Cid Skrevet 6. august 2023 #401 Del Skrevet 6. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (40 minutter siden): Har du glemt at jeg er lat? Du kan bruke en el pistol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. august 2023 #402 Del Skrevet 6. august 2023 Kvakky skrev (23 minutter siden): Nåå, tror ikke på deg 😁 Men det er jo fint for meg som slipper å bli kastet ut hvis det stemmer 🥳 Halve poenget med å stå i innslipp er jo kroppsvisiteringen. Nå, ut med armene så skal jeg tafs....eerhm ... søke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. august 2023 #403 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Du kan bruke en el pistol. Kan heller ha luftgevær, bruker samme koffert som luftgitaren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. august 2023 #404 Del Skrevet 6. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Halve poenget med å stå i innslipp er jo kroppsvisiteringen. Nå, ut med armene så skal jeg tafs....eerhm ... søke! Haha, du altså 😎 Hos meg finner du bare grytelokk og kokeplater, jeg er safe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. august 2023 #405 Del Skrevet 6. august 2023 Kvakky skrev (55 minutter siden): Haha, du altså 😎 Hos meg finner du bare grytelokk og kokeplater, jeg er safe! Jeg bruker ikke gummihansker, jeg bruker grillvotter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. august 2023 #406 Del Skrevet 6. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (19 minutter siden): Jeg bruker ikke gummihansker, jeg bruker grillvotter Og tutu? 👼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #407 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hoppeblues er meeeget avslappet og det passer meg bra på en døsig søndag. Cassidy Tvillingene digger Big Joe Turner.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #408 Del Skrevet 6. august 2023 Episode 17 Artistene til årets store konsert var klare. Alle skulle fremføre en låt hver. @TheHairyToothfairy hadde kledd av seg dørvaktrollen og gått inn i DJ rollen. Han sto å klasket de store labbene sine på em synthesizer fra 1984. En oversikt over artistene som spilte Jason derulo: talk @Kvakky to me CC cowgirls- @Frøkenfryden ligger å sover Gunns roser- knocking on @Enterns Door No doubt- Just a @Mysticgirl INXS- @Cid you tonight Billig idol- @Peanut in the City Nirvana- smells like @Adobyen spirit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. august 2023 #409 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Lurven skrev (1 time siden): Episode 17 Artistene til årets store konsert var klare. Alle skulle fremføre en låt hver. @TheHairyToothfairy hadde kledd av seg dørvaktrollen og gått inn i DJ rollen. Han sto å klasket de store labbene sine på em synthesizer fra 1984. En oversikt over artistene som spilte Jason derulo: talk @Kvakky to me CC cowgirls- @Frøkenfryden ligger å sover Gunns roser- knocking on @Enterns Door No doubt- Just a @Mysticgirl INXS- @Cid you tonight Billig idol- @Peanut in the City Nirvana- smells like @Adobyen spirit Kan jeg synge en sang? Pliiiis. Er skikkelig god Kan ta @Lurvenla Vida Loca 🥳 Endret 6. august 2023 av Kvakky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. august 2023 #410 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Lurven skrev (2 timer siden): Episode 17 Artistene til årets store konsert var klare. Alle skulle fremføre en låt hver. @TheHairyToothfairy hadde kledd av seg dørvaktrollen og gått inn i DJ rollen. Han sto å klasket de store labbene sine på em synthesizer fra 1984. En oversikt over artistene som spilte Jason derulo: talk @Kvakky to me CC cowgirls- @Frøkenfryden ligger å sover Gunns roser- knocking on @Enterns Door No doubt- Just a @Mysticgirl INXS- @Cid you tonight Billig idol- @Peanut in the City Nirvana- smells like @Adobyen spirit Anmelderen, eller journalisten fra VG? Endret 6. august 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #411 Del Skrevet 6. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 17 Artistene til årets store konsert var klare. Alle skulle fremføre en låt hver. @TheHairyToothfairy hadde kledd av seg dørvaktrollen og gått inn i DJ rollen. Han sto å klasket de store labbene sine på em synthesizer fra 1984. En oversikt over artistene som spilte Jason derulo: talk @Kvakky to me CC cowgirls- @Frøkenfryden ligger å sover Gunns roser- knocking on @Enterns Door No doubt- Just a @Mysticgirl INXS- @Cid you tonight Billig idol- @Peanut in the City Nirvana- smells like @Adobyen spirit Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #412 Del Skrevet 6. august 2023 Adobyen skrev (3 timer siden): Anmelderen, eller journalisten fra VG? 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #413 Del Skrevet 6. august 2023 Kvakky skrev (3 timer siden): Kan jeg synge en sang? Pliiiis. Er skikkelig god Kan ta @Lurvenla Vida Loca 🥳 @Kvakky Martin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. august 2023 #414 Del Skrevet 6. august 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): @Kvakky Martin Det er meg i ett eggeskall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #415 Del Skrevet 6. august 2023 Kvakky skrev (3 minutter siden): Det er meg i ett eggeskall Det veit egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #416 Del Skrevet 6. august 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): Det veit egg Sa Jan Eggum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #417 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Sa Jan Eggum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #418 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Sa Jan Eggum. Jan Eggum var @Kvakkys favorittmusiker når hun var veldig ung🥚, men så kom hun ut av skallet sitt og vokste fra han🐣🐥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #419 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jan Eggum var @Kvakkys favorittmusiker når hun var veldig ung🥚, men så kom hun ut av skallet sitt og vokste fra han🐣🐥 Cassidy Tvillingene synes at det var skikkelig poetisk skrevet.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. august 2023 #420 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Jan Eggum var @Kvakkys favorittmusiker når hun var veldig ung🥚, men så kom hun ut av skallet sitt og vokste fra han🐣🐥 Åå. Ja det var sånn det var 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå