Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #21 Del Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hva med «Det er dejlig å være dås i Dåseby»😁 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #22 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Det er opp til diktatoren å avgjøre Det går bra, har andre jobbtilbud og sånn jeg. Mange vil ha meg som rådgiver. Så hvis jeg bare får @Peanuts og ikke @Millions så kan det være asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #23 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #24 Del Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Det går bra, har andre jobbtilbud og sånn jeg. Mange vil ha meg som rådgiver. Så hvis jeg bare får @Peanuts og ikke @Millions så kan det være asså! Jada, vet du har fått tilbud om jobb som @Rosakattevasker , @Maskinfører, @Ford3000 reparatør og @Polly Estertester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. april 2023 #25 Del Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Hva med «Det er dejlig å være dås i Dåseby»😁 Herlighet! Den er enda bedre 😁 Tenkte litt på "Dås for liten og dås for stor" men den ble litt ekkel 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #26 Del Skrevet 5. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Herlighet! Den er enda bedre 😁 Tenkte litt på "Dås for liten og dås for stor" men den ble litt ekkel 😆 😂😂😂 Jeg var også inspirert av kiwi og tenkte litt på dås med prislås😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #27 Del Skrevet 5. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Herlighet! Den er enda bedre 😁 Tenkte litt på "Dås for liten og dås for stor" men den ble litt ekkel 😆 Næsj, det må da være lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. april 2023 #28 Del Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 Jeg var også inspirert av kiwi og tenkte litt på dås med prislås😂 Haha. Mye godt med dås si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #29 Del Skrevet 5. april 2023 Nå erre god stemning her, blir alltid det med dåse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. april 2023 #30 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) Lurven skrev (1 minutt siden): Næsj, det må da være lov. Joda. Alle har jo en. Både store og små 😆Av det rette kjønn 😛 Endret 5. april 2023 av Kvakkekyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2023 #31 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): Thermostadt høres litt sånn nedertysk ut🤔 Jeg innrømmer å ha stjålet det fra Futurama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #32 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Jada, vet du har fått tilbud om jobb som @Rosakattevasker , @Maskinfører, @Ford3000 reparatør og @Polly Estertester 😂😂😂👍🥳 Yess.. vasser i tilbud. Jeg skal con @Cider de alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2023 #33 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Hva med «Det er dejlig å være dås i Dåseby»😁 "Oppfør deg - ikke vær en kuk i Dåseby" Endret 5. april 2023 av TheHairyToothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #34 Del Skrevet 5. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): "Oppfør deg - ikke vær en kuk i Dåseby" Er det ikke det som er lurt å være der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #35 Del Skrevet 5. april 2023 Noen dåser varer livet ut er mitt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #36 Del Skrevet 5. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Jeg innrømmer å ha stjålet det fra Futurama! Har ikke sett på den serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #37 Del Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 😂😂😂👍🥳 Yess.. vasser i tilbud. Jeg skal con @Cider de alle! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #38 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Noen dåser varer livet ut er mitt forslag På et sært vis var det romantisk.😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #39 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Noen dåser varer livet ut er mitt forslag Og noen er.. forbruksvarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 5. april 2023 #40 Del Skrevet 5. april 2023 Passende sang til temaet? 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå