Maskinfører Skrevet 5. april 2023 #41 Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Jada, vet du har fått tilbud om jobb som @Rosakattevasker , @Maskinfører, @Ford3000 reparatør og @Polly Estertester Ja men det er fint er flink til og reparere 🙂
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #42 Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Og noen er.. forbruksvarer? 😲
TheHairyToothfairy Skrevet 6. april 2023 #43 Skrevet 6. april 2023 Frøkenfryden skrev (21 timer siden): Er det ikke det som er lurt å være der? Ja, men ikke hele tiden. Da blir alt så stivt og vanskelig
Gjest Lurven Skrevet 6. april 2023 #44 Skrevet 6. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (31 minutter siden): Ja, men ikke hele tiden. Da blir alt så stivt og vanskelig Ja og man tar så mye plass lissom
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #45 Skrevet 7. april 2023 Episode 3. Mange nye folk flyttet inn i dåseby, heldigvis var det god plass og nok vann til alle. @TheHairyToothfairy hadde allerede bestemt at det ikke var lov å være kuk og at alle måtte betale 69 prosent skatt. Men han trengte hjelp med å administrere byen og bestemte seg for å utnevne noen ministre som kunne hjelpe han med å styre byen. @Boetica ble hilseminister- hun skulle passe på at alle hilser på hverandre @Cid ble for Svars minister- skal følge opp at alle kan svare for seg @Lurven ble stas minister- jobben hans var å gjøre stas på tannfeen @Polly Ester ble Finlands minister- skulle kreve inn penger fra finland og sånn @Frøkenfryden ble justismord minister- jobben hennes var å justismyrde de som tanny ikke likte @Adobyen ble inneklima og arbeidsmiljø minister- skulle Sørge for stabilt inneklima og godt arbeidsmiljø @Athena Freyja ble kul tur minister- jobben hennes var å ta med folk på kule turer @Embla Othea skulle få være under visnings minister- jobben går ut på å vise folk hva hun har under @Hoppetaujenta ble kun skaps minister-jobben hennes dreier seg kun om skap @Marianne E matolje og New energy minister- jobben hennes var å passe på at det var nok matolje og sjokolade i butikkene @Ford3000 samleie ferdsels minister- hun sørger for at alle kommer når de skal @Peanut utendriks minister- sørger for at ingen stjeler driksen, den skal jo rett i pungen til @TheHairyToothfairy
Gjest Boetica Skrevet 7. april 2023 #46 Skrevet 7. april 2023 Hvem er kozemozeminister? 🧐Vi må ha noen som slår ned hardt på sånt.
Beneath the Moon Skrevet 7. april 2023 #47 Skrevet 7. april 2023 (endret) Lurven skrev (1 time siden): Episode 3. Mange nye folk flyttet inn i dåseby, heldigvis var det god plass og nok vann til alle. @TheHairyToothfairy hadde allerede bestemt at det ikke var lov å være kuk og at alle måtte betale 69 prosent skatt. Men han trengte hjelp med å administrere byen og bestemte seg for å utnevne noen ministre som kunne hjelpe han med å styre byen. @Boetica ble hilseminister- hun skulle passe på at alle hilser på hverandre @Cid ble for Svars minister- skal følge opp at alle kan svare for seg @Lurven ble stas minister- jobben hans var å gjøre stas på tannfeen @Polly Ester ble Finlands minister- skulle kreve inn penger fra finland og sånn @Frøkenfryden ble justismord minister- jobben hennes var å justismyrde de som tanny ikke likte @Adobyen ble inneklima og arbeidsmiljø minister- skulle Sørge for stabilt inneklima og godt arbeidsmiljø @Athena Freyja ble kul tur minister- jobben hennes var å ta med folk på kule turer @Embla Othea skulle få være under visnings minister- jobben går ut på å vise folk hva hun har under @Hoppetaujenta ble kun skaps minister-jobben hennes dreier seg kun om skap @Marianne E matolje og New energy minister- jobben hennes var å passe på at det var nok matolje og sjokolade i butikkene @Ford3000 samleie ferdsels minister- hun sørger for at alle kommer når de skal @Peanut utendriks minister- sørger for at ingen stjeler driksen, den skal jo rett i pungen til @TheHairyToothfairy Kul tur minister den likte jeg Endret 7. april 2023 av Athena Freyja
Embla Othea Skrevet 7. april 2023 #48 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 3. Mange nye folk flyttet inn i dåseby, heldigvis var det god plass og nok vann til alle. @TheHairyToothfairy hadde allerede bestemt at det ikke var lov å være kuk og at alle måtte betale 69 prosent skatt. Men han trengte hjelp med å administrere byen og bestemte seg for å utnevne noen ministre som kunne hjelpe han med å styre byen. @Boetica ble hilseminister- hun skulle passe på at alle hilser på hverandre @Cid ble for Svars minister- skal følge opp at alle kan svare for seg @Lurven ble stas minister- jobben hans var å gjøre stas på tannfeen @Polly Ester ble Finlands minister- skulle kreve inn penger fra finland og sånn @Frøkenfryden ble justismord minister- jobben hennes var å justismyrde de som tanny ikke likte @Adobyen ble inneklima og arbeidsmiljø minister- skulle Sørge for stabilt inneklima og godt arbeidsmiljø @Athena Freyja ble kul tur minister- jobben hennes var å ta med folk på kule turer @Embla Othea skulle få være under visnings minister- jobben går ut på å vise folk hva hun har under @Hoppetaujenta ble kun skaps minister-jobben hennes dreier seg kun om skap @Marianne E matolje og New energy minister- jobben hennes var å passe på at det var nok matolje og sjokolade i butikkene @Ford3000 samleie ferdsels minister- hun sørger for at alle kommer når de skal @Peanut utendriks minister- sørger for at ingen stjeler driksen, den skal jo rett i pungen til @TheHairyToothfairy Eiendomsmegler.
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #49 Skrevet 7. april 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Hvem er kozemozeminister? 🧐Vi må ha noen som slår ned hardt på sånt. @Ane Rikke hvem det skulle vært
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #50 Skrevet 7. april 2023 Embla Othea skrev (21 minutter siden): Eiendomsmegler. 😲
Ford3000 Skrevet 7. april 2023 #51 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 3. Mange nye folk flyttet inn i dåseby, heldigvis var det god plass og nok vann til alle. @TheHairyToothfairy hadde allerede bestemt at det ikke var lov å være kuk og at alle måtte betale 69 prosent skatt. Men han trengte hjelp med å administrere byen og bestemte seg for å utnevne noen ministre som kunne hjelpe han med å styre byen. @Boetica ble hilseminister- hun skulle passe på at alle hilser på hverandre @Cid ble for Svars minister- skal følge opp at alle kan svare for seg @Lurven ble stas minister- jobben hans var å gjøre stas på tannfeen @Polly Ester ble Finlands minister- skulle kreve inn penger fra finland og sånn @Frøkenfryden ble justismord minister- jobben hennes var å justismyrde de som tanny ikke likte @Adobyen ble inneklima og arbeidsmiljø minister- skulle Sørge for stabilt inneklima og godt arbeidsmiljø @Athena Freyja ble kul tur minister- jobben hennes var å ta med folk på kule turer @Embla Othea skulle få være under visnings minister- jobben går ut på å vise folk hva hun har under @Hoppetaujenta ble kun skaps minister-jobben hennes dreier seg kun om skap @Marianne E matolje og New energy minister- jobben hennes var å passe på at det var nok matolje og sjokolade i butikkene @Ford3000 samleie ferdsels minister- hun sørger for at alle kommer når de skal @Peanut utendriks minister- sørger for at ingen stjeler driksen, den skal jo rett i pungen til @TheHairyToothfairy Samleieferdselsminister faktisk. Skal sørge for at alle kommer og alle skal få. Mitt først oppdrag blir å opprette ett slags bordell hvor målet er at alle skal kunne komme i og komme til. Jeg tar mitt oppdrag på ramme alvor, jeg står på.
Ane Rikke Skrevet 7. april 2023 #52 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): @Ane Rikke hvem det skulle vært Det er i hvertfall ikke meg 😂
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #54 Skrevet 7. april 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Samleieferdselsminister faktisk. Skal sørge for at alle kommer og alle skal få. Mitt først oppdrag blir å opprette ett slags bordell hvor målet er at alle skal kunne komme i og komme til. Jeg tar mitt oppdrag på ramme alvor, jeg står på. Godt å høre, hvis du kommer på noe mer er det bare å si fra
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #55 Skrevet 7. april 2023 Boetica skrev (4 timer siden): Hvem er kozemozeminister? 🧐Vi må ha noen som slår ned hardt på sånt. Jeg vet om mange som kan passe 🥳
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #56 Skrevet 7. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden): Jeg vet om mange som kan passe 🥳 Mmmm hørte jeg også overdozemozeminister?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #57 Skrevet 7. april 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Mmmm hørte jeg også overdozemozeminister? 😆 Føler du deg kallet? 😁
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #58 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 3. Mange nye folk flyttet inn i dåseby, heldigvis var det god plass og nok vann til alle. @TheHairyToothfairy hadde allerede bestemt at det ikke var lov å være kuk og at alle måtte betale 69 prosent skatt. Men han trengte hjelp med å administrere byen og bestemte seg for å utnevne noen ministre som kunne hjelpe han med å styre byen. @Boetica ble hilseminister- hun skulle passe på at alle hilser på hverandre @Cid ble for Svars minister- skal følge opp at alle kan svare for seg @Lurven ble stas minister- jobben hans var å gjøre stas på tannfeen @Polly Ester ble Finlands minister- skulle kreve inn penger fra finland og sånn @Frøkenfryden ble justismord minister- jobben hennes var å justismyrde de som tanny ikke likte @Adobyen ble inneklima og arbeidsmiljø minister- skulle Sørge for stabilt inneklima og godt arbeidsmiljø @Athena Freyja ble kul tur minister- jobben hennes var å ta med folk på kule turer @Embla Othea skulle få være under visnings minister- jobben går ut på å vise folk hva hun har under @Hoppetaujenta ble kun skaps minister-jobben hennes dreier seg kun om skap @Marianne E matolje og New energy minister- jobben hennes var å passe på at det var nok matolje og sjokolade i butikkene @Ford3000 samleie ferdsels minister- hun sørger for at alle kommer når de skal @Peanut utendriks minister- sørger for at ingen stjeler driksen, den skal jo rett i pungen til @TheHairyToothfairy Jeg kommer til å gå i debatt først altså, stoler ikke blindt på en tannfe🧐
Gjest Boetica Skrevet 7. april 2023 #59 Skrevet 7. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (37 minutter siden): Jeg vet om mange som kan passe 🥳 Det trengs en streng bartefrans med hatt og spaserstokk 🥸
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #60 Skrevet 7. april 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Det trengs en streng bartefrans med hatt og spaserstokk 🥸 Ja! Hm, spennende. Noen blir det nok!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå