Entern Skrevet 5. august 2023 #381 Del Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 15 Det var klart for årets store konsert i dåseby. @Titania hadde fått ansvaret for den, hun kjente at de tynget henne litt, men hun var tross alt den som hadde meste erfaring med konserter. hun måtte bare komme på et kult navn på den og spurte litt rundt. @Kvakky foreslo kvakk festivalen @Mysticgirl foreslo tons of cock @Marianne E foreslo woodcock @Cid foreslo romperosekilde @Entern foreslo gøya festivalen @Frøkenfryden foreslo tons of kvarg Stopp jeg har hørt nok sa @Vikingmamma. Jeg bruker vetoretten min og bestemmer at det blir Tons of Duck. Det ble bestemt at det skulle være åpne dører på festivalen, men @TheHairyToothfairy ville likevel være dørvakt, og det fikk han lov til, mest fordi ingen turte å si imot. @Adobyen hadde bestemt at inntektene fra konserten skulle gå til vanskeligstilte @Rosakatter og @jukkapalmer I neste episode får vi høre om hvem som skulle synge og sånn... Kjempebra😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #382 Del Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 15 Det var klart for årets store konsert i dåseby. @Titania hadde fått ansvaret for den, hun kjente at de tynget henne litt, men hun var tross alt den som hadde meste erfaring med konserter. hun måtte bare komme på et kult navn på den og spurte litt rundt. @Kvakky foreslo kvakk festivalen @Mysticgirl foreslo tons of cock @Marianne E foreslo woodcock @Cid foreslo romperosekilde @Entern foreslo gøya festivalen @Frøkenfryden foreslo tons of kvarg Stopp jeg har hørt nok sa @Vikingmamma. Jeg bruker vetoretten min og bestemmer at det blir Tons of Duck. Det ble bestemt at det skulle være åpne dører på festivalen, men @TheHairyToothfairy ville likevel være dørvakt, og det fikk han lov til, mest fordi ingen turte å si imot. @Adobyen hadde bestemt at inntektene fra konserten skulle gå til vanskeligstilte @Rosakatter og @jukkapalmer I neste episode får vi høre om hvem som skulle synge og sånn... Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #383 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Kjempebra😀👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #384 Del Skrevet 5. august 2023 Kvakky skrev (7 minutter siden): Ååå. Endelig en festival som høres ut som passer meg! Får jeg ta med meg @Kokeplater og @Grytelokk? Ja hvis det ikke blir noe søl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 5. august 2023 #385 Del Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Ja hvis det ikke blir noe søl Det kan hende det blir litt sølete 🥹 Blir vel kastet ut av @TheHairyToothfairy hvis det blir for voldsomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2023 #386 Del Skrevet 5. august 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Det kan hende det blir litt sølete 🥹 Blir vel kastet ut av @TheHairyToothfairy hvis det blir for voldsomt! Nei jeg tar meg av ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 5. august 2023 #387 Del Skrevet 5. august 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei jeg tar meg av ham. Nice! Da tar jeg sjansen 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2023 #388 Del Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Ja hvis det ikke blir noe søl Jeg tror et lokk på kokeplate er risky shit😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #389 Del Skrevet 5. august 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg tror et lokk på kokeplate er risky shit😂 Ja han må få lov å slippe ut litt damp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. august 2023 #390 Del Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (50 minutter siden): Episode 15 Det var klart for årets store konsert i dåseby. @Titania hadde fått ansvaret for den, hun kjente at de tynget henne litt, men hun var tross alt den som hadde meste erfaring med konserter. hun måtte bare komme på et kult navn på den og spurte litt rundt. @Kvakky foreslo kvakk festivalen @Mysticgirl foreslo tons of cock @Marianne E foreslo woodcock @Cid foreslo romperosekilde @Entern foreslo gøya festivalen @Frøkenfryden foreslo tons of kvarg Stopp jeg har hørt nok sa @Vikingmamma. Jeg bruker vetoretten min og bestemmer at det blir Tons of Duck. Det ble bestemt at det skulle være åpne dører på festivalen, men @TheHairyToothfairy ville likevel være dørvakt, og det fikk han lov til, mest fordi ingen turte å si imot. @Adobyen hadde bestemt at inntektene fra konserten skulle gå til vanskeligstilte @Rosakatter og @jukkapalmer I neste episode får vi høre om hvem som skulle synge og sånn... Riktig gode formål for konserten vår som vanlig. Jeg er nå ikke sikker på finansene til @jukkapalme etter hennes nylige strandfest, Palmesus, i Kristiansand, men det kommer nok godt med. Jeg vet at lille pusekatt @Rosakattønsker seg masse kylling og katteleker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #391 Del Skrevet 5. august 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Riktig gode formål for konserten vår som vanlig. Jeg er nå ikke sikker på finansene til @jukkapalme etter hennes nylige strandfest, Palmesus, i Kristiansand, men det kommer nok godt med. Jeg vet at lille pusekatt @Rosakattønsker seg masse kylling og katteleker 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #392 Del Skrevet 5. august 2023 Episode 16 Noen av bandene som skal spille på festivalen i Dåseby: Beatlestributtbandet The Bittelittles med @Ciaran og Ciara og @SVK, det norskspråklige Scootertributtbandet Skuter med @Lurven og @Frøkenfryden og det like norskspråklige enmanns Coldplaytributtbandet Kaldspel med @Cid på alle instrumenter. Det blir også jump blues med @Hoppetaujenta og @Kvakky gjør sin versjon av fugledansen mens @MarianneE spiller fløyte. @Adobyen spiller så klart country og @Titania stiller med fullt orkester som Titania & The Titanics. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. august 2023 #393 Del Skrevet 5. august 2023 "Spiller fløyte".. knis.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #394 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Episode 16 Noen av bandene som skal spille på festivalen i Dåseby: Beatlestributtbandet The Bittelittles med @Ciaran og Ciara og @SVK, det norskspråklige Scootertributtbandet Skuter med @Lurven og @Frøkenfryden og det like norskspråklige enmanns Coldplaytributtbandet Kaldspel med @Cid på alle instrumenter. Det blir også jump blues med @Hoppetaujenta og @Kvakky gjør sin versjon av fugledansen mens @MarianneE spiller fløyte. @Adobyen spiller så klart country og @Titania stiller med fullt orkester som Titania & The Titanics. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig kreativ og bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. august 2023 #395 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Episode 16 Noen av bandene som skal spille på festivalen i Dåseby: Beatlestributtbandet The Bittelittles med @Ciaran og Ciara og @SVK, det norskspråklige Scootertributtbandet Skuter med @Lurven og @Frøkenfryden og det like norskspråklige enmanns Coldplaytributtbandet Kaldspel med @Cid på alle instrumenter. Det blir også jump blues med @Hoppetaujenta og @Kvakky gjør sin versjon av fugledansen mens @MarianneE spiller fløyte. @Adobyen spiller så klart country og @Titania stiller med fullt orkester som Titania & The Titanics. Vi må øve. Jeg må ha hjelp til å stemme hyleharpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #396 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (1 time siden): Episode 16 Noen av bandene som skal spille på festivalen i Dåseby: Beatlestributtbandet The Bittelittles med @Ciaran og Ciara og @SVK, det norskspråklige Scootertributtbandet Skuter med @Lurven og @Frøkenfryden og det like norskspråklige enmanns Coldplaytributtbandet Kaldspel med @Cid på alle instrumenter. Det blir også jump blues med @Hoppetaujenta og @Kvakky gjør sin versjon av fugledansen mens @MarianneE spiller fløyte. @Adobyen spiller så klart country og @Titania stiller med fullt orkester som Titania & The Titanics. 😄 du glemte metall likør med @Entern sandman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 #397 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppeblues er meeeget avslappet og det passer meg bra på en døsig søndag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2023 #398 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (9 timer siden): Episode 16 Noen av bandene som skal spille på festivalen i Dåseby: Beatlestributtbandet The Bittelittles med @Ciaran og Ciara og @SVK, det norskspråklige Scootertributtbandet Skuter med @Lurven og @Frøkenfryden og det like norskspråklige enmanns Coldplaytributtbandet Kaldspel med @Cid på alle instrumenter. Det blir også jump blues med @Hoppetaujenta og @Kvakky gjør sin versjon av fugledansen mens @MarianneE spiller fløyte. @Adobyen spiller så klart country og @Titania stiller med fullt orkester som Titania & The Titanics. Harder! Faster! Røffare og raskare. Skuuuuuter🤠 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. august 2023 #399 Del Skrevet 6. august 2023 Kvakky skrev (12 timer siden): Det kan hende det blir litt sølete 🥹 Blir vel kastet ut av @TheHairyToothfairy hvis det blir for voldsomt! Har du glemt at jeg er lat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. august 2023 #400 Del Skrevet 6. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (21 minutter siden): Har du glemt at jeg er lat? Nåå, tror ikke på deg 😁 Men det er jo fint for meg som slipper å bli kastet ut hvis det stemmer 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå