Ane Rikke Skrevet 15. september 2023 #561 Del Skrevet 15. september 2023 Jeg leste kunnskapsminister, og det kommer jeg til å fortsette å gjøre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 15. september 2023 #562 Del Skrevet 15. september 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Føler at jeg burde kommet på det ja Ja! Kommer nok sterkere tilbake 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 15. september 2023 #563 Del Skrevet 15. september 2023 Lurven skrev (35 minutter siden): Du kan legge inn søknad om du vil bli fisteminister, stillingen er ledig Skal sende søknad neste gang jeg fyrer opp brevduene 👌 Kvakky skrev (1 time siden): Tror nok ikke det hadde vært noe problem 😁 Hysteriske trenger også noen som taler deres sak. Du hadde nok gjort en glimrende jobb 🥳 Har øvd på å være hysterisk, mannen sier jeg gjør en fantastisk god jobb på det hver gang jeg ser en edderkopp innendørs😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september 2023 #564 Del Skrevet 15. september 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Skal sende søknad neste gang jeg fyrer opp brevduene 👌 Har øvd på å være hysterisk, mannen sier jeg gjør en fantastisk god jobb på det hver gang jeg ser en edderkopp innendørs😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. september 2023 #565 Del Skrevet 17. september 2023 Lurven skrev (På 15.9.2023 den 21.16): @Boetica utlegg og innleggsminister Whaaat! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #566 Del Skrevet 17. september 2023 Boetica skrev (14 minutter siden): Whaaat! 😅 Du væit hva',re betyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. september 2023 #567 Del Skrevet 17. september 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): Du væit hva',re betyr Næ’hæi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #568 Del Skrevet 17. september 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Næ’hæi Damer med livserfaring veit sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. oktober 2023 #569 Del Skrevet 2. oktober 2023 Episode 21 I dårlige tider spiser @Entern fluer. Det var dårlige tider i dåsa, den var i ferd med å tørke ut , pga høy, rente, inflasjon og høye strømpriser. Innbyggerne måtte ty til kannibalisme. @Frøkenfryden åpnet restauranten der hun blant annet serverte biff a la Lindstrøm og chili con Arne @Cid åpnet vegetar gatekjøkken der han kun serverte vegetarianere @Adobyen synes dette ble for fælt , så han serverte kun kaninballer Mens @Athena Freyja hadde fått seg @Kvakky som kjeledyr Hun tok vingene selv, mens @Lurven fikk brystet og @Ford3000 fikk kyllinglåret @jukkapalme kom litt sent og ble møtt med en kald skulder..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #570 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Episode 21 I dårlige tider spiser @Entern fluer. Det var dårlige tider i dåsa, den var i ferd med å tørke ut , pga høy, rente, inflasjon og høye strømpriser. Innbyggerne måtte ty til kannibalisme. @Frøkenfryden åpnet restauranten der hun blant annet serverte biff a la Lindstrøm og chili con Arne @Cid åpnet vegetar gatekjøkken der han kun serverte vegetarianere @Adobyen synes dette ble for fælt , så han serverte kun kaninballer Mens @Athena Freyja hadde fått seg @Kvakky som kjeledyr Hun tok vingene selv, mens @Lurven fikk brystet og @Ford3000 fikk kyllinglåret @jukkapalme kom litt sent og ble møtt med en kald skulder..... Serverte dem ugress. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. oktober 2023 #571 Del Skrevet 2. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Serverte dem ugress. @ugress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2023 #572 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 21 I dårlige tider spiser @Entern fluer. Det var dårlige tider i dåsa, den var i ferd med å tørke ut , pga høy, rente, inflasjon og høye strømpriser. Innbyggerne måtte ty til kannibalisme. @Frøkenfryden åpnet restauranten der hun blant annet serverte biff a la Lindstrøm og chili con Arne @Cid åpnet vegetar gatekjøkken der han kun serverte vegetarianere @Adobyen synes dette ble for fælt , så han serverte kun kaninballer Mens @Athena Freyja hadde fått seg @Kvakky som kjeledyr Hun tok vingene selv, mens @Lurven fikk brystet og @Ford3000 fikk kyllinglåret @jukkapalme kom litt sent og ble møtt med en kald skulder..... Kald skulder Arne med god årgangsvin til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #573 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Episode 21 I dårlige tider spiser @Entern fluer. Det var dårlige tider i dåsa, den var i ferd med å tørke ut , pga høy, rente, inflasjon og høye strømpriser. Innbyggerne måtte ty til kannibalisme. @Frøkenfryden åpnet restauranten der hun blant annet serverte biff a la Lindstrøm og chili con Arne @Cid åpnet vegetar gatekjøkken der han kun serverte vegetarianere @Adobyen synes dette ble for fælt , så han serverte kun kaninballer Mens @Athena Freyja hadde fått seg @Kvakky som kjeledyr Hun tok vingene selv, mens @Lurven fikk brystet og @Ford3000 fikk kyllinglåret @jukkapalme kom litt sent og ble møtt med en kald skulder..... Bra😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #574 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (34 minutter siden): Episode 21 I dårlige tider spiser @Entern fluer. Det var dårlige tider i dåsa, den var i ferd med å tørke ut , pga høy, rente, inflasjon og høye strømpriser. Innbyggerne måtte ty til kannibalisme. @Frøkenfryden åpnet restauranten der hun blant annet serverte biff a la Lindstrøm og chili con Arne @Cid åpnet vegetar gatekjøkken der han kun serverte vegetarianere @Adobyen synes dette ble for fælt , så han serverte kun kaninballer Mens @Athena Freyja hadde fått seg @Kvakky som kjeledyr Hun tok vingene selv, mens @Lurven fikk brystet og @Ford3000 fikk kyllinglåret @jukkapalme kom litt sent og ble møtt med en kald skulder..... Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #575 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (31 minutter siden): Bra😆 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. oktober 2023 #576 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (40 minutter siden): Episode 21 I dårlige tider spiser @Entern fluer. Det var dårlige tider i dåsa, den var i ferd med å tørke ut , pga høy, rente, inflasjon og høye strømpriser. Innbyggerne måtte ty til kannibalisme. @Frøkenfryden åpnet restauranten der hun blant annet serverte biff a la Lindstrøm og chili con Arne @Cid åpnet vegetar gatekjøkken der han kun serverte vegetarianere @Adobyen synes dette ble for fælt , så han serverte kun kaninballer Mens @Athena Freyja hadde fått seg @Kvakky som kjeledyr Hun tok vingene selv, mens @Lurven fikk brystet og @Ford3000 fikk kyllinglåret @jukkapalme kom litt sent og ble møtt med en kald skulder..... KANINballer!!!! hvordan skal jeg tilberede slike da? Rå eller kokt, kanskje medium stekt og nederst i en gryterett med chili? Masse chili ala @Cid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #577 Del Skrevet 2. oktober 2023 Adobyen skrev (3 minutter siden): KANINballer!!!! hvordan skal jeg tilberede slike da? Rå eller kokt, kanskje medium stekt og nederst i en gryterett med chili? Masse chili ala @Cid? 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #578 Del Skrevet 2. oktober 2023 Adobyen skrev (39 minutter siden): KANINballer!!!! hvordan skal jeg tilberede slike da? Rå eller kokt, kanskje medium stekt og nederst i en gryterett med chili? Masse chili ala @Cid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #579 Del Skrevet 2. oktober 2023 Cid skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. oktober 2023 #580 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 21 I dårlige tider spiser @Entern fluer. Det var dårlige tider i dåsa, den var i ferd med å tørke ut , pga høy, rente, inflasjon og høye strømpriser. Innbyggerne måtte ty til kannibalisme. @Frøkenfryden åpnet restauranten der hun blant annet serverte biff a la Lindstrøm og chili con Arne @Cid åpnet vegetar gatekjøkken der han kun serverte vegetarianere @Adobyen synes dette ble for fælt , så han serverte kun kaninballer Mens @Athena Freyja hadde fått seg @Kvakky som kjeledyr Hun tok vingene selv, mens @Lurven fikk brystet og @Ford3000 fikk kyllinglåret @jukkapalme kom litt sent og ble møtt med en kald skulder..... Kan jeg slå noen med kyllinglåret? Blir så syk av kylling 🐥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå