024 Såpe spin offen er lagt ned pga lave seertall og dårlig økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 9. november 2024 #824 Del Skrevet 9. november 2024 Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. november 2024 #825 Del Skrevet 9. november 2024 Lur Venn skrev (19 minutter siden): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2024 #826 Del Skrevet 9. november 2024 Lur Venn skrev (1 time siden): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting Arne Rimmer rimer på Anne Rimmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2024 #827 Del Skrevet 9. november 2024 Irak skrev (1 time siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2024 #828 Del Skrevet 9. november 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 10. november 2024 #829 Del Skrevet 10. november 2024 Lur Venn skrev (13 timer siden): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting Du glemte @Lur Venn Fette-Klodrik – svært klumsete, selverklært "Casanova" som alltid kløner det til før "snøret er i bånn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 10. november 2024 #830 Del Skrevet 10. november 2024 Lur Venn skrev (15 timer siden): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting Jeg ler kuken ut av meg! Herlighet, du er gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 10. november 2024 #831 Del Skrevet 10. november 2024 Nadya skrev (10 timer siden): Du glemte @Lur Venn Fette-Klodrik – svært klumsete, selverklært "Casanova" som alltid kløner det til før "snøret er i bånn". 😆 det stemmer ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 10. november 2024 #832 Del Skrevet 10. november 2024 Ford3000 skrev (8 timer siden): Jeg ler kuken ut av meg! Herlighet, du er gull! Se å få den tilbake der den hører hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 10. november 2024 #833 Del Skrevet 10. november 2024 Lur Venn skrev (59 minutter siden): Se å få den tilbake der den hører hjemme Han har fått den tilbake. Litt vanskelig når den liksom henger fast i mannen, å ta den med seg mener jeg. Jeg er der han er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. november 2024 #834 Del Skrevet 10. november 2024 Lur Venn skrev (På 9.11.2024 den 16.28): Har solgt kroppen min og fått inn noen penger til nye episoder Episode 33 Det skulle visstnok lages en @Disney Adult versjon av livet i Dåseby @Cid - Donald kukk- en fyr som sprader rundt uten bukse og rimer @Frøkenfryden mini mus- lille musemor bruker tiden sin på svømming og hunder som er på hennes størrelse @Fighter83 fighter antonella- den heldige kusinen- hun går også uten bukse @Polly Ester polly dukke- går rundt uten bukser og frister Donald @Gladikaffe Gruffen dåse- Går rundt uten bukse og kurerer Gruff @TheHairyToothfairy onkel skru- skrur bil uten bukse @Titania fra fyll- stadig på fylla og prøver å få i seg litt tryllestav , har ikke på bukse @Peanut smart- Driver å finner opp ting og sånn, har bukse på @KnekkeBørre slangbein- han har bukse men er veldig hjulbeint @Baktus2024, @Bælfeit og @Boetica - B gjengen- prøver hele tiden i stjæle pengebilen til @TheHairyToothfairy @Irak svarte petra- Skurkeaktig , tvilsom dame @Ciaran og Ciara hipp og happ- umulig å vite hvem som er hvem @Ford3000 klarar kuk- hun greier det meste @SVK Klaus skjegg- ligner litt på julenissen med skjegget sitt @Nadya - spøkelsesnadya- går rundt i Niqab og gjør fæle ting Ååå😧 Håper du prisa deg dyrere enn marsipangriser i juletid. God tidsbruk! Dette kan jeg stå for🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 11. november 2024 #835 Del Skrevet 11. november 2024 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Ååå😧 Håper du prisa deg dyrere enn marsipangriser i juletid. God tidsbruk! Dette kan jeg stå for🤓 Ja gjorde det, men denne uken er jeg på tilbud😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. november 2024 #836 Del Skrevet 11. november 2024 Lur Venn skrev (7 timer siden): Ja gjorde det, men denne uken er jeg på tilbud😁 Ikke sånn tre for to vel? Det blir litt mye🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november 2024 #837 Del Skrevet 11. november 2024 Frøkenfryden skrev (49 minutter siden): Ikke sånn tre for to vel? Det blir litt mye🥹 2 for 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 11. november 2024 #838 Del Skrevet 11. november 2024 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Ikke sånn tre for to vel? Det blir litt mye🥹 7 for sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. november 2024 #839 Del Skrevet 13. november 2024 Lur Venn skrev (På 11.11.2024 den 22.38): 7 for sex Så klart, gir mer mening. Selv om jeg nå tenker litt på 7 dverger🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 13. november 2024 #840 Del Skrevet 13. november 2024 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Så klart, gir mer mening. Selv om jeg nå tenker litt på 7 dverger🥹 Da vet vel hva som skjedde med de da de så snehvit naken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå