Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2023 #681 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Samme men @Frøkenfryden har sikkert. Haha nei, ekke så skitten😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #682 Del Skrevet 8. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha nei, ekke så skitten😂 Så du og mann så ikke filmen og fikk idéer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. desember 2023 #683 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Så du og mann så ikke filmen og fikk idéer? De er allerede langt forbi det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #684 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) Lurven skrev (2 minutter siden): De er allerede langt forbi det Er det kveling og sadomasochisme nå? Endret 8. desember 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. desember 2023 #685 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er det kveling og sadomasochisme nå? Kvarg og sprinkeldoggy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #686 Del Skrevet 8. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Kvarg og sprinkeldoggy Og masse kliss? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. desember 2023 #687 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Og masse kliss? Nei ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #688 Del Skrevet 9. desember 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Kvarg og sprinkeldoggy Sprinkeldoggy😂😂 Bra nyord!!🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. desember 2023 #689 Del Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Sprinkeldoggy😂😂 Bra nyord!!🤠 Det får bli nyord neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. desember 2023 #690 Del Skrevet 9. desember 2023 Lurven skrev (20 timer siden): Episode 23 Juleforberedelsene var i full gang i dåsa, @TheHairyToothfairy hatet julen og ble litt grinch, men han hadde likevel bestemt seg for å gjøre det koselig og sånn. Så han ga underståttene sine oppgaver @Frøkenfryden fikk å oppgave å ordne julefilm @Ane Rikke skulle dra krakken bortåt glaset @Cid skal ordne med seks tallene og ni tallene @MarianneE henger opp føggelbænn. @Boetica ordner smågodt til pule tre festen Jordmor @Titania skulle henge opp julestjerna @Adobyen og @Lurven skal hogge treet @Athena Freyja skal pynte treet @Ford3000 må lage ribbe @Sola de har fått ansvaret får å snu seg et par dager før jul @Polly Ester står for pinnekjøttet @Hoppetaujenta skal være nissekone Og sist men ikke minst skal @SVK rydde opp etterpå Oiiii... redd for at alle går sultne hjem igjen. Kan'ke sette meg til å styre med pinnekjøtt - da blir det ikke mye på hver. Egentlig ingenting. (Da jeg var liten likte jeg pinnekjøtt, men da trodde jeg det var pinnene som ble til kjøtt da - skikkelig smart liten unge, jeg. Nå liker jeg ikke engang lukta og holder meg langt unna) Sorry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. desember 2023 #691 Del Skrevet 9. desember 2023 Polly Ester skrev (4 minutter siden): Oiiii... redd for at alle går sultne hjem igjen. Kan'ke sette meg til å styre med pinnekjøtt - da blir det ikke mye på hver. Egentlig ingenting. (Da jeg var liten likte jeg pinnekjøtt, men da trodde jeg det var pinnene som ble til kjøtt da - skikkelig smart liten unge, jeg. Nå liker jeg ikke engang lukta og holder meg langt unna) Sorry. Da får du måke snø istedetfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. desember 2023 #692 Del Skrevet 9. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Da får du måke snø istedetfor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #693 Del Skrevet 9. desember 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Det får bli nyord neste år Betyr det doggy stilling mens det spruter i alle retninger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. desember 2023 #694 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (41 minutter siden): Betyr det doggy stilling mens det spruter i alle retninger? Spør fryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #695 Del Skrevet 9. desember 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Spør fryden Hun er opptatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. desember 2023 #696 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Hun er opptatt. Hva driver hu med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #697 Del Skrevet 9. desember 2023 Lurven skrev (15 minutter siden): Hva driver hu med Vet ikke men hører hyling fra henne 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #698 Del Skrevet 9. desember 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Det får bli nyord neste år Enig👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #699 Del Skrevet 9. desember 2023 Lurven skrev (1 time siden): Hva driver hu med Jeg lagde lapper vel😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #700 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Vet ikke men hører hyling fra henne 🙊 Ja fordi jeg ikke er på julebord 😭😭😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå